Ga naar inhoud

Lotus Evora Sport 410


Jokke_vlo

Aanbevolen berichten

 

In fact the most valid comparison for the Sport 410 would appear to be a Porsche Cayman GT4. Sure, it's new against used, but so similar are their mindsets and so numerous are the used GT4s with small mileages that it must be discussed. Prior experience suggests the Porsche possesses a nicer engine and transmission, but the Evora's dynamics would ensure a very even contest. And really the Evora Sport 410 can be paid no higher compliment; hopefully it's a twin-test that can be organised soon.

http://www.pistonheads.com/road-tests/lotus/lotus-evora-sport-410-review/35221

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mooie beschrijving gelezen dat de Evora een upgrade van de GT86 is. Een comfortabele 2+2, braver dan de Elise maar toch speels genoeg en genoeg danseusekarakter. Dat klinkt nog interessant genoeg voor een dagelijkse auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BMWMB:

Er staan veel GT4's te koop omdat de eigenaars deze eigenlijk op papier gekocht hebben en er nu veel spijt van hebben

Even aangepast :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei BMWMB:

Er staan veel GT4's te koop omdat de eigenaars deze eigenlijk gekocht hebben om er op korte termijn winst mee te kunnen maken.

Precies wel, ze worden veel duurder verkocht dan nieuw. Nieuwprijs is 88000 terwijl ze aan meer dan 120000 gepost worden. Misschien met veel opties maar toch met de bedoeling winst te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2016 om 08:53 zei flupke73:

Wachten op de Exige V6-410 ;)

Hij komt, hij komt.. prijs zal wel even slikken worden. 

Hoeveel model-variaties gaan ze nog uit deze Toyota Camry V6 persen.. :blink:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Le Capri Mauve said:

Precies wel, ze worden veel duurder verkocht dan nieuw. Nieuwprijs is 88000 terwijl ze aan meer dan 120000 gepost worden. Misschien met veel opties maar toch met de bedoeling winst te maken.

Er zijn er volgens mij niet veel die 120K nieuw hebben gekost. Tenzij je echt de malloot hebt uitgehangen in de optielijst, of als je natuurlijk "het geluk" hebt van PTS te kunnen kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2016 om 02:34 zei thiva:

Ik verschiet ervan hoe weinig animo een Lotus-topic opwekt. Onbekend is onbemind? Of valt het gewoon niet in de smaak?

Hey thiva, maak eens een topic aan van je Lotus?

Dan kunnen we meegenieten van je bumblebee ;-)

Lotussen zijn geen wagens voor jan en alleman en smaken kunnen verschillen,gelukkig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei ir_fuel:

Er zijn er volgens mij niet veel die 120K nieuw hebben gekost. Tenzij je echt de malloot hebt uitgehangen in de optielijst, of als je natuurlijk "het geluk" hebt van PTS te kunnen kiezen.

Ja let op ... volleder, clubsport, metaalkleur, navi en je bent er bijna ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid