Ga naar inhoud

Welke bedrijfswagen ?


Niko80

Welke bedrijfswagen ?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik mag in januari een bedrijfswagen categorie A bestellen, weet enkel niet goed welke. Vandaar deze poll om jullie idee te zien. Ik zou ook misschien voor benzine kunnen gaan.

    • Ford Focus ST-line 1.5 EcoBoost 150 pk
      6
    • Ford focus ST-line 2.0 TDCI 150 pk
      1
    • Audi A3 Sportback 1.4 COD TFSI 150 pk
      3
    • Audi A3 Sportback 2.0 TDI 150 pk
      4
    • VW Golf 7 1.4 TFSI 150 pk
      2
    • VW Golf 7 2.0 TDI 150 pk
      4


Aanbevolen berichten

395€/mnd ex btw.

Moet voor mij een opendak hebben, goede muziek installatie, sportstoelen, pakeersensoren.

Verplicht is GPS, metaallak en 5 deurs.

Restricties zijn geen cabrio of coupe, geen BMW, Mercedes en Volvo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik richting Audi A1 Sportback, maar dan ga je je bij de 1.0 moeten houden.
Ford Focus (maar sportstoelen worden moeilijk op de basismotorisaties), idem voor de nieuwe Mégane waar je de 1.2 benzine of de 90 pk diesel zal kunnen pakken, maar dan heb je al niet te zot veel ruimte meer voor opties.
Opel Astra, 1.4 turbo ecoflex van 125 pk in edition-versie. Kom ik onze fleetagent op 479 btwi, maar nog geen open dak, noch sportsitze.
Pak ik die nog mee, dan wordt het net geen 500 euro/maand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi A3 sportback 2.0 tdi voor dit budget? Lijkt me bijna onmogelijk? dacht dat een S-line 1.6tdi al tegen de 500 ex btw aan zat. Idem voor golf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik richting Audi A1 Sportback, maar dan ga je je bij de 1.0 moeten houden.
Ford Focus (maar sportstoelen worden moeilijk op de basismotorisaties), idem voor de nieuwe Mégane waar je de 1.2 benzine of de 90 pk diesel zal kunnen pakken, maar dan heb je al niet te zot veel ruimte meer voor opties.
Opel Astra, 1.4 turbo ecoflex van 125 pk in edition-versie. Kom ik onze fleetagent op 479 btwi, maar nog geen open dak, noch sportsitze.
Pak ik die nog mee, dan wordt het net geen 500 euro/maand


Raar mijn collega heeft voor dat bedrag een Focus Break 2.0 tdci automaat met de verplichte opties en nog wat zaken. De andere een Opel Mokka met alle opties in de zwaarste motorisatie, enkel geen automaat, leder en Xenon.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Joske said:

Peugeot 308 GT-line (of GT)

Ook naar gekeken (mijn vrouw werkt bij Peugeot) maar geen opendak mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, ex-Mooseman said:

Ik rekende dit uit met de fleetagent van Alphabet. Operationele lease, dus.

Mijn zal een lease-plan zijn, we hebben een vloot van een 100-tal voertuigen bij hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Morgen de offertes doorsturen.

Seat Leon FR ST TSI

Seat Leon FR TSI

Skoda Octavia 1.4 TSI Style combi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/5/2016 at 5:20 PM, flupke73 said:

Audi als je klasse wil

Ford als je een beetje leuk wil sturen

Samengevat: als je een auto nodig hebt om je ego op te krikken, neem een logowagen, als je graag autorijdt en geen persoonlijkheidsproblemen hebt, koopt ge een Focus :):up:

 

On 12/5/2016 at 8:19 PM, Joske said:

Peugeot 308 GT-line (of GT)

Inderdaad. Fenomenaal chassis ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Audi A3 sportback 2.0 tdi voor dit budget? Lijkt me bijna onmogelijk? dacht dat een S-line 1.6tdi al tegen de 500 ex btw aan zat. Idem voor golf. 


Passen in budget maar dan zonder opendak.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei The Swede:

Samengevat: als je een auto nodig hebt om je ego op te krikken, neem een logowagen, als je graag autorijdt en geen persoonlijkheidsproblemen hebt, koopt ge een Focus :):up:

 

interieur van de ford al eens goed bekeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leon is goedgekeurd door de leasemaatschappij. Dus een Leon ST FR 1.4 TSI 150pk in misterieblauw, leder-alcantara, opendak, Full link, Adaptive cruise, soundsystem, 18inch velgen, PDC voor en achter, cruise control, verwarmde zetels, LED voor en achter, opbergvak en nog wa prullen. Nu moet de fleetmanager nog tekenen.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk



Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2016 om 12:45 zei Niko80:

Ook naar gekeken (mijn vrouw werkt bij Peugeot) maar geen opendak mogelijk.

Daar liet ik hem toch nie voor staan.

Vorige week als vervangwagen een 308 Allure 1.2THP-EAT mee gekregen.B) Kwa rijden en zitcomfort is hem een stapje vooruit op mijn RCZ. (ziet er wel niet zo goed uit als de RCZ) 1.2 motor heeft mij aangenaam verrast (was wel de 130pk) versie. Echt een aangename motor.
En eerlijk in vergelijking met de focus die we op t werk als poolwagen hebben... 308 anyday.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid