Ga naar inhoud

Verouderd of gedownsized


Gast

  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Focus rs

  2. 2. Boxster S

  3. 3. M3



Aanbevolen berichten

Eerst like je die post, dan unlike je die, en dan een facepalm. :lol:

Weet jij wat een M3 V8 nu inschrijven en rijdende houden kost in België? 10.500 EUR (éénmalige) BIV en jaarlijks 2.700 EUR rijtax. Een nieuwe M3 kost 1.300 EUR BIV en 830 EUR jaarlijks aan tax.

Ook al vind ik de V8 fantastisch (aandrijfgeheel is waarlijk om duimen en vingers van af te likken): ik vind 't de jaarlijkse meerprijs tov. een nieuwe M3 echt niet waard. 'k Zou 't er niet kunnen aan hangen.

En da's allerminst een :fp: redenering.

We hebben het over de vraag of je van de wagen houdt, wat je denkt over de technologische evolutie. En jij moet er de fiscaliteit weer bijhalen.

Kan je ook es je mening over de wagens geven? Van de 8 miljard wereldburgers en potentiële autofans wonen er maar 5 miljoen in een apeland waar ze voor politiekers stemmen die dergelijke fiscale maat regelen invoeren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het over de vraag of je van de wagen houdt, wat je denkt over de technologische evolutie.

Jij wel, en dat is jouw recht. Ik niet, en het topic ook niet.

Openingstopic stelt: "Je krijgt hem en hij heeft 0 km op de teller; welke kies je?"

Niks technologische evolutie, dat breng je er zelf bij (wat mag).

En aangezien ik (altijd) denk door de dots te connecten:

En jij moet er de fiscaliteit weer bijhalen.

Yep, maar enkel bij 1 van de 3 paren uit de poll, nl. de M3's omdat het verschil in effectieve (vaste) kost enorm groot is, en bovendien significant binnen mijn autobudget. Een BIV van 10.400 EUR en jaarlijks 2.700 EUR rijtax vind ik zeer veel geld, zo veel zelfs dat ik er zuur van word. Dat zou ik telkens opnieuw met belachelijk veel tegenzin betalen, en dat knaagt aan m'n globaal plezier van het hebben (en gebruiken) van die wagen.

Mag het effen?

Kan je ook es je mening over de wagens geven?

Werd niet gevraagd, maar jij vraagt het wel. En kijk, het staat er zelfs!

"Ook al vind ik de V8 fantastisch (aandrijfgeheel is waarlijk om duimen en vingers van af te likken)..."

Als je meer mening wil, vraag dat dan gewoon en dan krijg je die. Een :fp: is daar allerminst voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gTa toch facepalm%20(1).gif

 

 

:D

:D Ik zeg er ter meerdere glorie van mijn streven niet bij dat, als ik een E90 M3 V8 krijg voor 0 euro, ik met plezier dat spel op de baan breng voor 0 EUR BIV en 0 EUR rijtax door er eerst een CNG-installatie in te steken voor een paar duizend euro. Kleine kost om nadien voor (bijna) niks met zo'n spel te rijden. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met geeneen van die autos gereden maar neig naar de oude modellen omdat moderne autos te competent en te rap zijn. En ik voel mij ook niet te goed voor de eerste Boxster.

 

Alleen die nieuwe Focus RS , die zou ik misschien toch kiezen boven de oude omdat hij beter draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid