Ga naar inhoud

Michelin PSS of PS4?


kefkie

PSS of PS4?  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. PSS of PS4?

    • PSS
      2
    • PS4
      0


Aanbevolen berichten

Allen,

Na 12.000km zijn de continentals op mijn leon zoals verwacht helemaal versleten en is het tijd voor iets nieuws.

Op mijn vorige leon had ik PS2's liggen en die waren best goed.

De nieuwe PS4's zouden in de buurt komen van de PSS qua prestaties maar zijn wel wat goedkoper.

 

Iemand al ervaring met de PS4 banden? De PSS'en ken ik wel vanop de 911 en zijn mss wat overkill voor mijn auto :lol:

PS4 kosten € 113/band en de PSS € 142/band.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PSS is inderdaad steengoed. Een tijdje geleden aan een collega gevraagd of hij al had gereden met de PS4 bij Michelin. Maar dit was nog niet het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt er op TT idd niet mee op.

 

Merci voor de links :), maar mss dat er ondertussen al iemand met de PS4 had gereden :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze beiden :D

Onder de Golf GTI van mijn vriendin liggen PS4 en op mijn S2000 liggen de PSS.

Door de verschillende concepten mogelijks moeilijk te vergelijken, maar ze hebben beiden de auto's op dezelfde manier getransformeerd. Ze zijn duidelijk comfortabeler, stiller, bieden PAKKEN meer grip en voelen progressiever aan. De PS4 in de regen is zeer indrukwekkend, daar waar ik vroeger (zoals bij de meeste hothatches) niet te veel gas mocht geven als het nat of vochtig ligt, is dat met de PS4 niet echt van toepassing, ook dan zeer veel grip.

PSS nog niet in de regen kunnen testen, maar ik vermoed hetzelfde verhaal :)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vind een PSS een zot goede band in droog en nat. Ook aangenaam hoe progressief ze op limiet zijn. Slijtage valt me ook goed mee eigelijk. 

Wel banden die gevoelig zijn aan matchen van productieweek... is gekend bij Michelin. Geen idee of een ps4 daar ook last van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid