Ga naar inhoud

24 uur Zolder


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

Heb nog even nagevraagd, probleem is tweeledig

Dan val je in de hoogste serie en moet je tegen de Porsche cups opereren, en dat is onmogelijk met zo een auto/motor. Verbruikt 0.5 liter per ronde meer dan de 3.2 liter. Dwz een uurtje met een tank, wat te weinig is. Met het tijdsverlies van het tanken ga je nooit het tijdsverschil op de 3.2 motor goedmaken. 

Op de 24uur van Zolder is het ook belangrijk om dus vloeiend te rijden en al eens een vitesse hoger te rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoofdreden om hem niet te gebruiken is het verbruik ...vandaag nog eens nagevraagd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel met dit gereden vandaag dju als ik volgend jaar budget heb direct dit voor de 24 uur. Na de test nog aanbod gehad maar bij mij is een woord een woord .....

De BMW ook getest dat was wat minder ....daar is nog heel veeeeeeel werk aan

Filmpjes zouden ze me doorsturen, wel mooie complimenten gehad .

b0b3a57571a8cd13cf715b0d4dfafab9.jpg

4cafc018e1297604efdc6676e22736d2.jpg

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt helemaal wild van dit, totaal nieuwe dimensie en dat zat ik nog niet eens op top tempo.

De 550 pk Volvo van Zumbrink voorbijfietsen, de andere Wolf, de Megane RS01, de Mext Porsche en dat met een auto die pure waanzin is qua sturen.

Geen abs, geen servo geen traction control , 250pk en een beetje downforce. Wat heb ik zin om opnieuw te rijden.

Dit moet ik rijden in de volgende 24 uur.

1 ding je voelt het gevaar ! Op Spa zal je me hier niet mee zien :) hoewel dju ik zou nog twijfelen. Ik denk dat de goesting het wint van het gevaar.

Als je ooit met zoiets kan rijden: DOEN je weet niet wat een plezier je meemaakt

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2016 om 15:07 zei Jokke_vlo:

Heb nog even nagevraagd, probleem is tweeledig

Dan val je in de hoogste serie en moet je tegen de Porsche cups opereren, en dat is onmogelijk met zo een auto/motor. Verbruikt 0.5 liter per ronde meer dan de 3.2 liter. Dwz een uurtje met een tank, wat te weinig is. Met het tijdsverlies van het tanken ga je nooit het tijdsverschil op de 3.2 motor goedmaken. 

Op de 24uur van Zolder is het ook belangrijk om dus vloeiend te rijden en al eens een vitesse hoger te rijden ;)

Ik heb geen weet van welke motorenklasses er allemaal zijn maar volgens mij zal dat eerder de reden zijn. Verbuik scheelt tussen 2 S54 en s65 originele blokken amper iets, kan je online terugvinden. Laat staan als die S54 getuned is dat ie zeker meer zal verbruiken dan een een originele S65. In ieder geval succes gewenst. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jerre dat was ook mijn opmerking maar het verbruiksverschil loopt enorm op na tuning !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid