Ga naar inhoud

Ferrari GTC4Lusso

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vet. De kont van de FF vind ik wel nog steeds mooier.

Geplaatst:

De naam is alvast niet slechter dan "FF", imo.

éla, let op uw woorden makker.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die achterkant is echt wel heerlijk met die lichten. 

En 690 pk :o

Geplaatst:

Zou dit in de breedte passen in een garage in Monaco?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Daarvoor kan je best een topic openen waarin je iedereen afzeikt en vervolgens komt klagen dat je geen goede antwoorden krijgt

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Enkel als je geen pussy-wagon zoekt dus met dat paard vooraan wordt dat al niets hé

Geplaatst:

Miljaar. Waar je de FF nog ergens van wat 'mjah' kon verwijten, zeker in the rear end department, is dit toch echt af? Pfjoe! :inlove:

Ik denk dat ze in Stuttgart al ferm bezig zijn met iets in die aard. Geen idee of 't die Panamera Shooting Brake (die zit er toch aan te komen?) wordt, maar een 2-deurs sport/luxe kar met voldoende plaats voor 1/2 week reisgerief, daar moet toch redelijk wat markt voor zijn? (En zeg niet: een 911 kan dat. Ja die kan dat als je zwaar toegevingen doet; veel (vnl. oudere) mensen zien dat minder zitten.)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je gt4 is er nog niet en je bent al aan het kijken naar een opvolger.

Geplaatst:

Mijn gt4 gaat er dan ook nooit zijn.

Dit is om de kleine mee naar school te voeren he :D

Geplaatst:

Moet toch epic zijn, met zo een ding 's morgens tussen de Berlingo's en de Kia Picanto's uwe kleine gaan afzetten, met het nodige kabaal :D

Geplaatst:

Zeker als je dat doet aan een methodeschooltje in een groene woon- en leefbuurt in de Gentse rand. :lolz: 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Mja... Da's dus geen Range Rover voor madam hé... Die neemt mijn Mulsanne maar, ik neem deze!

Geplaatst:

Bordeaux met beige, donkerblauw met beige of donker donkergroen met lichtbruin. En een kleinere velg.

Dank u!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toen die Egyptenaar van Lierse met zijn 2 FF'en nog op 50m van mijn ouders woonde zag ik er bijna iedere dag eentje. Magnifieke kist. En deze is inderdaad nog knapper geworden....

Geplaatst:

de passenger display is wel groot geworden precies:

10632310_983285835084901_1529736360_n.jp

Geplaatst:

't Wordt allemaal wel een beetje veel Pagani meets Nissan GTR, in a way.

Dat was vroeger zo zalig aan Ferrari's: 't was eenvoudig en rustig qua styling, binnenin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid