Ga naar inhoud

AM ONLY - Ardennenrit - 19/06/2016

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

niks...

Geplaatst:

Klote @wabe

Geen forummers die je uit de nood kunnen helpen? :ninja::P

Ik kijk ernaar uit, zeer veel zin in :)

Geplaatst:

Idem. Auto als back-up, moto nog altijd als eerste keus. Ziet er uit alsof dat 't ok zal zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Btw, tapatalk is live! \o/

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

25 minuten geleden zei gTa:

Idem. Auto als back-up, moto nog altijd als eerste keus. Ziet er uit alsof dat 't ok zal zijn.

Ik weet niet waar precies de rit doorgaat, maar er zullen heel wat motards de 1000bochten rit doen in Lux + op ander motorforums zijn ze ook content dat het nog eens een dag volledig droog blijft. Je zal alleszins niet de enigste motard zijn.

Ik rij ook door Lux met de moto, maar dan zullen de meeste nog thuis zitten vermoed ik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 hours ago, wabe said:

Heb al enkele bandencentrales gebeld... alles voor levering op maandag ten vroegste.

Welke maat?

Geplaatst:

285/30/20 Michelin supersport

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst:
4 minutes ago, wabe said:

285/30/20 Michelin supersport

Sent from my iPhone using Tapatalk

Juist, 20 inch :(

Geplaatst:
Heb net lekke band gehad... natuurlijk niet op stock.

Zal zonder de M4 zijn dat we komen [emoji20]

Kunnen ze daar gene stop in trekken?

Of is dat niet veilig op zo een pk monster?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst:

Schroef stak in de grens met de zijflank.. dus géén stop mogelijk.

Ik heb daarnet een set besteld . Zullen er dinsdag zijn. 

Geplaatst:
1 minuut geleden zei wabe:

Schroef stak in de grens met de zijflank.. dus géén stop mogelijk.

A. maar zoiets hebben ze bij mij al aan de binnenkant gerepareerd ipv met een plug.

Geplaatst:

Hm, vergeet het maar. Bij mij was het een randgeval,.In elk geval, in die randgevallen gebruiken ze geen plug

Geplaatst:
5 uur geleden zei msxx:

Aangezien ik CO ben en de startplek Eupen zou het ideaal zijn als ik daar mijn wagen kan achterlaten en ik daar ook terug geraak.

Hoe doen anderen dat? Wagen in Eupen achterlaten? (en zo ja, kan ik dan een 'taxi-rit' krijgen retour Eupen?) of elders wagen achterlaten rond Luik, of?

Ik rij savonds nog met 4 plaatsen vrij richting Luik, wie wil kan gerust op voorhand zijn auto op een parking zetten waar ik nog kan passeren 's avonds. 

Eerlijk gezegd heb ik wel geen goesting om dan nog 's avonds met een koelwagen mee ver rond te rijden dus liefst langs de snelweg en in de juiste richting tussen Spa en Luik de wagen reeds op voorhand afzetten. Nadeel is dan wel ook dat die personen tot het laatste gaan moeten blijven, maar indien dat een oplossing kan zijn bied ik het graag aan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Shit man, het zit echt niet mee hé :(

Sterkte want 't zal precies laat worden :noparty: 

Geplaatst:

Pfff, we hebben allebei een kutperiode blijkbaar, anyway, als ge denkt "c'est foutu" begint het vaak te keren en lukt het plots wel[emoji6][emoji106]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Man man man

Courage en alvast begrip mocht het zondag niet allemaal feilloos verlopen ;)

Geplaatst:

de5717f3cf865faeec89ec90437c2185.jpg

Losgehen!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Amai. Dikke merci voor alle tijd en moeite die je er in steekt.

Desnoods is er een stuk wegenwerken bij, gewoon even vermelden in de roadbook, iedereen gaat dat begrijpen hoor als uw rit deze keer 98% in orde is ipv andere jaren 100% (100% is van horen zeggen :-) )

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst:
1 uur geleden zei TomT:

Ik rij savonds nog met 4 plaatsen vrij richting Luik, wie wil kan gerust op voorhand zijn auto op een parking zetten waar ik nog kan passeren 's avonds. 

Eerlijk gezegd heb ik wel geen goesting om dan nog 's avonds met een koelwagen mee ver rond te rijden dus liefst langs de snelweg en in de juiste richting tussen Spa en Luik de wagen reeds op voorhand afzetten. Nadeel is dan wel ook dat die personen tot het laatste gaan moeten blijven, maar indien dat een oplossing kan zijn bied ik het graag aan.

We hebben al een oplossing bedacht. De startplaats van 2013 was perfect als parking :)

Geplaatst:
4 uur geleden zei gTa:

Jij gaat effectief met de moto??

Dat is een primeur denk ik? :)

Haalt een deel van de sfeer weg, een dag lang in een auto zitten en de leuke verhalen die erbij horen zijn toch minstens zo leuk. Maar anderzijds, had het iets harder geroepen hier. Ben er zeker van dat we een groepje hadden kunnen vormen ;)

Geplaatst:

Ik rijd graag zelf en een dag lang alleen in mijn gezinsboot zitten is nu ook niet meteen 't leukste wat er is. :D

Geplaatst:
7 minutes ago, gTa said:

Ik rijd graag zelf en een dag lang alleen in mijn gezinsboot zitten is nu ook niet meteen 't leukste wat er is. :D

En zo laat je tenminste al iemand anders een dag lang gerust :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in