Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
13 minutes ago, Quill said:

Puur hypothetisch @wooter , maar als je nu kon kiezen en pakweg een Porsche interieur speccen in je Tesla. Dat zou je toch hoe dan ook aanvinken, of zie ik dat mis?
Kostprijs pakweg $10000. 

Da's een moeilijke. Als je bedoelt qua afwerking en stiksels en zo, ja. Als je bedoelt eenzelfde vorm van knopjes, absoluut niet.

Ik vind zelfs het interieur van de Model 3 mooier. Ik vind het stuur tegenvallen, maar het scherm en het hout op het dashboard vind ik er ruimer uit zien dan de grote console waarachter je zit in een Model S en Model X.

Geplaatst:

Ah bestaat er een app? :) (echt ik weet dat niet)

Geplaatst:
1 hour ago, Jokke_vlo said:

Nee serieus man doe de moeite om dat op 1 op 1 te vergelijken. Verschil is echt groot.

Ik vergelijk dat 1 op 1. Waarover val je specifiek?

Geplaatst:
Just now, Jokke_vlo said:

Ah bestaat er een app? :) (echt ik weet dat niet)

Geeft dat ook niet aan waar jij zit, vs waar bv ik zit? Ik gebruik mijn app om de garagepoort te openen, om de airco aan te zetten om bij kouder weer toch het interieur te verwarmen, om deuren te openen, de auto te verplaatsen, te kijken hoever ie al geladen is, ... Tesla heeft ook een API waar andere app-ontwikkelaars mee kunnen werken, dus ik heb bijvoorbeeld een app die ervoor zorgt dat mijn auto elke ochtend om 8u al voorverwarmd is.

Nu, andere merken hebben dit ook, maar zoals fuel ook weet heeft het bij BMW jaren geduurd vooraleer ze terug maar 1 app hadden en dat die een beetje in orde hing. Tesla speelt daar veel korter op de bal; ik denk dat ze om de maand een update brengen en dat spel is al lang aangepast aan de iPhone X grootte...

Geplaatst:

How how Wooter. De laatste update voor deze app is van 

...

3 dagen geleden

!!!!!

Geplaatst:
1 minute ago, ir_fuel said:

How how Wooter. De laatste update voor deze app is van 

...

3 dagen geleden

!!!!!

Zo me bijna verslikt in mn koffie

Geplaatst:
Ah bestaat er een app? [emoji4] (echt ik weet dat niet)

Ik heb ook zo’n app bij m’n C-klasse. In het begin eens bekeken, en nadien nooit meer gebruikt. Ik weet zelfs mijn login niet meer. :)
Geplaatst:

Ook een typisch fenomeen bij klassieke autobouwers. "Aja we moeten een app!" roepen ze dan bij marketing. Niemand heeft een flauw idee wat en hoe, dus ze zoeken een partner, ze regelen een fixed price budget, laten dat maken en klaar is Kees. Het nut ervan, of het feit dat zoiets een blijvende investering is en niet iets dat je 1 keer ontwerpt en dan gewoon kopieert zoals een velg daar liggen ze bij management niet van wakker. 1 keer uitgeven, afschrijven over 3 jaar, einde.

En dan krijg je van die apps die in geen jaren nog een deftige update krijgen, laat staan compatibiliteit met de laatste hardware (tenzij het crasht, dan moeten ze wel), en beperkt tot wat gimmick features. Zolang ze maar op de website kunnen zetten dat je met je smartphone je auto kan "bedienen" is het goed he. Zo kan ik bij mijn BMW vanop afstand de claxon doen gaan. Zeer nuttig! Of destijds met mijn 2 een adres doorsturen naar de GPS. Dat werkte zo slecht dat ik beter dat adres op een papier kon schrijven, door Toere laten fotokopiëren en het dan over typen in mijn iDrive. Dat ging nog altijd efficiënter zijn.

Geplaatst:

Autobouwers zijn gewoon slecht in software. Is niet hun core business, en zoals je zegt kopen ze dat gewoon in.

Geplaatst:

En ik heb het dan ook over de software van de auto zelf, van je navigatiesysteem etc.

Geplaatst:

Het is mooi meegenomen (zeker in de zomer je auto voorkoelen zie ik zitten) maar idd niet essentieel voor mijn gebruik. Maar ik vrees dat we weer weg zijn voor dagenlange discussies over software en elentriek :) !

Leuke gadgets en ongetwijfeld gaat Tesla en zijn gebruikers daar mee bezig zijn. En ja het is tof en ja daar is Tesla beter in.

Next ?

Geplaatst:
Ik vergelijk dat 1 op 1. Waarover val je specifiek?

Als het is om je radicaal geloof in Tesla is in alles beter hier te verkondigen kan je dan niet gewoon ophoepelen. Ik PROBEER wat open minded te praten over auto’s met een eigen mening maar ik heb ECHT geen zin om constant zo een radicale imam toestanden mee te maken. Kunnen we afspreken dat je dat HIER niet doet ? Please

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kan je me zeggen wat je zo onderscheidend vind aan het interieur van een Panamera?

Geplaatst:

Ik het haat het om het toe te geven, want zo'n boot vond ik maar niks, maar de nieuwe Panamera een echt knappe verschijning, dankzij mij heeft @Alexanderr er één aan mijn quasi buurman verkocht en vind ik hem elke dag nog iets knapper.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 minuten geleden, wooter zei:

Kan je me zeggen wat je zo onderscheidend vind aan het interieur van een Panamera?

die foto's die je gepost hebt, zeggen toch al genoeg, behoeft geen verdere uitleg..

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Wooter ik heb me vergist, Tesla is beter.
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
16 minuten geleden, Salokin zei:

Ik het haat het om het toe te geven, want zo'n boot vond ik maar niks, maar de nieuwe Panamera een echt knappe verschijning, dankzij mij heeft @Alexanderr er één aan mijn quasi buurman verkocht en vind ik hem elke dag nog iets knapper.

je buurman of Alexanderr ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

je buurman of Alexanderr ?

Doe me dan toch maar Alexanderr.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wooter ik heb me vergist, Tesla is beter.

Da’s een zwaktebod als je dat niet kan benoemen.
Geplaatst:
Geeft dat ook niet aan waar jij zit, vs waar bv ik zit? Ik gebruik mijn app om de garagepoort te openen, om de airco aan te zetten om bij kouder weer toch het interieur te verwarmen, om deuren te openen, de auto te verplaatsen, te kijken hoever ie al geladen is, ... Tesla heeft ook een API waar andere app-ontwikkelaars mee kunnen werken, dus ik heb bijvoorbeeld een app die ervoor zorgt dat mijn auto elke ochtend om 8u al voorverwarmd is.
Nu, andere merken hebben dit ook, maar zoals fuel ook weet heeft het bij BMW jaren geduurd vooraleer ze terug maar 1 app hadden en dat die een beetje in orde hing. Tesla speelt daar veel korter op de bal; ik denk dat ze om de maand een update brengen en dat spel is al lang aangepast aan de iPhone X grootte...

In de app van Porsche kan je dat ook allemaal hoor.. voorverwarmen/koelen/auto openen/timer instellen om te verwarmen/koelen/kijken Hoelang het laden nog duurt... / trip gegevens bekijken / claxon activeren/lichten laten knipperen

Maar de app zelf trekt op geen kloten.

Ik weet dat je bij tesla de temperatuur op de app kan wijzigen, dit kan niet bij Porsche.

Ik weet dat je bij tesla in real time je auto kan volgen.. dit gaat niet bij Porsche.. moet je op refresh drukken.
Geplaatst:

Een beeld van de vormgeving.

Standaard staat bij mij de koeling van mijn stoel aan. Zalig dat het leder een iets frissere temperatuur blijft houden.

bcbf149370b3cbf1345ab6c6d42c126e.jpg&key=a36efa6c5e9231d4f9822b476ede8bdc5915dc8cbcec767cc75c98b6c68dba27

https://youtu.be/jBbS9E-cl9g

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gekoelde stoelen. Jeezis. Hoe erg kunt ge de mensen pamperen!

...Ik weet het nog toen ik de eerste automatisch choke zag, ik dacht, dat is hier om zeep.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
13 minutes ago, Le Capri Mauve said:

Gekoelde stoelen. Jeezis. Hoe erg kunt ge de mensen pamperen!

...Ik weet het nog toen ik de eerste automatisch choke zag, ik dacht, dat is hier om zeep.

Idd. Heb jij ook je synchro ringen uitgehaald?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid