Ga naar inhoud

2017 Ford Fiesta


tato

Aanbevolen berichten

Cilinders schakelen toch ma gewoon uit als je aan het cruisen bent op de autosnelweg? 

In een RS6 wordt dat ook gewoon een 4 pitter en daar heb je zelfs tegen 150 hoegenaamd geen last van :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huidig model Fiesta ST wordt momenteel zelfs niet meer gemaakt, is ook niet meer te bestellen [emoji6]

Damn, zou graag een nieuwe dagelijkse auto kopen en huidige Fiesta ST was het eerste wat in mij opkwam. De nieuwe met 3 cilinders spreekt mij niet direct aan. De cijfertjes mogen dan wel zeggen dat hij meer pk en evenveel koppel heeft, dat zal sowieso minder plezant zijn. En de 4cilinder was zuinig genoeg...
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lotuzzz:

Waarom zegt die kerel van Ford dat dan?

Ik ben zelf nog 2 weken geleden gaan informeren bij de garage voor een ST200 beschikbaarheid.

Daar zeiden ze me dat ie niet meer tr bestellen was, de gewone ST ook niet meer. Heb het op hun documentatiemateriaal ook gezien, dus ik geloof ze wel..

 

Ben benieuwd naar de nieuwe ST, kwil er eerst ene in het echt zien vooraleer ik een koop. Sound zal wel meevallen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei CharlesV:


Damn, zou graag een nieuwe dagelijkse auto kopen en huidige Fiesta ST was het eerste wat in mij opkwam. De nieuwe met 3 cilinders spreekt mij niet direct aan. De cijfertjes mogen dan wel zeggen dat hij meer pk en evenveel koppel heeft, dat zal sowieso minder plezant zijn. En de 4cilinder was zuinig genoeg...

Bwa, ik denk wel dat ie minstens even plezant zal rijden hoor, zoals je op dat audiofragment van David Put er ook kunt horen fixeren ze serieus op handling enz ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen in de ontwikkeling zijn niet noodzakelijk up to date wat betreft de productie van de wagen. De ontwikkeling van de huidige gen Fiesta is al >2 jaar gestopt. Dus dan laten ze dat ook los, wat marketing/productie nog doet en wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minutes ago, Fille said:

Bwa, ik denk wel dat ie minstens even plezant zal rijden hoor, zoals je op dat audiofragment van David Put er ook kunt horen fixeren ze serieus op handling enz ..

Ben ook benieuwd. Maar er staat dat de nieuwe ST pas vanaf 2018 beschikbaar wordt, terwijl je nu dus geen huidig model meer kan bestellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei CharlesV:

Ben ook benieuwd. Maar er staat dat de nieuwe ST pas vanaf 2018 beschikbaar wordt, terwijl je nu dus geen huidig model meer kan bestellen?

Nope, enkel stock die de dealers nog hebben staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei tato:

Mensen in de ontwikkeling zijn niet noodzakelijk up to date wat betreft de productie van de wagen. De ontwikkeling van de huidige gen Fiesta is al >2 jaar gestopt. Dus dan laten ze dat ook los, wat marketing/productie nog doet en wat.

Heb jij de nieuwe ST al zien rondrijden of al mee gereden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid