tuscani 11.814 Geplaatst: 15 januari Geplaatst: 15 januari De nieuwe Kodiaq, staat toevallig voor mijne neus. Mooie upgrade. 1 Quote
Dimitri 734 Geplaatst: 15 januari Geplaatst: 15 januari Ik ben toch blij dat ik de vorige heb. Want de nieuwe is, buiten lelijker (subjectief), ook echt een gigantisch onbetrouwbaar hok geworden. Had het zelf nooit verwacht, want de eerste generatie is vrij betrouwbaar en deze is er maar een doorontwikkeling van, en toch zijn ze erin geslaagd bij Skoda om het te verpesten. Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 15 januari Geplaatst: 15 januari 1 uur geleden, tuscani zei: De nieuwe Kodiaq, staat toevallig voor mijne neus. Mooie upgrade. Die is er toch al 2 jaar. Van de zomer komt er nog een maatje groter. De Skoda Peaq. 1 Quote
Ugeken 11.784 Geplaatst: 15 januari Geplaatst: 15 januari 1 uur geleden, Dimitri zei: Ik ben toch blij dat ik de vorige heb. Want de nieuwe is, buiten lelijker (subjectief), ook echt een gigantisch onbetrouwbaar hok geworden. Had het zelf nooit verwacht, want de eerste generatie is vrij betrouwbaar en deze is er maar een doorontwikkeling van, en toch zijn ze erin geslaagd bij Skoda om het te verpesten. De vorige is knapper, is ook zo bij de Superb. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.