Ga naar inhoud

Audi A6 Avant 2.0TDI Ultra S-tronic


STA911

Aanbevolen berichten

Voor 6,5k meer heb ik een nieuwe auto, met 144pk meer, meer binnenruimte en echt veel rijker uitgerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 6,5k meer heb ik een nieuwe auto, met 144pk meer, meer binnenruimte en echt veel rijker uitgerust.

Was dat geen superb dat jij had? zoveel groter? 300pk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, net daarom. :D

Een superb is op de achterbank beduidend ruimer dan een A6. Zelf aan de test onderworpen op het autosalon.

Zijn kist heeft 136pk, 144 meer = 280pk. De 2.0T die we kennen uit de Golf R, Seat Cupra,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kan je toch ook ver van 'kaal' noemen?

toch ook redelijk wat afschrijving op 1j. Nettovergoeding geen optie? Of zo veel km's tot de werkplek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, net daarom. [emoji3]

Een superb is op de achterbank beduidend ruimer dan een A6. Zelf aan de test onderworpen op het autosalon.

Zijn kist heeft 136pk, 144 meer = 280pk. De 2.0T die we kennen uit de Golf R, Seat Cupra,...

280pk uit een 2.0 WoW!

Dat van de ruimte betwijfel ik, de manier waarop je de voorste stoelen plaats doet veel. Als ik mijn stoel laat zakken en mijn rugleuning wat naar achter plaats is er zo goed als geen plaats achteraan. Als ik hem naar boven zet met leuning recht is er een zee van plaats. Maar zeker ben ik niet, nog nooit achteraan in een superb gezeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd maverick.

een A6 is idd groot. maar als je dan een suberb ziet. :huh:

lijkt het eerder A4 tegenover A6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buitenafmeting en binnenafmeting is niet hetzelfde he. Zelfs een Passat die 4m77 meet is binnenin ruimer dan een A6, zowel qua koffer als ruimte achteraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd maverick.

een A6 is idd groot. maar als je dan een suberb ziet. :huh:

lijkt het eerder A4 tegenover A6

Tijd voor een nieuwe bril denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buitenafmeting en binnenafmeting is niet hetzelfde he. Zelfs een Passat die 4m77 meet is binnenin ruimer dan een A6, zowel qua koffer als ruimte achteraan.

Uiteraard, maar zoveel verschil zal dat allemaal wel niet geven zeker? Blijven nog altijd grote Fam wagens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt, zet je eens in een Superb. Die ruimte vind je nergens anders op de achterbank.

Lange versies van '7, S'en edm buiten beschouwing gelaten natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Davy_:

Tijd voor een nieuwe bril denk ik!

moest ik nu een mooie vinden ja. maar ik blijf maar met mijn oude sleur rondlopen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En er zit een sportstuur op zonder deftige motor, sportzetels en een mooie velg -_- sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard, maar zoveel verschil zal dat allemaal wel niet geven zeker? Blijven nog altijd grote Fam wagens.

In een Passat en superb passen geen 6cilinders, dat geeft hen een voordeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, josenjef said:

In een Passat en superb passen geen 6cilinders, dat geeft hen een voordeel.

Noch V8'en, noch échte 4x4 systemen (Torsen) en automaten die een berg koppel aankunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja en het nut bij een 2.0TDI voorwiel aangedreven Audi A6? Enkel veel plaats verlies en veel minder ruimte binnenin net zoals bij mijn 520D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid