Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 19/06/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
56 minuten geleden zei CharlesV:

Ik bedoelde @Le Capri Mauve. Nice ride @Jupke :o

Ja ik dacht 'jupe' da's toch rok?

Maar dat viel tegen...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Ja ik dacht 'jupe' da's toch rok?

Maar dat viel tegen...

:lolz:

Geplaatst: (aangepast)
53 minutes ago, Baiden said:

Mijn vrouwelijke wederhelft komt alleszins mee. :inlove:

Gaat ze ook een stuk rijden dan of niet?

aangepast door kwiekie
Geplaatst:
1 uur geleden zei Asserti:

Tegenwoordig heb je van dat volk dat het lef heeft om 2 dagen voor een rondrit af te zeggen en hun geld terug te eisen.

Tzou bij mij geen waar zijn.

En dan hier nog schijnheilig komen doen ook. Arghl >_<

Ze na kallem Stijn

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Al heel de week angstvallig de weersvoorspellingen in de gaten aan 't houden. Tot nu toe blijft 't zoals @flupke73 ook al berichtte: droog. Zelfs op zaterdag zou het niet veel (meer) regenen, maar 't gaat wel nog vrij fris zijn dus snel opdrogende banen zal niet 't geval zijn. Maar de kans is toch reëel dat er zondag droge banen zijn (enkel mogelijks nog in de iets bosrijkere stukken een vochtige plek).

Ik weet ook niet meer of ik lunch besteld heb, ik denk van wel, straks even m'n betalingen aan vzw carbonfiber ok cars sprl bvba checken.

Geplaatst:

Vorig jaar wisselvallig weer gehad, was nog steeds een top top top rondrit. In begin wat regen en natte banen, later klaarde het op en vollebak zonneschijn :inlove: 

Geplaatst:
7 minutes ago, Alexis said:

Vorig jaar wisselvallig weer gehad, was nog steeds een top top top rondrit. In begin wat regen en natte banen, later klaarde het op en vollebak zonneschijn :inlove: 

Inderdaad! Mooi dagje al bij al! 

Geplaatst:
20 minuten geleden zei Alexis:

Wat is er mis met wat vochtige banen?

De BBQ moet zonnig zijn, de wegen moeten toch niet 'perfect' zijn? Grip zoeken is ook leuk :)

Geplaatst:

Zeker en vast! Een lange slepende blinde bocht lekker hard induiken en halverwege op een kletsnatte baan uitkomen door overhangende bomen en schaduw is alleszins uitdagend! :D 

Geplaatst:
Zojuist zei Alexis:

Zeker en vast! Een lange slepende blinde bocht lekker hard induiken en halverwege op een kletsnatte baan uitkomen door overhangende bomen en schaduw is alleszins uitdagend! :D 

Bij je eerste Ardennenrit is dat wellicht verrassend te noemen ja :D

Maar de baan 'lezen' is toch een groot deel van de fun :)

Geplaatst:
1 hour ago, Alexis said:

Mijn eerste ARD heb ik inderdaad wel enkele keren serieus verschoten wanneer de baan plots spekglad lag door bomen :roll:

Geplaatst:

De mx5 staat al te wachten in de garage.

Alle vloeistoffen eens gecheckt,

Bandenspanning.

En natuurlijk een bus olie, wat koelvloeistof en wat gereedschap... je weet nooit [emoji2]

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst:

Morgen nog een vers setje Yellowstuff monteren en inremmen ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
40 minuten geleden zei CharlesV:

Mijn eerste ARD heb ik inderdaad wel enkele keren serieus verschoten wanneer de baan plots spekglad lag door bomen :roll:

Hm, ik weet niet of Jupke gaat teleurgesteld zijn of gerustgesteld, maar met de marges die ik inbouw is verschieten heel uitzonderlijk.

Geplaatst:

Zolang het maar plezant is (en er pintjes zijn onderweg op terras en bij de BBQ) :lol:

Ik ben gene moeilijke.

Geplaatst:

Spreekt er iemand af op parking Wetteren of texaco Groot-Bijgaarden?

Geplaatst:

@flupke73  Bij deze bevestiging dat er sowieso een co-pilote zal aanwezig zijn. Welke weet ik nog niet. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Delphine haar zus? :) 

Geplaatst:

Aangezien ik CO ben en de startplek Eupen zou het ideaal zijn als ik daar mijn wagen kan achterlaten en ik daar ook terug geraak.

Hoe doen anderen dat? Wagen in Eupen achterlaten? (en zo ja, kan ik dan een 'taxi-rit' krijgen retour Eupen?) of elders wagen achterlaten rond Luik, of?

Geplaatst:
51 minuten geleden zei Jupke:

Zolang het maar plezant is (en er pintjes zijn onderweg op terras en bij de BBQ) :lol:

Ik ben gene moeilijke.

Dat komt wel in orde.

Geplaatst:
54 minuten geleden zei dragonfly:

Spreekt er iemand af op parking Wetteren of texaco Groot-Bijgaarden?

Dat moet lukken.

Geplaatst:

Heb net lekke band gehad... natuurlijk niet op stock.

Zal zonder de M4 zijn dat we komen :(

Geplaatst:
4 minuten geleden zei wabe:

Heb net lekke band gehad... natuurlijk niet op stock.

Zal zonder de M4 zijn dat we komen :(

Maar alé :( , dat moet morgen nog te vinden zijn hé. Al moeite gedaan? :oops:

Geplaatst:
1 minute ago, dragonfly said:

Maar alé :( , dat moet morgen nog te vinden zijn hé. Al moeite gedaan? :oops:

Heb al enkele bandencentrales gebeld... alles voor levering op maandag ten vroegste.

Geplaatst:

En BMW garages?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in