Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@walter of iemand anders, als er nog een plekje vrijkomt weet ik iemand die heel graag het zou innemen.

Laat maar iets weten ;)

Er zijn momenteel 49 wagens ingeschreven. Er is dus ruimte voor 1 extra :)

De site is wel dicht wegens te dicht bij de rondrit. Verwittig hem dus maar dat hij gewoon komt :)

@@Avantus

Geplaatst:

Ze voorspellen voor dat weekend inderdaad mooi weer :party: Hopelijk blijft dat zo :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Er zijn momenteel 49 wagens ingeschreven. Er is dus ruimte voor 1 extra :)

De site is wel dicht wegens te dicht bij de rondrit. Verwittig hem dus maar dat hij gewoon komt :)

@@Avantus

Ok super! :)

Mag hij nog overschrijven of liever terplekke?

@@PJH

Geplaatst:

Doe maar ter plekke :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ga wel m'n bus motorolie meenemen peisk want heb het gevoel dat 'm toch weer al wat opgestookt heeft :lol:

Geplaatst:

@@PJH voorzie jij een vel van deze stickers? Want ik ga er werkelijk niemand kennen denk ik :lol:

hello-my-name-is.jpg

Geplaatst:

Ik kan dus niet mee jammer genoeg :noparty: 

Reden waarom kan de pijn mogelijks wel wat verzachten.. Audi driving experience op Nürburgring GP Strecke! :D 

Zal meerijden met de Pistonclub editie binnen twee weken. Hopelijk dan ook mooi weer! 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@@gTa gaat onzen date nog door?

Rallye of impretzel?

Geplaatst:

@@gTa gaat onzen date nog door?

Rallye of impretzel?

Helemaal vergeten. Ik bespreek morgen met Renske.

Als ik kom: Rallye :inlove:

Geplaatst:

:blink:

Best een sadistische keuze.

Geplaatst:

I bail out. Elliott vraagt wel wat georganiseer ('t is onze eerste) en ik moet dringend sleutelen aan m'n moto, zodat ik er weer mee op pad kan. Als ik dus wat tijd vrij heb zondag, ga 'k moeten zorgen dat ik die voordemper gewisseld krijg, da's prioriteit. Sorry, mate!

Geplaatst:

crap, niet aan te doen.

Iemand anders zin om co te spelen?

Geplaatst:

Iemand die mijn plaats wilt innemen?

Geplaatst:

WTF is hier aan't gebeuren? 

Geplaatst:

Het komt dichterbij, naar AM traditie zeggen de meesten dan af. Doorgaans ook die wat het hardst roepen op voorhand :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Het komt dichterbij, naar AM traditie zeggen de meesten dan af. Doorgaans ook die wat het hardst roepen op voorhand :D

Of omdat de auto nog in de garage staat hé :(

( niet in mijn geval )

Geplaatst:

Dan kom je toch nog gewoon mee met iemand @@McLovin? Missing out is not an option, broeder!

Geplaatst:

Alexis toch :noparty:

I know, zeer spijtig. 

Rij je niet nog eens de pistonclub editie mee 2 weken erop? :) 

@PJH: bestaat daar ergens een topic van? Op AM of elders? Benieuwd of ik toch ten minste 1 iemand ga kennen dan. 

Kan je me ook zeggen of dat een bende raggers zijn zoals op AM? Of moet ik zien dat ik als eerste weg ben om niet achter een bende taffelaars te zitten? :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in