Ralph 76 Geplaatst: 3 februari 2017 Geplaatst: 3 februari 2017 Stond die plaat vroeger niet op een Bentley? Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 8 februari 2017 Geplaatst: 8 februari 2017 In welke (diesel) motorisaties kan je een ML (of hoe heet die nu ook alweer?) tegenwoordig nog krijgen ? Daarnet zitten racen tegen ene en ik had alle moeite van de wereld om die bij te houden. Dat spel ging hard! Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 8 februari 2017 Geplaatst: 8 februari 2017 29 minuten geleden zei Maxime S: In welke (diesel) motorisaties kan je een ML (of hoe heet die nu ook alweer?) tegenwoordig nog krijgen ? Daarnet zitten racen tegen ene en ik had alle moeite van de wereld om die bij te houden. Dat spel ging hard! GLE 250d (204pk) en GLE 350d (258pk) Benzine: GLE 400 (333pk), GLE 43 (367pk), GLE 500e (333pk), GLE 500 (455pk), GLE 63 (557pk) en GLE 63S (585pk) Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 9 februari 2017 Geplaatst: 9 februari 2017 Dat moet dan een benzine 43 ofzo geweest zijn. Nog nooit een GLE (ML) zo hard zien gaan, op een dan nog bochtige weg. Fantastisch om te zien! Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 9 februari 2017 Geplaatst: 9 februari 2017 Een 43 heeft wel altijd het AMG-pack en (de illusie van) 4 uitlaatpijpjes, dat zou je toch gezien hebben? Een 500 kan heel incognito zijn en alsnog stevig voorwaarts marcheren. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Ah nee... was zeker geen AMG Pack, was heel incognito! Een 500 dan blijkbaar? Heb nochtans mijn raampje geopend om motor te horen, maar ik kon geen V8 geluid herkennen. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Die huidige dingen zijn ook veel te stil, alzeker met hun turbomotoren. Kijk ook naar de BMW M5's van de laatste generaties. Zowel de V10 als de V8 klonken niks wanneer ze aan laag toerental draaiden. Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Inderdaad. Kan dan niet anders dan een 500 geweest zijn? Of een dik gechipte diesel ofzo? Maar dan ging ik allicht meer roet gezien hebben...? Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 23 uur geleden zei Maxime S: Dat moet dan een benzine 43 ofzo geweest zijn. Nog nooit een GLE (ML) zo hard zien gaan, op een dan nog bochtige weg. Fantastisch om te zien! Thuisvoordeel? Ik denk altijd dat ge al heel goed moet zijn om op onbekende weg meteen snel te zijn, Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 4 uur geleden zei Maxime S: Inderdaad. Kan dan niet anders dan een 500 geweest zijn? Of een dik gechipte diesel ofzo? Maar dan ging ik allicht meer roet gezien hebben...? 500 moet wel zeldzaam zijn, hier, ja. Kans is eigenlijk klein dat je dat tegenkomt. Gechipte diesel klinkt in theorie veel aannemelijker, maar lijkt me ook niet zo plausibel want die 3-liter V6 van Benz laat zich niet chippen tot erg stevige waardes (pakt een 300 pk ongeveer, niet veel meer) ... en als 'ie jouw D3 bij wijze van spreken voor kon blijven, dan moet dat toch al een hele dosis pit zijn die in dat spel steekt. Piloot doet natuurlijk veel (ik kan me inbeelden dan iemand met grote noten en gene vrees gelijk den Andy daar behoorlijk zotte shizzle mee kan uitspoken) én een voorligger heeft altijd het voordeel van 't initiatief ... maar gij zijt nu ook niet meteen ne pé-klak in nen auto, dus... Een 400 kan ook, maar dat gaat jouw D3 ook niet zo impressionant voor blijven denk ik. Tenzij gechipt, het Deense Kleemann b.v. levert kitjes voor de 400 die tot eventjes voorbij de 400 paarden gaan. Maar ... ik denk dat je een 400 tegenkomt hier nog kleiner is dan dat je een 500 ontmoet, bijna. En 't is nog maar de vraag of ne 400 met chip zo veel sneller is, effectief, dan een gechipte diesel. Beetje verschil, ja, maar geen werelden. Via AMG Manufaktur kan je ook je AMG-model laten uitrusten met de gewone bumpers, om lekker incognito rond te bollen. Het uitlaatsysteem blijft, de remmen, de motor, e.d. maar bumpers, uitlaat-randjes e.d. worden aangepast aan seriemodel. Maar de kans dat je dat hier tegenkomt lijkt me al helemaal onbestaande. Was het de laatste generatie, dus de GLE? Ik tip, gezien lage probabiliteit van 400/500, op een gechipte diesel ... gewoon bonkers hard geplankt, en jij die op achtervolgen aangewezen was. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 't was gewoon alexanderr, en die was aan het anticiperen. 1 Quote
