Ga naar inhoud

Kies een classic...


Timo

Aanbevolen berichten

Ik zie het niet goed op smartphone : is dat een witte 993 Carrera RS? Anders neem ik die, aangezien de F40 al weg is.
Een manuele Ferrari V12 zou ik ook wel willen. Maar niet zo'n absurd dure oldie, daar kunt ge niet meer mee buiten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, gTa said:

Ik zie het niet goed op smartphone : is dat een witte 993 Carrera RS? Anders neem ik die, aangezien de F40 al weg is.
Een manuele Ferrari V12 zou ik ook wel willen. Maar niet zo'n absurd dure oldie, daar kunt ge niet meer mee buiten komen.

Ik zou die net wel pakken.

Stuur die naar RM auctions, kan je daarna kopen wat je wil om mee rond te bolen en nog een appartementencomplex zetten om te verhuren. :P

Voor mij het duurste paadje aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Polygoon:

Die grijze Porsche achter de Bugatti is dat een 993 of 996 GT2?

 

De catalogus staat online.  Er wordt ook wel een 993 GT2 aangeboden, maar die heeft een zonneband op de voorruit.

't Zal de 996 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, gTa said:

Ik zie het niet goed op smartphone : is dat een witte 993 Carrera RS? Anders neem ik die, aangezien de F40 al weg is.
Een manuele Ferrari V12 zou ik ook wel willen. Maar niet zo'n absurd dure oldie, daar kunt ge niet meer mee buiten komen.

Denk dat ge met een 275 meer kunt buiten komen dan een F40, zeker op Belgische wegen. Snap echt niet waarom iedereen hier ineens een Top 5 mooiste auto aller tijden laat staan voor 1 van die andere speelgoedauto's. I'm with Steve McQueen on this one. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou daar nooit met gerust hart mee durven/kunnen doorperen. Daarom hoef ik zoiets niet. Geef mij maar iets recenter van veel lagere waarde, dat veel moderner rijdt.
Die 993 GT2 will do. Of een manuele 550 of 599. Of een Challenge Stradale, of een manuele F430. Of die F40 dus, ja. Daar zou ik nog zonder spijt meerdere trackdays per jaar mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal relatief natuurlijk. Moest er een Atlantic 57SC of een 250 GTO tussenstaan, zou je hetzelfde over de 275 kunnen zeggen. Het crashpotentieel van de auto's die jij allemaal opsomt is off the charts, om niet te zeggen ronduit gevaarlijk, wat mij allesbehalve een gerust hart zou geven. Dan liever op een goeie zondag wat cruisen met een 275, die ook op track zijn baasje zou kunnen staan (lees: alles laten verbleken met zijn sound.) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles heeft crashpotentieel, als je niet verstandig rijdt, opbouwt, wil leren, enz. Als je natuurlijk van de eerste ronde à fond de Raidillon wil nemen met je 993 GT2, mjah, dan gaat dat verkeerd aflopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf de neus van de 275 lelijk vinden, te bol.

Al heb ik al het geld ter wereld, moet ik hem nog niet, puur esthetisch.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid