Ga naar inhoud

Meet'n'Greet afsluiten voor gasten?


Ritsuke

Meet'n'Greet afsluiten voor gasten?  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Afsluiten?



Aanbevolen berichten

De vraag is duidelijk: Moet het Meet'n'Greet onderdeel afgesloten worden voor niet geregistreerde gasten, net zoals het Mijn Auto onderdeel? Het voordeel is dat je niet zonder moeite binnen kan, het nadeel is dat iedereen zich zal moeten registreren om de data van rondritten te weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat de keuze aan de maker van het topic? Een minimum aantal posts voor je een topic kunt openen lijkt me ook een interessante optie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor een voorbereidingstopic is het minder erg om geregistreerd te zijn maar voor de nabespreking met alle foto's/filmpjes met nummerplaten zichtbaar en soms zelfs log files met de routes en de snelheden wel. Omdat hier alles in 1 topic gebeurd kan je dus geen keuze opdelen.

Je mag dan nog je youtube filmpje op verborgen zetten zodat dit enkel met de link naar het filmpje te zien is, via het topic kan iedereen op internet dit zien, in tegenstelling tot geregistreerde leden.

aangepast door Liquid Li0n
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor, heel members area mag van mij onzichtbaar zijn voor niet-geregistreerde leden.

  • Vind ik leuk 8
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei janvkn:

@iedereen

Wel opletten dat je hier geen vals gevoel van veiligheid door krijgt. Jan en alleman kan zich op 2 seconden registreren hier, dus het is niet omdat een topic "members only" is, dat het niet door ongewenste pottekijkers kan gelezen worden. Als je dus privacy gevoelige dingen post, is dat op eigen risico.

Heb je weer flikken rechts ingehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat er heel wat "onbekende" gezichten waren. Voor de sport heb ik eens de inschrijvingslijst bekeken en 30% kan ik niet thuisbrengen. Niet dat dit zo erg is, maar het is toch leuker om een "AM-only" te rijden met leden die je toch minstens van nickname kent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei janvkn:

@iedereen

Wel opletten dat je hier geen vals gevoel van veiligheid door krijgt. Jan en alleman kan zich op 2 seconden registreren hier, dus het is niet omdat een topic "members only" is, dat het niet door ongewenste pottekijkers kan gelezen worden. Als je dus privacy gevoelige dingen post, is dat op eigen risico.

maar men zou de members topic onzichtbaar moeten zetten, tot je je aanmeld. Als je dan onaangemeld bent zie je enkel wat basistopics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid