Maverick 2.768 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 11 uren geleden, Jokke_vlo zei: Ok ik kom ne koffie drinken ergens tussen 10 en 11 Is de batterij plat 1 Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 @Jokke_vlo Nogmaals proficiat en bedankt om eens te passeren. Mega vet hok, Have fun! Quote
Alexanderr 36.231 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Hij kreeg hem misschien niet gestart? Propere verkoper ... heeft die arme mens zo in plan gelaten voor de levering van zijnen auto! 2 Quote
Maverick 2.768 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 7 minuten geleden, Alexanderr zei: Hij kreeg hem misschien niet gestart? Propere verkoper ... heeft die arme mens zo in plan gelaten voor de levering van zijnen auto! Was hier aan het draaien op de parking en had het gevoel dat hij hem niet in drive kreeg. 1 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 18 minuten geleden, Alexanderr zei: Hij kreeg hem misschien niet gestart? Propere verkoper ... heeft die arme mens zo in plan gelaten voor de levering van zijnen auto! Kon je nu niet voor één keer vanachter je bureau komen? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Hij kreeg hem misschien niet gestart? Propere verkoper ... heeft die arme mens zo in plan gelaten voor de levering van zijnen auto!Alsgetmaarwet ben nog altijd aan het studeren 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Was hier aan het draaien op de parking en had het gevoel dat hij hem niet in drive kreeg. [emoji3] Echt !! Nog beschamender was het vertrek aan het naftstation . Ik kreeg de auto niet gestart terwijl ze achter mijn stonden te wachten. Tot mijn euro viel. Die start in elentriek dus onhoorbaar. Stuurt wel scherp voor zo een massa maar enorm groot verschil in sport en vering op “hardst” alles wat zachter is voelt te onduidelijk. Maar Met de juiste setting toch wel verbazend scherp. Ding voelt sneller aan dan mijn turbo, overvloed aan power voor zijn gebruik. Software en toestanden : veel te ingewikkeld. Groot nadeel: nergens een plaats om je iPhone zichtbaar (Waze) te hangen ..... miljaar .... moet ik iets op vinden. Tis wel een vet hok, al zeg ik het zelf 3 Quote
Alexanderr 36.231 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 54 minuten geleden, Maverick zei: Was hier aan het draaien op de parking en had het gevoel dat hij hem niet in drive kreeg. Op diene leeftijd is de drive altijd wat verder weg, schijnt het! 2 Quote
Alexanderr 36.231 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 11 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Echt !! Nog beschamender was het vertrek aan het naftstation . Ik kreeg de auto niet gestart terwijl ze achter mijn stonden te wachten. Tot mijn euro viel. Die start in elentriek dus onhoorbaar. Stuurt wel scherp voor zo een massa maar enorm groot verschil in sport en vering op “hardst” alles wat zachter is voelt te onduidelijk. Maar Met de juiste setting toch wel verbazend scherp. Ding voelt sneller aan dan mijn turbo, overvloed aan power voor zijn gebruik. Software en toestanden : veel te ingewikkeld. Groot nadeel: nergens een plaats om je iPhone zichtbaar (Waze) te hangen ..... miljaar .... moet ik iets op vinden. Tis wel een vet hok, al zeg ik het zelf Dat komt wel goed hoor De software is echt super maar je moet het even tijd geven. Ik wil gerust proberen dat we elkaar eens zien om wat tekst en uitleg te voorzien 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 1 hour ago, Jokke_vlo said: Software en toestanden : veel te ingewikkeld 49 minutes ago, Alexanderr said: Dat komt wel goed hoor De software is echt super maar je moet het even tijd geven. Ik wil gerust proberen dat we elkaar eens zien om wat tekst en uitleg te voorzien Je weet dat je oud wordt als .... Quote
Germinal 464 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Echt !! Nog beschamender was het vertrek aan het naftstation . Ik kreeg de auto niet gestart terwijl ze achter mijn stonden te wachten. Tot mijn euro viel. Die start in elentriek dus onhoorbaar. Stuurt wel scherp voor zo een massa maar enorm groot verschil in sport en vering op “hardst” alles wat zachter is voelt te onduidelijk. Maar Met de juiste setting toch wel verbazend scherp. Ding voelt sneller aan dan mijn turbo, overvloed aan power voor zijn gebruik. Software en toestanden : veel te ingewikkeld. Groot nadeel: nergens een plaats om je iPhone zichtbaar (Waze) te hangen ..... miljaar .... moet ik iets op vinden. Tis wel een vet hok, al zeg ik het zelfInderdaad.. nergens plaats om uw telefoon te leggen.. das jammer.. Congratz !Ik rijd hem altijd in de strakste setting qua vering ( sport+)Ps ben eens benieuwd wat uw verbruik is/zal zijn want volgens mij trap je ook wel regelmatig wat door ?Toch nog enkele tips :Je moet echt wel oppassen bij het bruusk remmen.. dan voel je wel de massa [emoji18] en niet te dicht tegen een andere auto komen.. paar dagen geleden remde hij automatisch omdat hij blijkbaar vond dat ik te dicht tegen een andere auto kwam. Enige probleem was dat ik dat absoluut niet had verwacht.. toch even in mijn broek gedaan!Tot slot : Carwash zal je er niet mee doen waarschijnlijk maar ik kreeg hem bij de carwash niet in neutraal.. fuck was ook even schrikken.. 1 dan naar reverse terug naar 1ste en dan gelukkig neutraal gevonden.. pfff 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 1 hour ago, Germinal said: en niet te dicht tegen een andere auto komen.. paar dagen geleden remde hij automatisch omdat hij blijkbaar vond dat ik te dicht tegen een andere auto kwam. Enige probleem was dat ik dat absoluut niet had verwacht.. toch even in mijn broek gedaan! Maak je geen zorgen. Volgens mij doet Jokke dat nooit Quote
0231 172 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Vandaag eerste break gespot op de a17. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Net 150 km gaan “testen” Om een lang verhaal kort te maken. In sportplus is dat een echt waanzinnige auto. Hoe dat ze dat gewicht zo scherp krijgen , tis gewoon niet normaal. Een van de grootste verrassingen ooit. Zit wel aan 17.8 gemiddeld verbruik. Wat ze hier gemaakt hebben staat toch op een soort eenzame hoogte in het segment denk ik. En je kent me, je kan altijd een ritje boeken om na te gaan of het klopt [emoji6] Let wel : alles ik sportplus. Op de andere standen is het een andere auto.... 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 7 minutes ago, Jokke_vlo said: Hoe dat ze dat gewicht zo scherp krijgen , tis gewoon niet normaal. @wooter 5 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 17.8 klinkt men bekend in de oren.. zit zelfs regelmatig boven de 20.. Het is toch vooral een snelweg-auto he.. of vind je van niet ? Ps jokke : jij hebt toch ervaring met auto’s a la 911 niet ?Wat vind je van de uitlaat-sound ? Quote
Gast wooter Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Hoe dat ze dat gewicht zo scherp krijgen , tis gewoon niet normaal.Enkel Porsche kan dat /s Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 33 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Net 150 km gaan “testen” Om een lang verhaal kort te maken. In sportplus is dat een echt waanzinnige auto. Hoe dat ze dat gewicht zo scherp krijgen , tis gewoon niet normaal. Wat ze hier gemaakt hebben staat toch op een soort eenzame hoogte in het segment denk ik. En je kent me, je kan altijd een ritje boeken om na te gaan of het klopt Let wel : alles ik sportplus. Op de andere standen is het een andere auto.... Sorry maar dat kan niet hoor, als een M4 brol is dan is zo'n boot dat zeker Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 17.8 klinkt men bekend in de oren.. zit zelfs regelmatig boven de 20.. Het is toch vooral een snelweg-auto he.. of vind je van niet ? Ps jokke : jij hebt toch ervaring met auto’s a la 911 niet ?Wat vind je van de uitlaat-sound ?Tis een kolos he maar verdikke ik was toch stomverbaasd hoe scherp ze dit gekregen hebben, heb al met andere dingen gereden...... Jawadde (nogmaals in sportplus he) Uitlaat : a la M4. Als je een atmo pure of quasi pure sound gewoon bent ...... Laat ons zeggen zoals alle turbo’s met de “betere” uitlaat. Wel grote verschillen naargelang de gekozen stand zelfs tussen sport en sportplus.De cockpit “by night” mag er ook zijn. Ferm afgewerkt. Ook blij dat ze die directe rij knoppen hebben om snel bij een menu te raken. Wel spijtig dat je de knop sport uitlaat er niet bij hebt , vind ik minpunt.Verbruik als je wat stampt is wel waanzinnig hoog. Je kan hem zuinig rijden ook vermoed ik. Maar heb ni zo een zin dat te testen. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 Sorry maar dat kan niet hoor, als een M4 brol is dan is zo'n boot dat zeker [emoji3] Kom eens af . Je mag rijden Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 3 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Kom eens af . Je mag rijden Ik laat iets weten Maar dat is een 6cyl en dat verbruikt 17 liter? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 14 minuten geleden, dragonfly zei: Ik laat iets weten Maar dat is een 6cyl en dat verbruikt 17 liter? Zonder afstampen, yup Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 januari 2018 Geplaatst: 18 januari 2018 7 minutes ago, ICM said: Nuts Geen lek? 13 liter om te bewegen en 4 om te batterij bij te laden. 4 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 18 januari 2018 Auteur Geplaatst: 18 januari 2018 2 uren geleden, Germinal zei: 17.8 klinkt men bekend in de oren.. zit zelfs regelmatig boven de 20.. Het is toch vooral een snelweg-auto he.. of vind je van niet ? Ps jokke : jij hebt toch ervaring met auto’s a la 911 niet ? Wat vind je van de uitlaat-sound ? Gelukkig blaast 'm dan maar 56gr CO2 de lucht in. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.