rouquin 64 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 GLE 500e zie je toch af en toe? Ken er in de buurt al drie.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 ik denk niet dat een GLE 500e zo rap is met die batterij vanachter in de auto Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 1 uur geleden zei Brunault: ik denk niet dat een GLE 500e zo rap is met die batterij vanachter in de auto Als ze volledig opgeladen is wel. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 3 uur geleden zei gTa: Via AMG Manufaktur kan je ook je AMG-model laten uitrusten met de gewone bumpers, om lekker incognito rond te bollen. Het uitlaatsysteem blijft, de remmen, de motor, e.d. maar bumpers, uitlaat-randjes e.d. worden aangepast aan seriemodel. Maar de kans dat je dat hier tegenkomt lijkt me al helemaal onbestaande. Ben niet zeker dat dat nog kan.... 1 Quote
Maxime S 2.848 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 7 uur geleden zei Le Capri Mauve: Thuisvoordeel? Ik denk altijd dat ge al heel goed moet zijn om op onbekende weg meteen snel te zijn, Was gewoon een bochtige expressweg, die ook ken. Dat zal niet echt meegespeeld hebben. 3 uur geleden zei gTa: 500 moet wel zeldzaam zijn, hier, ja. Kans is eigenlijk klein dat je dat tegenkomt. Gechipte diesel klinkt in theorie veel aannemelijker, maar lijkt me ook niet zo plausibel want die 3-liter V6 van Benz laat zich niet chippen tot erg stevige waardes (pakt een 300 pk ongeveer, niet veel meer) ... en als 'ie jouw D3 bij wijze van spreken voor kon blijven, dan moet dat toch al een hele dosis pit zijn die in dat spel steekt. Piloot doet natuurlijk veel (ik kan me inbeelden dan iemand met grote noten en gene vrees gelijk den Andy daar behoorlijk zotte shizzle mee kan uitspoken) én een voorligger heeft altijd het voordeel van 't initiatief ... maar gij zijt nu ook niet meteen ne pé-klak in nen auto, dus... Een 400 kan ook, maar dat gaat jouw D3 ook niet zo impressionant voor blijven denk ik. Tenzij gechipt, het Deense Kleemann b.v. levert kitjes voor de 400 die tot eventjes voorbij de 400 paarden gaan. Maar ... ik denk dat je een 400 tegenkomt hier nog kleiner is dan dat je een 500 ontmoet, bijna. En 't is nog maar de vraag of ne 400 met chip zo veel sneller is, effectief, dan een gechipte diesel. Beetje verschil, ja, maar geen werelden. Via AMG Manufaktur kan je ook je AMG-model laten uitrusten met de gewone bumpers, om lekker incognito rond te bollen. Het uitlaatsysteem blijft, de remmen, de motor, e.d. maar bumpers, uitlaat-randjes e.d. worden aangepast aan seriemodel. Maar de kans dat je dat hier tegenkomt lijkt me al helemaal onbestaande. Was het de laatste generatie, dus de GLE? Ik tip, gezien lage probabiliteit van 400/500, op een gechipte diesel ... gewoon bonkers hard geplankt, en jij die op achtervolgen aangewezen was. Ie kon echt wel rijden met zijn spel! Vandaar dat ik zo verbaasd was dat het zo lang duurde alvorens ik 'm had ingehaald. In the end was ik misschien wel sneller, maar toch niet zo veel. anyway, 't was de max! Een 'standaard' uitziende ML zo zien peren, dat zie je niet elke dag Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 1 uur geleden zei Carlito: Ben niet zeker dat dat nog kan.... Geen idee, ik volg wat je denkt/zegt over Benz. Stond wel op de optielijst voor de E 63 AMG (niet de S): je kon de lelijke fake uitlaatjes van het gewone AMG Pack kiezen. Weet nu wel niet meer of dat een gratis optie was, dan wel of ze je zelfs daarvoor laten dokken. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 5 minuten geleden zei gTa: Geen idee, ik volg wat je denkt/zegt over Benz. Stond wel op de optielijst voor de E 63 AMG (niet de S): je kon de lelijke fake uitlaatjes van het gewone AMG Pack kiezen. Weet nu wel niet meer of dat een gratis optie was, dan wel of ze je zelfs daarvoor laten dokken. Business pack. Maar was ook enkel achterbumper volgens mij. Nooit irl gezien 211 kon het alleszins wel. Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Ja, enkel de inzet van de achterbumper (die "diffusor" met de ingewerkte fake uitlaattips). Dacht vorige S ook (222 of is dat nog de 221?). Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 10 februari 2017 Geplaatst: 10 februari 2017 Vorige S is de 221, huidige de 222 Quote
CMon 503 Geplaatst: 16 februari 2017 Geplaatst: 16 februari 2017 Dit weekend bestelt mijn vader waarschijnlijk een GLC 350e. Er is juist nog wat getwijfel voor bepaalde opties en om die bepaalde opties in budget te krijgen. We twijfelen om ofwel de COMAND te nemen ofwel de Garmin met head-up display en nog enkele kleinigheden (360° camera, getinte ruiten, ...). Vooral die head-up lijkt me wel tof maar ik ben niet overtuigd van de Garmin. Twijfels. 1 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 16 februari 2017 Geplaatst: 16 februari 2017 Amai, Command >>>> Garmin met Head Up display voor mij. Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 17 februari 2017 Geplaatst: 17 februari 2017 Iphone>>>ingebouwde dure brol Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.