Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - 03/04/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand die mijn plaats wilt innemen?

Iemand?

Ik passagier morgen trouwens bij @@CharlesV. Team Miata.

Geplaatst:

The Miata Game gaat weer on point zijn  B)  :inlove:

Geplaatst:

Hard door mijn rug gegaan deze morgen, wat een timing :roll:

Niettegenstaande zal ik er zijn, al is het met een looprekje. Gesteld dat ik nog uit de auto geraak natuurlijk :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alles om toch maar voor de deur op de gehandicaptenplaats te staan, patser!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik wil wel! @@tato

Super.

Ik heb wel een afspraak om 18u30-19u00, dus mogelijks moeten we de rit wel eerder verlaten. Het zal afhangen van je navigatiekunsten. :D

Ik rij naar Lembeke via de E313 en E34. 

Geplaatst:

Dat weer ziet er schitterend uit voor morgen.

Geplaatst:

En ik heb een co gevonden. Een klant/vriendin. Van de vrouwelijke soort. Als dat maar goed gaat.

Geplaatst:

Net terug van skiverlof. Vandaag 900km achter de kiezen, met 2 serieuze files aan wegenwerken. Het is altijd kl*te als de Duisters ook verlof hebben.

Morgen om 7u uit de veren, de paardentrailer aan de Range hangen, om 7.45u vertrekken om tegen 8.30u in Heusden te zijn voor een bekwaamheidsproef en wedsitijd jumping van de dochter met haar pony. Mijn vrouwke komt dan tegen 11u met de GTS naar Heusden, zodat ik van daar met de zoon richting Zeeland kan komen. 

Vandaag dus kunnen knallen op de Autobahn (spijtig dat er winterbanden onder de Range lagen  :) ), en morgen genieten op mooie wegen in Zeeland.

Autoliefde.  :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Co gevonden. Iemand een goede (gratis) rallyapp voor iPhone ? Ik had een goede voor Android maar die bestaat hier niet.

@@Alexis, @@PJH @@wooter @nog mensen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat is die voor Android?

Geplaatst:

@@Asserti help @@Frekkel eens. Ik heb die gsm afgegeven toen ik daar gestopt ben met werken

Geplaatst:

hier hopelijk net laatste buitje gepasseerd, dan kan ik beginnen met de beemer proper te maken voor subiet

En ik wil zon zien...de mensen eerst verlekkeren dat het een prachtig weekend wordt en t is hier godganse tijd volledig overtrokken  :angry:

Geplaatst:

Hier (op 5 km van de start) begint het wat uit te klaren. Dus voorlopig geen paniek.

Geplaatst:

Waar en hoe laat vertrekken jullie? Mss kom ik eens tot ad start.

Geplaatst:

Co gevonden. Iemand een goede (gratis) rallyapp voor iPhone ? Ik had een goede voor Android maar die bestaat hier niet.

@@Alexis, @@PJH @@wooter @nog mensen

@@gewoon ik Rally tracks is zeer goed, maar kost wel 3 euro.

Geplaatst:

De dochter is al geslaagd voor haar springproef. Papa is fier. Nu hier nog een koffietje drinken, en dan met de zoon richting Lembeke.

a2faf35b7234114419e94c88920cd99a.jpg

652ae71a2bf877b9cc08c481363d6d9c.jpg

fafdc5e3a6da2132f4aa56a48c856641.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Ik ben nog aan het ontbijten. 't is wel 2u enkele rit dus ik ga dadelijk wel eens in actie schieten.

Geplaatst:

6ffab967d138694cc89f8008f7919a5f.jpg

Kom maar af B)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eerst broer nog ophalen in Blankenberge en de ophaalbrug wil niet meewerken...Ik schat een 20-tal minuten vertraging @@PJH

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in