Ga naar inhoud

Volvo V90


walter

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
Op 29-4-2016 om 15:13 zei tuscani:

dan heb je je toch serieus laten gaan? :o:lol:

 

ik ben al content met 60K voor een D4 8traps of een D3 AWD 8traps. (beide kosten evenveel, maar twijfel voor awd of niet)

1.jpg

2.jpg

ondertussen ook de crosscountry zitten bekijken. :inlove:

2.jpg

3.jpg

1.jpg

ziet er verdorie helemaal niet slecht uit. het is geen suv, maar hij is is toch sportiever gelijnd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees akkoord te moeten gaan. Misschien went 'ie nog ... maar momenteel moet ik ook de kaart van de gewone V90 trekken. Wat een auto. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog nooit gehad voor verhoogde breaks met plastiek rond. Ook nu niet.
 Nu zeker niet, zelfs.

Anyway, velen zeggen: jammer dat er geen 5-cil meer in zit, dit zou me doen twijfelen om hem te kopen. Maar 98% van de chauffeurs rijdt met een viercilinder, kijk maar eens alle 3-, 5- reeksen, mb's, audi's, ...

Het is idd jammer, maar daarvoor deze wagen laten staan vind ik ook jammer. En ik ken de vijfcilinders goed, en heb er zelf nog eentje en heb er al een paar gehad + met vele andere even gereden. De huidige viercilinders geven een stuk minder emotie, maar tov de concurrentie moeten ze niet onderdoen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Tegen wanneer kunnen we de Cross Country bij de dealers verwachten? En kunnen we hem al bewonderen op het salon?

aangepast door cmon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Raar maar waar, Sally vond het interieur van de Volvo veel mooier. Ik zou gedacht hebben dat ze het niets ging vinden met dat scherm. Maar het was dus het tegenovergestelde.

De xc90 vond ze wel een mastodont, al scheelt het hem dus blijkbaar maar 1cm in de lengte. (Wel 10cm in de breedte)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velen dachten dat mijn xc60 groter was dan de v70, maar dat was niet zo. Perceptie he.

En idd voor mijn eigen auto doe ik al jaren mijn gedacht. Voor mijn vrouw haar auto ook eigenlijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Timo:

Jij gaat er toch mee rijden he? Waarom kies je zelf niet wat je het leukste en mooiste vindt. :D

 

Wanneer ga jij eens stoppen met zagen, want het begint afgezaagd te worden. Sally zal er veel meer mee rijden dan ikzelf. ik stap enkel in op zondag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Bompa:

Velen dachten dat mijn xc60 groter was dan de v70, maar dat was niet zo. Perceptie he.

En idd voor mijn eigen auto doe ik al jaren mijn gedacht. Voor mijn vrouw haar auto ook eigenlijk. :D

Als bedrijfswagen heb je natuurlijk ook geen carte blanche vermoed ik. En dan zou mijn vrouw zich ook niet te moeien hebben. Maar zoals al geschreven, zal mijn vrouw er meer mee rijden. Dan is het maar normaal dat ze ook zeggenschap heeft. Hoe gaat dat bij ons: We kiezen samen een model, eens dat gekozen is het gemakkelijk want als kleur is het voor beide zwart en daar een bleek interieur in en ik kies de motor als laatste optie. 

 

Als ik dan een sloef ben, dan is het maar zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijdt zij dan niet met de 500?

 

Heeft niks met sloef te maken. Wel met interesse, en elk huisje zijn kruisje enzo. Ik had het vooral op mijn periode voor de firmawagen want inderdaad nu bepaalt mijn baas voorlopig nog met wat ik rijd. Al is het omgekeerd, ik wist wat het was en stapte in het systeem. Maar kan er altijd terug uit stappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zij komt daar ook mee buiten, en zoals geschreven, zij wou een 500c ( enige wagen qua afmeting die binnenkon) ik heb daar de motor bij gekozen. En dat is helemaal geen straf om mee te rijden, want ik rij er in verhouding meer mee dan met de allroad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel alleen, als ze meer met de opvolger van de audi zal rijden, wil dat zeggen dat ze niet veel met de 500 rijdt, maar nu wordt me duidelijk dat jij er altijd mee weg bent :D

(Voor de sound alleen al zou ik dat begrijpen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 595 ( correcter :D ) is als tweede wagen enkel nodig op maandag, of voor als het goed weer is. De allroad is nog steeds gemakkelijker voor de kinderen en koffer. Dus is het logisch dat ze meer met de allroad weg is en de 595 neemt als ze echt goesting heeft. Voor mij is het geen straf om op maandag mijn boodschappen te doen met deze. Ik zet zelfs met plezier mijn flessen water vanvoor als de koffer  al vol zit met andere boodschappen. Zeker in de zomer met het dak er af. Al geeft ik eerlijk toe als er een nieuwe komt, dat ik smaandags deze weer zal opeisen en ze dan met de 595 naar school mag.  

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ga jij eens stoppen met zagen, want het begint afgezaagd te worden. Sally zal er veel meer mee rijden dan ikzelf. ik stap enkel in op zondag. 

Eerste keer dat ik hier iets over zeg, denk dat anderen het al vaker hebben gedaan.

Zo'n Volvo gaat gigantisch hard in waarde dalen. Alleen al daarom zou je een Macan moeten nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het dan veranderen naar jullie ipv jij. 

;)

Voorlopig zet ik nog in op hybride. Als hybride niet doorgaat, maakt zelfs een f-pace veel kans. Mooi vanbinnen en vanbuiten. Maar natuurlijk wel in een gewone 2.0diesel. ( al zal dat bij de Macan ook zo zijn) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Timo:


Eerste keer dat ik hier iets over zeg, denk dat anderen het al vaker hebben gedaan.

Zo'n Volvo gaat gigantisch hard in waarde dalen. Alleen al daarom zou je een Macan moeten nemen.

Geef eens een praktijkvoorbeeld als je wil? auto'svan 4j die nu te koop staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerste keer dat ik hier iets over zeg, denk dat anderen het al vaker hebben gedaan.

Zo'n Volvo gaat gigantisch hard in waarde dalen. Alleen al daarom zou je een Macan moeten nemen.

Voor hem maakt dat niet uit he, hij koopt niet nieuw.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal het dan veranderen naar jullie ipv jij. 
[emoji6]
Voorlopig zet ik nog in op hybride. Als hybride niet doorgaat, maakt zelfs een f-pace veel kans. Mooi vanbinnen en vanbuiten. Maar natuurlijk wel in een gewone 2.0diesel. ( al zal dat bij de Macan ook zo zijn) 

Doodzonde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid