Ga naar inhoud

Autodoek kopen: waar?


Rabbit

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een goedkoper alternatief voor een autohoes.

ik zag eens op tv een luxeautozaak en die hadden percies een soort zwart doek dat over de wagen bij aflevering lag. Een zwart oversized lake /doek dat over de wage  lag. Was dus niet op maat

iemand een idee waar ik dat kan halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ir_fuel:

Zou ik ook aanraden; zelfde prijs als waar ik de mijne heb gehaald en ook op maat :thumbsup:

Kun je bestellen met spiegelhoezen ook. Gezien de leeftijd van m'n auto moet ik ze er wel nog zelf opnaaien, maar dus wel de perfecte hoesmaat voor auto zelf:

CBD88140-1981-498D-9D71-75075F7761BA_zps 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij WAX-IT moet je die niet zelf opnaaien . :D

 

beschikbaar voor alle modellen. Standaard levertermijn +-6weken. Courante modellen gaan sneller. Beschikbaar met en zonder logo. 

Er zit een licht elastische band onderaan waardoor die mooi vast zit maar niet te hard spant. Je kan hem dus eenvoudig alleen inpakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is net mijn punt, ik vind zo een ferm sluitende cover veel te veel geld.

Soms zie je gewoon een universeel "deken", dat oversized is en er gewoon over ligt. Naar zoiets ben ik op zoek. Het sluit totaal niet aan, maar ligt er gewoon over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rabbit:

Dat is net mijn punt, ik vind zo een ferm sluitende cover veel te veel geld.

Soms zie je gewoon een universeel "deken", dat oversized is en er gewoon over ligt. Naar zoiets ben ik op zoek. Het sluit totaal niet aan, maar ligt er gewoon over.

Hmja, tis wat je verkiest natuurlijk hé.

Ik had indertijd ook van een BB'er volgend adres gekregen: 

https://www.autopyjama.com/auto-pyjama-engl/

135€ betaald inclusief verzending, maar sluit dus minder goed aan/universeler...

Foto van over z'n B10 alpina:

http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?action=dlattach;topic=59482.0;attach=405901;image

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2016 om 17:27 zei B3noît:

Hmja, tis wat je verkiest natuurlijk hé.

Ik had indertijd ook van een BB'er volgend adres gekregen: 

https://www.autopyjama.com/auto-pyjama-engl/

135€ betaald inclusief verzending, maar sluit dus minder goed aan/universeler...

Foto van over z'n B10 alpina:

http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?action=dlattach;topic=59482.0;attach=405901;image

Alleen al dat logo "auto pyjama" maakt dat ik dat zelfs met 135 euro ERBIJ te krijgen 't spel nog niet zou moeten hebben. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen al dat logo "auto pyjama" maakt dat ik dat zelfs met 135 euro ERBIJ te krijgen 't spel nog niet zou moeten hebben. [emoji3]



Iedereen z'n voorkeur en gezien rabbits vraag :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2016 om 15:36 zei Rabbit:

Dat is net mijn punt, ik vind zo een ferm sluitende cover veel te veel geld.

Soms zie je gewoon een universeel "deken", dat oversized is en er gewoon over ligt. Naar zoiets ben ik op zoek. Het sluit totaal niet aan, maar ligt er gewoon over.

zoiets moet je in brussel kopen bij de gekende stoffenwinkels. of gewoon online een stoffenshop zoeken en daar de meters bestellen dat je nodig hebt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
23 uur geleden zei McLovin:

Al iets gevonden @Rabbit? Ik heb eentje van hier, maar is overkill voor binnengebruik. Het is vooral zwaar en lomp voor over de auto te trekken. 

Ik heb er een van de link van ICM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, in die hoes zitten kleine kaboutertjes, naar het evenbeeld van Bert, en die kuisen je wagen terwijl de hoes er over ligt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid