Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 uur geleden zei BMWMB:

Mij storen die valse uitlaatsierstukken geenszins.

Liever dit dan zo 1 echt maar sigarettendun uitlaatpijpje.

Verwondert me niks, je bent stiekem dan ook een dikke johnny !

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Peugeot 308 Sport, zegt Google.

Duizenden voorbeelden van.

Zelfs zoiets "edels" als een A 45 AMG faket dat big time:

3082d1382913582-going-see-cla45-southern

Zelfs de superdure Akrapovic dingen bij Audi hebben tips die zuiver deco zijn.

jaNqXI2.jpg

de "gewone" RS6 en R8 ook, daarvoor moet je zelfs geen aftermarket zoals akra gaan zoeken

Geplaatst:

Niet als je een echte motor neemt :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zoals mijn C450. Achter dat prachtige sierstuk zie je dan zo'n onnozel dun pijpke zitten.

Geplaatst:

Wat is daar mis mee? Alles is zo overkill vandaag de dag. #boasting

Geplaatst:
Op 29-12-2016 om 14:22 zei Ambi:

Bahbah, wist niet dat het zo erg was, triest toch wel. Niks mis met een dun uitlaatpijpje, lekker subtiel mooi. Maar tegenwoordig moet alles zo agressief en over the top zijn...

Met erbij nog een heel agressief ogende neus met grote luchtinlaten die eigenlijk nep zijn.

2016-mercedes-benz-e-class-e300-portugal

(BMW kan het ook goed dywmhdif40fglmsv5eu9.jpg )

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Hyacintrood [emoji7]

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die uitlaten op mijn S zijn echt. 4 stuks die allemaal blazen. Waarom voor fake gaan?

Geplaatst:
Op 29-12-2016 om 12:32 zei tuscani:

alle merken doen dat tegenwoordig.

schermafbeelding-2015-07-28-om-55b760552

Peugeot?

Geplaatst:

Waarom zo ver zoeken als je er eentje hier op 't forum hebt die te koop staat? Voor een wat hogere vraagprijs, maar ga eens met de man praten? :D Ding is in ieder geval goed tot zeer goed, da's zeker.

Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Waarom zo ver zoeken als je er eentje hier op 't forum hebt die te koop staat? Voor een wat hogere vraagprijs, maar ga eens met de man praten? :D Ding is in ieder geval goed tot zeer goed, da's zeker.

Sorry maar ik vind de link nergens terug ?

Geplaatst:

Ik stel vast dat de link inderdaad weg is. :oops:

Geplaatst:
6 hours ago, SpeedExceed said:

Sorry maar ik vind de link nergens terug ?

6 hours ago, gTa said:

Ik stel vast dat de link inderdaad weg is. :oops:

Hij staat tot 11/01 gereserveerd voor een tip uit München, ik geef je een seintje als hij niet over de brug komt.

Geplaatst:

1967 Mercedes-Benz W111/112 - 300 SE Cabriolet https://www.classicdriver.com/en/car/mercedes-benz/w111112/1967/375110?utm_medium=email:
1967 Mercedes-Benz W112 - 300 SE Cabriolet

Geplaatst:

Bedankt, ik heb het aangepast.

Geplaatst:

De verrassing van de avond voor mij :lol:

sally vond de glc niet zo lelijk. Achteraan zeker goedgekeurd. Interieur vond ze mooier dan de Macan, de voorkant blijft een twijfelpunt, maar dat kwam vooral door het zilver. Er stond een zwarte glc coupe en daar vond ze de snoet al mooier wegens minder overheersende ster. Haar uitleg is dat de wagen precies voorover hangt door het gewicht van het logo. En kan ze er wel wat bijtreden, ze zou hem bv zeker niet slecht vinden met enkel het logo op de motorkap en geen in het rooster. Dat moet wel lukken vermoed ik. 

Glc coupe dan, heeft wel een verschrikkelijk kleine koffer, voor de rest is dat eigenlijk niet zo lelijk. :shame:

Geplaatst:

Aftermarket zal dat wel bestaan zeker? :D het AMG rooster was sowieso al beter wegens maar 1 arm ipv 2. En desnoods een zwarte ster in steken. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid