Ga naar inhoud

2013 Volvo V60 Bi-Fuel (T5 + CNG)


STA911

Aanbevolen berichten

Voor een goede vriend zet ik hier even zijn woordje over de wagen.
 
Unieke Volvo V60 Bifuel te koop, benzine én CNG!!!

 

Het betreft hier een Volvo V60 T5 Momentum van 03/2014, met zowel benzine als CNG (aardgas). Dit model werd 2 jaar geleden reeds in Zweden en Denemarken verkocht, als limited edition, met de Volvo VIJF cilinder 2.0 turbomotor, met 213pk (157KW) (en dus niet de vier cilinder motor van Ford, die gebruikt werd in de T3, T4, T5, 2.0T). De CNG installatie (van Prins) werd dus door Volvo zelf ingebouwd.

 

Dank zij de steun van de vlaamse overheid aan wagens op CNG betaalt u tot en met 2020 0,0€ inschrijvingstaks en 0,0€ jaarlijkse verkeersbelasting!

 

Andere voordelen van CNG?

- CNG is ongeveer 1/3 goedkoper dan bezine! 

- 95% minder uitstoot van fijne deeltjes en 30% minder CO2 uitstoot

- met deze wagens mag er wél ondergronds geparkeerd worden

 

Deze limited edition wagen werd twee jaar geleden met een vast pakket aan opties verkocht (oa airco, start-stop, stoelverwarming voor- én achteraan, verwarmd stuur, parkeersensoren, bixenon, elektrisch inklapbare buitenspiegels, cruise control, CD/USB/bluetooth, ...) en heeft daarbij een afneembare trekhaak (waarde bij Volvo €900), maar geen ingebouwde navigatie.

 

Met volle tanken heeft deze wagen een radius van 1000km, 350km met CNG en 650km met benzine.

 

De wagen heeft momenteel 32100km en in maart zijn onderhoud gehad.

 

De wagen werd begin dat jaar door mij ingevoerd uit Duitsland en is nu gehomologeerd voor de belgische wegen en wordt indien gewenst verkocht met keuring voor verkoop en carpass.

 

Een vraagprijs van €25.000 lijkt mij redelijk, aangezien de huidige prijs voor de nieuwe V60 BiFuel rond €46.550 ligt. Maar ik sta open voor ieder aanvaardbaar bod!

 

De wagen wordt particulier verkocht, voor verdere info mag je mij steeds mailen (maarten_maenhaut@yahoo.com) of bellen op nr 0476938815
 
 

1-800.jpg

2-800.jpg

3-800.jpg

4-800.jpg

5-800.jpg

6-800.jpg

7-800.jpg

8-800.jpg

9-800.jpg

10-800.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah wil bi-fuel zeggen dat er een cng-tank inzit. vond het al vreemd op de configurator van volvo zelf tijdje geleden. je had bifuel en hybride staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, The Swede said:

Waarom al verkopen bij zulk een lage km-stand?

Zijn vrouw is net van werk veranderd en heeft een bedrijfswagen waardoor er quasi niet mee wordt gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, erq said:

Heb zelf ook al gekeken naar zo'n V60 Bi_fuel. Enkel jammer dat die CNG tanks zo veel kofferruimte innemen. En de V60 is al geen ruimtewonder :mellow:

Los van dat de koffer van een V60 niet gigantisch is vind ik het wel mooi ingewerkt en het plaatsverlies is beperkt imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om veel briel mee te pakken.
Uiteindelijk blijk je dat allemaal niet nodig te hebben [emoji3].
Je rijdt ook met een break, zeker@Bompa. Ik ook [emoji16].

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb honden. Dat is de enige reden waarom mijn privéwagens een break of suv waren. (eens de kinderen uit de pampers en buggy's waren uiteraard)

En de huidige is leasing, dus sowieso break, geen keuze.

 

Maar uw tweede zin is de reden waarom ik de vraag stelde ;)

Afgelopen zomervakantie had ik al geen break meer nodig in theorie. Wel eenmalig de dakkoffer, maar de rest van 't jaar kan ik zonder mocht ik de honden niet hebben.

3 volwassen kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Break-versies vind ik gewoonlijk mooier dan de sedan.
En om naar het containerpark te rijden zijn die ook wat praktischer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote koffer is luxe, een break is inderdaad niet nodig. Een berline volstaat ruimschoots. Maar als de break mooier is... (zoals bij de V60 ook het geval is..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gans Noord-Amerika lacht ons uit met onze "wagons". Ze vinden dat veredelde camionettes.... hé waar hoorden we dat nog? :D Verdorie, ik zie plots een parallel inzake smaak, b.v. met Vossen-wielen en verlagingen en zo. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou precies mijn groot koffer niet kunnen missen, veel te praktisch. :oops:
Ik zal zelfs meer zeggen, kon ik mijn bus morgen inwisselen voor een 308SW ik zou het doen denk ik.

Auto blijft voor 95% een gebruiksobject he, voor mij toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei STA911:

Los van dat de koffer van een V60 niet gigantisch is vind ik het wel mooi ingewerkt en het plaatsverlies is beperkt imo.

Dat wel, maar de verhoogde bodem maakt de koffer nog smaller en minder diep. Met 310l is die dan zelfs kleiner dan die van een Golf of A3.

17 uur geleden zei Bompa:

Ik snap niet waarom iedereen een grote koffer nodig heeft.

Groot niet noodzakelijk. Maar wel liefst praktisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja.

Ik kom dan ook uit een tijd dat wanneer mijn vader als noodoplossing een break kocht (enige wat op dat moment snel beschikbaar was), sommige mensen vroegen of hij dat nodig had voor zijn werk.

Ok, de dieren hadden net gedaan met praten op dat moment, maar toch. Het is handig, maar mocht ik vrije keuze van budget en soort hebben, ik kocht me een comfortabele sedan met trekhaak (zwier daar al die bucht in, nog veel praktischer, daar mag al eens een schart in zitten, dat mag al eens vuil zijn), en bijpassende dakkoffer.

Zetels plat en honden daarop, op de achterbank als het ware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer interessante auto, lijkt me een leuke opvolger van mijn Saab, maar qua timing komt het me even niet goed uit om nu een andere auto te kopen, anders had ik zeker eens komen zien naar deze 5 cilinder!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 16-11-2016 om 21:31 zei gTa:

Gans Noord-Amerika lacht ons uit met onze "wagons". Ze vinden dat veredelde camionettes.... hé waar hoorden we dat nog? :D Verdorie, ik zie plots een parallel inzake smaak, b.v. met Vossen-wielen en verlagingen en zo. :D

Ik zie hier in Orlando wel deftig veel SUV en veel te grote pick-up trucks rondrijden hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/17/2016 at 10:16 AM, Jupke said:

Ik zou precies mijn groot koffer niet kunnen missen, veel te praktisch. :oops:
Ik zal zelfs meer zeggen, kon ik mijn bus morgen inwisselen voor een 308SW ik zou het doen denk ik.

Auto blijft voor 95% een gebruiksobject he, voor mij toch.

Gij lijkt me dan ook nog het type dat zijn tuinafval gewoon in de koffer van zijn break zou smijten om het te gaan dumpen in het containerpark :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei utah:

Ik zie hier in Orlando wel deftig veel SUV en veel te grote pick-up trucks rondrijden hoor...

Maar geen 'breaks' zoals wij ze kennen. Je kan één modelletje BMW '3 touring krijgen, de '5 touring wordt er niet ingevoerd, bij Mercedes enkel de E-klasse break, niet de C-klasse, van Audi zelfs geen enkele (m.u.v. de A4 Allroad, dacht ik). Van de CTS b.v. kan je er zelfs in de States de Wagon niet krijgen, da's enkel voor export.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid