Ga naar inhoud

VACATURE: Mystery Shopper Automotive Industrie!


Multi-Value

Aanbevolen berichten

Wij zoeken autofans die graag shoppen!
Ben jij een autofan? Dan hebben we iets voor jou!

Wie zijn wij?

Wij van Multi-Value voeren onderzoeken voor onder andere grote internationale bedrijven uit. Mystery shopping is de meest voorkomende onderzoeksmethode die we aanbieden aan onze klanten. Het is een observatietechniek waarbij, door middel van onaangekondigde bezoeken, een vestiging op
diverse vooraf vastgestelde onderdelen wordt geobserveerd en ‘vastgelegd’.

Mystery Shopping in de automotive industrie

Voor een premium automerk mogen wij ook in 2016 weer aan de slag met het uitvoeren van klantbelevingsbezoeken. Hiervoor zijn wij op zoek naar mensen die passen binnen het volgende profiel:
 

- U bent tussen de 25 en 65 jaar oud
- U bent in het bezit van een geldig rijbewijs
- U beschikt over eigen vervoer
- U voelt zich prettig om een rol te spelen als consument die op zoek gaat naar een nieuwe wagen
- U hebt ervaring met automotive bezoeken, of hebt affiniteit met de automotive industrie
- U voelt zich comfortabel bij het uitvoeren van een premium bezoek, waarvan de duur van het bezoek kan oplopen tot maximaal een uur
- U hebt interesse om meerdere locaties te bezoeken, waarvoor wij u tegemoet komen in reiskosten
- U bent bereid zich te verdiepen in de automotive bezoeken door onze training(en) bij te wonen die op locatie gegeven wordt en waarvoor u een vergoeding ontvangt

 

Door het inzetten van mystery shoppers wordt de klantenervaring gemeten. Multi-Value adviseert op strategisch niveau haar klanten op basis van de resultaten.

Wat is jouw taak?

- Het uitvoeren van een klantbelevingsonderzoek
- Het verzorgen van correcte rapportage naar een dealer vanuit onze mystery shopping software
- Het invullen van een uitgebreide vragenlijst en het hierbij integreren van uw feedback in deze rapportage

 

Wat bieden we jou?
Het hele jaar hebben we verschillende klantbelevingsbezoeken in de automotive in België. Je geeft zelf aan in welke regio en hoeveel bezoeken (bij voorkeur meerdere) je kan doen.

We hebben een leuke financiële compensatie voor jou.

Enthousiast?
Ben je enthousiast geworden en is deze vacature jou op het lijf geschreven? Mail dan naar: nederlands@multi-value.com met de vermelding: ''Shopper Automotive''.

Voor meer informatie over ons: http://multi-value.be/

-003-vacature shopper automotive BE.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien dit AM is vermoed ik dat die "leuke financiële compensatie" ergens rond de 1k per bezoekje ligt? Dan heb ik wel interesse ja.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 


When your report is approved, we automatically pay the compensation (to cover your expenses) and any refund of a test purchase, as described in the briefing.

Make sure to correctly enter your payment information. This is a small and occasional compensation for your time and effort, and is not considered ‘income’.

Van de site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ontvangt €42.50 per bezoek. Het wordt dus interessant op het moment dat je meerdere bezoeken uitvoert! Daarnaast komen we je tegemoet in de reiskosten.

 

Vanop AF. Ze nemen dus volk van overal aan  :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vergoeding is €42,50 per uitgevoerd bezoek. Het is dus interessant op het moment dat u meerdere bezoeken uitvoert. Daarnaast komen wij u tegemoet in uw reiskosten en vergoeden wij de verplichte bij te wonen training met €25,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook interessant als je graag de interessante gaat afhangen bij dealers door oninteressante vragen te stellen over oninteressante zaken zoals liters kofferinhoud, liters kofferinhoud met semi-neergeklapte achterbank en liters kofferinhoud met volledig neergeklapte achterbank. Gelukkig ben je als mystery-buyer zodanig oninteressant dat je al snel door de mand valt en dat het voor de verkoper in kwestie, wiens kostbare tijd je weliswaar weer niet aan het verprutsen bent, terug interessant wordt!  

Ik zou het direct doen ! 


 

 


 

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel de bedoeling om met je fiets te gaan. Ah ja... Je wil een auto kopen, want je hebt er geen voor het moment. Wel je fietsspelden van je broek doen, want dat komt zo sullig over.

Dus is die 42€ voor wat benenwerk dik verdient. Kost niks en je blijft gezond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik haat dit soort stoten

de goede worden niet gesteund/beloond

de slechten vallen toch niet door de mand

 

ik zat daarstraks in de bank

staat daar zo'n bordje

groen: 9-10

geel: 6-8

rood: 0-5

 

allé man, neemt een bank zich nog serieus als ze klanten vraagt om het personeel zo te beoordelen??????

ik vind dat respectloos tov je personeel

 

ik ga daar dus morgen echt wel een brief over sturen naar die bank, ongehoord

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid