Ga naar inhoud

Endless remblokken


Alexx

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met deze remblokken?

Belangrijke vraag: maken ze evenveel of meer lawaai dan Pagid rs? :P

Ik kwam deze uitleg tegen:

Description:

MX72 is the ultimate street ceramic-carbon-metallic compound developed for extreme speeds and power. MX72 is our latest development with lots of technology and effort in it to cope the demands of a extreme street compound. It is suited for use in a power brake system with or without ABS and EPS. The MX72 is a high heat resistance compound which can also be used for circuit racing, like a sports car club race day so there is no need to change pads for such an event. The initial bite and response is excellent even at very high speed like 250-300 km/h and so also the pedal feel and brake balance." Price: 451,32 €

Klinkt veelbelovend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor jou als veelbelovend klinkt, klinkt voor mij als pure marketing zever.

 

Amaaai het werkt samen MET en ZONDER met ABS/ESP :shock: dat vind ik wel de moeite zeg! 

 

Denk als je dat niet in combinatie neemt met deftige schijven, klauwen, stalen remleidingen en speciale race remolie, dat je even ver van huis bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geperforeerde en gegroefde Mperformance schijven, de M- sport remmen, stalen remleidingen van goodridge en castrol remolie. Moet volstaan denk ik? Of niet?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dixie - Dirk. Gebruikt op zijn megane rs - lotus exige S, endless vooraan en ebc yellow achteraan. Als Frits mij endless aan een "deftige" prijs kan bezorgen zou ik deze combinatie wel durven nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Remblokken moeten piepen juist? En kletteren

Because racecar :ninja:

Om die reden kies ik niet voor Pagid :P

Op een megane rs piepen de Endless remblokken niet... Afwachten zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan wel brulpijpen en whatnot monteren zeker ... :)

Goh ja, die "brulpijp" kan ik stilzetten. Constant kilometers doen met remmen die als zot piepen, aan elk licht, elke keer je parkeert, ergens toekomt, zie ik minder zitten. Tenzij ze echt zoveel beter zijn dan ebc yellow. We zien wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat piepen valt eigenlijk echt wel goed mee - in mijn geval. Meestal kan je het piepen zelf ook wat beinvloeden naar gelang de pedaal stand. :) En wanneer het echt moet of je remt harder door piepen ze toch niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dus dat Frits mijn remblokken besteld had, maar hij stuurt net dit door:

I would prefer you the MX72 on the front axle! ME20 are too aggressiv to the brake disc. So, take the MX72 - we drive them also on our car - really good!

Ik lees op internet dat de MX72 een straat en circuit remblok is, terwijl de ME20 full circuit is... Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dus dat Frits mijn remblokken besteld had, maar hij stuurt net dit door:

I would prefer you the MX72 on the front axle! ME20 are too aggressiv to the brake disc. So, take the MX72 - we drive them also on our car - really good!

Ik lees op internet dat de MX72 een straat en circuit remblok is, terwijl de ME20 full circuit is... Wat denken jullie?

ME20?

@@dragonfly aan de kassa gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dus dat Frits mijn remblokken besteld had, maar hij stuurt net dit door:

I would prefer you the MX72 on the front axle! ME20 are too aggressiv to the brake disc. So, take the MX72 - we drive them also on our car - really good!

Ik lees op internet dat de MX72 een straat en circuit remblok is, terwijl de ME20 full circuit is... Wat denken jullie?

Ik denk dat je gewoon voor een ander kwaliteitsmerk moet gaan  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid