Brunault 4.766 Geplaatst: 25 juni 2016 Geplaatst: 25 juni 2016 Met de gt3 Rs had ik dat ook voor want dan brachten ze de 4.0 uit Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 25 juni 2016 Geplaatst: 25 juni 2016 Anderzijds zijde gij der wel ene die geniet van wat ge hebt en niet neut over wat ge niet hebt. Da's ''t toffe deraan. Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 25 juni 2016 Geplaatst: 25 juni 2016 Binnen een paar jaar komt de Black series uit Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 25 juni 2016 Geplaatst: 25 juni 2016 Koop je een E46 M3, brengen ze de Exige CUP 260 uit Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 25 juni 2016 Geplaatst: 25 juni 2016 3 uur geleden zei C_X: Ik weet waar ze naartoe willen met die gril maar fak das lelijk 3 uur geleden zei ir_fuel: Dat had de race auto toch al, die grill? Wat een dikke kar. 3 uur geleden zei Carlito: Gaat de signature grill worden voor alle AMG voertuigen. Carrera panamericana is de inspiratie 3 uur geleden zei Brunault: Hallo vriendjes, ik dacht dat ik zei dat ik weet waar die gril vandaan komt of wat ze er mee willen bedoelen, denk dak genoeg ken over de geschiedenis van het merk en amg zowel als mercedes onderdeel als onafhankelijke tuner. Ik vind het mottig en niet op die kar passen, in geen duizend jaar zelfs. Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Voor mij hoeft dit rooster ook niet en ze moeten dit zeker niet doortrekken naar de andere modellen Voor 1 maal vind ik het wel oke Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 onnozel promotiefilmpje maar ik vind de kleur machtig Quote
Ritsuke 6.262 Geplaatst: 26 juni 2016 Geplaatst: 26 juni 2016 Nogmaals herhalen, ik wil dit. In het groen! Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 het gaat nog goed met zijn Engelse ponden ... Quote
Waky 975 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 Waw, knap en dat zeg ik niet snel over een Mercedes. Ben die kar en front grill beginnen appreciëren sinds N24. Quote
Rabbit 3.135 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 2 uur geleden zei abtler: het gaat nog goed met zijn Engelse ponden ... Valt er echt zoveel geld te verdienen met youtube filmkes ... :/ Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 18 minuten geleden zei Rabbit: Valt er echt zoveel geld te verdienen met youtube filmkes ... :/ Niet naïef doen hé. 1 Quote
Rabbit 3.135 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 27 minuten geleden zei Fernand: Niet naïef doen hé. Kvind dat geen zo'n rare vraag. Het venteke heeft de laatste maanden een Mclaren, GT4 en nu dit gekocht ? Maar goed ik weet niet wat die kerel nog allemaal doet naast youtube filmkes. Het enige wat ik weet is dat ze //Drive betalend wilden maken wegens niet rendabel genoeg en dan zie je Schmee. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 50 minuten geleden zei Rabbit: Kvind dat geen zo'n rare vraag. Het venteke heeft de laatste maanden een Mclaren, GT4 en nu dit gekocht ? Maar goed ik weet niet wat die kerel nog allemaal doet naast youtube filmkes. Het enige wat ik weet is dat ze //Drive betalend wilden maken wegens niet rendabel genoeg en dan zie je Schmee. 1000 views levert 1 euro of iets in die buurt op en hij wordt niet gesponsord. Reken dan eens uit hoeveel zijn video's bekeken zouden moeten worden om zulk wagenpark te financieren. Quote
Monterey Jack 6.514 Geplaatst: 28 juni 2016 Geplaatst: 28 juni 2016 2 hours ago, Rabbit said: Kvind dat geen zo'n rare vraag. Het venteke heeft de laatste maanden een Mclaren, GT4 en nu dit gekocht ? Maar goed ik weet niet wat die kerel nog allemaal doet naast youtube filmkes. Het enige wat ik weet is dat ze //Drive betalend wilden maken wegens niet rendabel genoeg en dan zie je Schmee. McLaren 675 LT Spider, GT4, Ferrari FF, Classic Mini, Vantage GT8 in bestelling, deze in bestelling, ... Niet slecht op een jaartje Verdient goed zijn geld naast YouTube, denk dat zijn filmpjes juist zijn trips betalen en hem bekend maken waardoor hij ook overal toegang zal krijgen Quote
breyton 47 Geplaatst: 2 juli 2016 Geplaatst: 2 juli 2016 Op 28-6-2016 om 18:56 zei Monterey Jack: McLaren 675 LT Spider, GT4, Ferrari FF, Classic Mini, Vantage GT8 in bestelling, deze in bestelling, ... Niet slecht op een jaartje Verdient goed zijn geld naast YouTube, denk dat zijn filmpjes juist zijn trips betalen en hem bekend maken waardoor hij ook overal toegang zal krijgen Ford GT in bestelling... Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 On 6/28/2016 at 4:37 PM, Rabbit said: Kvind dat geen zo'n rare vraag. Het venteke heeft de laatste maanden een Mclaren, GT4 en nu dit gekocht ? Maar goed ik weet niet wat die kerel nog allemaal doet naast youtube filmkes. Het enige wat ik weet is dat ze //Drive betalend wilden maken wegens niet rendabel genoeg en dan zie je Schmee. Quote Tim left school at 18 after completing A-levels and immediately set about growing an online electronics retail business that developed into a London high-street shop. The business quickly changed hands and he traveled abroad training to become a ski instructor before teaching the sport in New Zealand. Following the effects of a major injury Tim returned to the UK and set to work with a permanent position in the technology team of an Investment Consultancy in the City of London. This proved to be hugely decisive while working in a successful and rapidly developing company in terms of the experience and drive to succeed going forward. During this period Tim’s love for cars developed beyond just posting pictures of car spots on internet forums, into the ever-expanding Shmee150 platforms and those surrounding it. He took the decision to make the move away from a full time position to being able to spend time across various connected platforms to the supercar video theme; from freelance video and media work to involvement in car events and sourcing for promotional purposes. Who knows, in a year he may be doing something completely different! He will endeavour to remain self-employed as it is what enables him to take the time to follow his passions in life; supercars and travelling. To be a little more precise, during 2013 Tim undertook some freelance tasks for a tech company under Non-Disclosure Agreement, some catalogue work for an auction company, got involved in a few car sourcing/commission operations, some social media consultancy tasks and ran a few websites in the car world that you know about including Shmee150 and The Supercar Kids. Being a young guy with no wife or children as dependants it allows him the opportunities to operate around the hours and timings he wants to spend the rest of the time around cars – which you can’t beat! Dat is zijn versie althans Quote
Timo 16.104 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 On 6/25/2016 at 5:28 PM, dragonfly said: Moet erg zijn voor jou, koop je zo'n fantastische auto en brengen ze 2 jaar later dit uit weet je toch nooit Quote
Timo 16.104 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Wat een mongool blijft die Shmee. Van mij mag iedereen doen wat hij wil maar de manier waarop hij dit presenteert dan zie je gewoon dat het niet naturel/spontaan/eerlijk/.... is. Net zoals Dan Bilzerian, geef gewoon toe waar dat geld vandaan komt. Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 8 minutes ago, Timo said: weet je toch nooit Ergens weet je dat wel. AMG maakt altijd een dikkere/meer track focused versie van veel van hun karren (zoals bv de SLS). Maar je kan blijven wachten he. En het budget schuift ook alsmaar omhoog. Quote
Timo 16.104 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Dat is het net. Dan kun je altijd blijven wachten. En het is niet dat een gewone AMG GT zo slecht is of een straf is om mee te rijden. Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Cabriorijden is tof ... ... tot 100 per uur ... Wat je dus met 600pk moet in een auto zonder dak zal mij een raadsel wezen, daarin heeft @willytoyota de grote wel gelijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.