Ga naar inhoud

Mercedes AMG GT R

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

3df316a042c6194ddd70a1667b6ecb9c.png

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)

@Brunault precies jouw garage, maar dan andere kleurtjes :ninja:

aangepast door utah
Geplaatst:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maandag eentje tegengekomen in Kortemark (groene) met garageplaks, ik moest denken aan @Brunault :P

Dik hok...

Geplaatst:

Ik was maandag aan het werk

Geplaatst:
1 uur geleden zei Brunault:

Ik was maandag aan het werk

Werk jij nog Brunault? Ik dacht dat alle zelfstandigen zomaar gratis met luxe sportwagens konden rijden omdat ze die op de firma gekocht hebben! :P 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Just now, Alexanderr said:

Werk jij nog Brunault? Ik dacht dat alle zelfstandigen zomaar gratis met luxe sportwagens konden rijden omdat ze die op de firma gekocht hebben! :P 

en omdat ze foefelen met de belastingen

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik zal hier waarschijnlijk de enige zijn, maar ik vind de voorkant op niets trekken. Het is alsof ze geen tijd meer hadden om ook de voorkant mooi te stylen. Moest absoluut van de tekentafel lijkt het wel.

Geplaatst:

Heeft Brunault nog altijd geen GT R in bestelling?

Geplaatst:

Begint al even erg te worden als @Salokin met zijn Ferrari :lol:

Geplaatst:
8 minuten geleden zei dragonfly:

Begint al even erg te worden als @Salokin met zijn Ferrari :lol:

Heeft hij nog een paar jaar werk voor de boeg.  Bon, we hebben een nieuwe stap genomen om te zien of een F430 echt mijn ding is.  

Geplaatst:
5 minuten geleden zei Salokin:

Bon, we hebben een nieuwe stap genomen om te zien of een F430 echt mijn ding is.

Iets gekocht of gehuurd?

Geplaatst:
8 minuten geleden zei dragonfly:

Iets gekocht of gehuurd?

Volgende week me eens op circuit mee uitleven.

Geplaatst:

Proefrit was niet op circuit maar was werkelijk in alles beter dan de GT-s die ik reed.

En met beter bedoel ik niet een beetje.

De sound is geweldig en altijd aanwezig. Ronduit verslavend.

Onderstuurt een PAK minder dan de GT-s

Eens de turbo's wakker zijn voelt hij quasi aan als een top atmo op steroïden. (Amper tot geen turbo lag eens de auto op dreef is. Er is wel een vrij groot gat als je van een rustig tempo naar sportief gaat, enkel dus bij de eerste "stamp")

Koppel is fe-no-me-naal . Auto was nog in rodage (4500 rpm max) maar leek niet meer rpm nodig te hebben.

Zetels zitten super , auto zijn looks zijn eigenlijk bijna niet te vergelijken. Is echt een beest geworden.

Met alles af moet dit een extreem moeilijke wagen zijn. Auto kwam gewoon op "rustig" koppel al onrustig achteraan in een snelle bocht. Diegene die hiermee vol durft gaan esp af: hoed af.

Wat moet dit zijn eens uit rodage ? Deze auto is echt een (ontembaar?) beest. Net daarom spreekt hij me geweldig aan.

Vering voelt goed aan op eerste zicht kan ik moeilijk definitief over oordelen.

Vooras voelt tien keer beter aan.

Zijn er dan geen negatieve punten?

Ik zou eerder vraagtekens durven zeggen, te vroeg (lees geen circuit) om daar iets definitief over te zeggen.

- het stuur voelt heel licht aan, de auto stuurt scherp in maar ik mis een direct(er) contact.

- waarbij de vorige de neus heel snel schoof werd bij de deze de kont snel onrustig ook als ik stabiel op gas een bocht uitkwam.

Nu goed om ECHT een indruk te krijgen moet je zoiets op circuit aan de tand voelen. Limieten op de openbare weg zoeken met dit beest is eigenlijk niet meer verantwoord. In de regen moet dit ook een en ander zijn [emoji4]

• Vind ik leuk 9
Geplaatst:
Begint al even erg te worden als [mention=517]Salokin[/mention] met zijn Ferrari default_laugh.png

Uh dat werd toch een Mclaren?

Voor Brunault

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
[mention=173]Jokke_vlo[/mention] graag verslagje van uw GT R proefrit [emoji3]

En nu in AM-taal :)

- de kleur is een waauw voor de ene, te gewaagd voor de ander: ik kan het smaken
- looks zijn enorm bruut
- stuur / stoelen afwerking zijn TOP alcantara orgasm
- geen fan van zilver randje velgen en zilver van de deurklink
- very sexy kont !

Zet maar af !
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst: (aangepast)

Zalig. Kijk al uit naar mijn testrit :D

Motor is waanzinnig inderdaad. Geen enkele turbomotor biedt meer beleving. Het loont ook om nog door te trekken naar 7000 rpm.

Binnen enkele weken ga ik GT C rijden, en heb redelijk wat ervaring in GT S, ook on-track, en effectief in 't natte moet je echt bij de les blijven. Instant turbo-torque is verraderlijk voor beginners. Buiten dat best gemakkelijk te rijden. Wel hard. Stuurgevoel is ook nog een werkpuntje, zelfs al is het nog steeds een klassieke hydraulische rack.

Echt curieus hoe de GT R verschilt.

Looks zijn beestig in de juiste uitvoering, dus Keyless-Go (chromé klinken) zou ik zeker weglaten, net zoals de velgen met lip. Het interieur is super afgewerkt.

aangepast door William Blake
Geplaatst:
32 minutes ago, Jokke_vlo said:

En nu in AM-taal :)

- de kleur is een waauw voor de ene, te gewaagd voor de ander: ik kan het smaken
- looks zijn enorm bruut
- stuur / stoelen afwerking zijn TOP alcantara orgasm
- geen fan van zilver randje velgen en zilver van de deurklink
- very sexy kont !

Zet maar af !

Ga je nog met de nieuwe GT3 rijden? 

Geplaatst:

Mocht ik de kans krijgen of course. Voorlopig geen kans :)

Geplaatst:

Ik ben absoluut geen type dat testritjes gaat afluizen, integendeel

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

AMG GTR, Exige 380 en GT3 RS op een rijtje op je oprit, stel je voor.

Geplaatst:
Ik ben absoluut geen type dat testritjes gaat afluizen, integendeel

Dat is niet afluizen. Alex is een sympathieke jongen en heeft ons graag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in