Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De lijst is inderdaad nog vrij lang. De deadline is vandaag, dus vandaag zou het op de rekening moeten staan. Dat wil dus zeggen dat er morgenavond een paar plaatsen gaan vrijkomen.

Net eens gekeken in de database, er zijn er momenteel 7 die vandaag hun deadline hebben en die nog niet gestort hebben. Echter lees ik hier dat er al een paar zijn die gestort hebben, dus vermoedelijk pikt het script hun betaling ergens vandaag op :)

De 2e grote helft heeft hun deadline morgen, daar verwacht ik meer afvallers.

De algemene ZLC kondig ik ergens deze week aan, deze gaat door op 15 Mei. Vrij laat, maar het was erg moeilijk om EN een startplaats EN een tussenstop te vinden die op de 2 datums samen kon.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Indien ja, geïnteresseerd om alsnog in te schrijven.

Geplaatst:

Nee, dat is administratief een beetje te veel werk :D

Geplaatst:

De algemene ZLC kondig ik ergens deze week aan, deze gaat door op 15 Mei. Vrij laat, maar het was erg moeilijk om EN een startplaats EN een tussenstop te vinden die op de 2 datums samen kon.

Dan met Bimmerboard erbij zeker?

Geplaatst:

Bimmerboard, AF, E30.be, ...

De rustigste groep vorig jaar was BB, had het niet verwacht :D

Geplaatst:

super, 15 mei kan ik :)

Geplaatst:

Bimmerboard, AF, E30.be, ...

De rustigste groep vorig jaar was BB, had het niet verwacht :D

Alé ze zijn dan wat gekalmeerd na de editie van 2014 :P

Geplaatst:

Verkenning van gisteren :) er is nog redelijk wat werk aan, heel veel wegenwerken momenteel :(

IMG_0714.JPG

IMG_0717.JPG

Geplaatst:

Oef, mijn uiterlijke datum tot betaling is chance 2/03 :) Was het al bijna opnieuw vergeten...

@@Polygoon schrijf jij dan nog € 12,50 over naar mij, prego? Ik ga ervan uit dat ge mee kachelt in de Mazda, tenzij je wat leukers te bieden hebt!

Geplaatst:

Oef, mijn uiterlijke datum tot betaling is chance 2/03 :) Was het al bijna opnieuw vergeten...

@@Polygoon schrijf jij dan nog € 12,50 over naar mij, prego? Ik ga ervan uit dat ge mee kachelt in de Mazda, tenzij je wat leukers te bieden hebt!

Ah ik wist nog niet of ik ging meegaan. Oei euhm.

Geplaatst:

Dure passagiersplaatsen dat.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ah ik wist nog niet of ik ging meegaan. Oei euhm.

Ging ervan uit eigenlijk, omdat ik afga op uw antwoord van destijds. Maar maakt niet uit hoor, als ge niet meekunt / -gaat dan zegt ge het maar. Dan rijd ik ofwel zonder co ofwel met iemand anders als co, indien gegadigden :D

@@Beau, wij splitten eigenlijk alles bij een rondrit. Buiten het eten en drinken ofc.

Geplaatst:

toch gek dat dit altijd door iedereen gehyped wordt en als puntje bij paaltje komt er iets meer dan de helft betalen :P

Geplaatst:

Die lijst is gewoonweg nog niet geüpdated.

Geplaatst:

Dure passagiersplaatsen dat.

Ik zit niet enkel op de passagiersstoel @@Beau .

Ging ervan uit eigenlijk, omdat ik afga op uw antwoord van destijds. Maar maakt niet uit hoor, als ge niet meekunt / -gaat dan zegt ge het maar. Dan rijd ik ofwel zonder co ofwel met iemand anders als co, indien gegadigden :D

@@Beau, wij splitten eigenlijk alles bij een rondrit. Buiten het eten en drinken ofc.

Ik moet eens zien naar het training/oefenwedstrijd schema van de Interclub wedstrijden. In mijn agenda staat er niets maar moet eerst eens dubbelchecken.

Geplaatst:

Net overgeschreven!

Geplaatst:

Nie normaal gij!  :o

Geplaatst:

Gelukkig ben ik die dag bezet, want ik heb de aankondiging weer gemist...

Geplaatst:

toch gek dat dit altijd door iedereen gehyped wordt en als puntje bij paaltje komt er iets meer dan de helft betalen :P

Zie ik keer op keer opnieuw. Mensen wachten zo lang mogelijk om te betalen. Zeer irritant, want dan krijg ik weer 10 mails met 'Ik heb overgeschreven, maar ik ben af de site, het zal nog onderweg zijn!'.

Administratie :inlove:

Geplaatst:

Kan je toch simpel oplossen met online betaling? Braintree is daar ideaal voor ;)

Als ze inschrijven meteen betalen, 't zal wel gedaan zijn met plaats in te nemen voor anderen en bespaart jou een pak administratie.

Geplaatst:

Op mail staat 02/03 dus morgen

Geplaatst:

Zie net in het andere topic dat er vertrokken wordt van Restaurant de Boshoere. Ideaalheid, dat is op 5km van mijn deur.

Geplaatst:

Koude motor ideaalheid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in