gTa 28.026 Geplaatst: 5 februari 2018 Geplaatst: 5 februari 2018 Zojuist, Vicious zei: Me dunkt dat je de betekenis en heritage van de letters SL niet kan onderschatten... Dat gezegd zijnde heb je overschot van gelijk! Awel net omwille van die eerste bedenking kwam mijn post. Die letters gaan ze toch niet laten schieten ... maar wát er mee aan te vangen? Anderzijds, Benz is niet vies van wat overlap. C klasse cabrio, E klasse cabrio, S klasse cabrio b.v. ... het moet zijn dat ze dat op kunnen brengen, hé. Maar met de SLK én de SL die zwaar aan 't slabakken zijn, plus de interne concurrenten bekijkend. Hmmm. Interesting. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 Benz heeft belachelijk veel cabrio's in het gamma... (6 modellen, speciallekes niet meegeteld) SLC en SL zijn inderdaad aan vernieuwing toe vind ik. Er komt sowieso een nieuwe SL, dat is zoals de G, historisch veel te belangrijk. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 Sterker nog, er komt een SL 73 AMG met +/- 800pk En er zou terug een linnen kap op komen, en mogelijks een coupe-versie. 5 Quote
CHARLE5 253 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 Op 5/2/2018 om 09:58, William Blake zei: Verouderde kist imho. Al blijft zo'n 500 echt zalig, maar toch, als je net uit de nieuwe S Cabrio stapt... Verschil is groot In welke zin dan? Zou mezelf geen grote SL-liefhebber noemen maar een zo vreselijk lijkt die laatste generatie nu ook weer niet. Facelift van R230 is imo trouwens mooi ouder aan het worden. 1 Quote
Timo 16.072 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 Dat model doet mij nog altijd denken dat de R230 al 20 jaar lang gefacelift wordt. Ik denk wel dat het leuk is om zoiets in de garage te hebben staan (naast je Porsche) maar meer ook niet. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 2 uren geleden, Carlito zei: Sterker nog, er komt een SL 73 AMG met +/- 800pk En er zou terug een linnen kap op komen, en mogelijks een coupe-versie. Klopt, de 73-AMG V12 wordt al eventjes gefluisterd... Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 1 uur terug, CHARLE5 zei: In welke zin dan? Alles. Comfort, afwerking, interieur, technologie, gevoel... Zo'n S500 Cabrio (hoeft geen AMG te zijn) is echt subliem goed. Benz op zijn best. Quote
CHARLE5 253 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 S560 Cabrio kost standaard ook wel 25k meer dan een SL500. Maar bon, ik wil best wel geloven dat voor het kooppubliek van die auto's de S er meer uitziet en meer aanvoelt als 'Benz op zijn best'. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 Ik vind een SL hoogstens 'vet' maar nooit knap genoeg voor zijn prijs. Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 Overbrengingen van de V12/7G, beestig zicht. Torque 2 Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 18 februari 2018 Geplaatst: 18 februari 2018 Heerlijk toerental op die snelheid! 1 Quote
Marvin 250 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 @William Blake is er al een prijslijst in België beschikbaar voor de A-klasse? Quote
dane 1.985 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 https://www.autoweek.nl/nieuws/dit-is-de-mercedes-amg-gt-coupe/ Quote
Marvin 250 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 50 minutes ago, Marvin said: @William Blake is er al een prijslijst in België beschikbaar voor de A-klasse? Never mind. Net gevonden op de website ... Oeps. https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/passengercars/buy/brochures.html Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Even doorlopen... USB-C connectoren in het interieur, wat is daar het praktisch nut van? Sportievere sound, ok, vanaf nu ook beschikbaar op low end segment Achteruitrijcamera standaard MBUX augmented reality voor navigatie => cool? Toffe ketel voor de rest, geen wereldschokkende opties. Quote
Marvin 250 Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 11 hours ago, Stancke said: Even doorlopen... USB-C connectoren in het interieur, wat is daar het praktisch nut van? Sportievere sound, ok, vanaf nu ook beschikbaar op low end segment Achteruitrijcamera standaard MBUX augmented reality voor navigatie => cool? Toffe ketel voor de rest, geen wereldschokkende opties. Geef mij maar de matrixlichten (Multibeam), MBUX, actieve multicontourstoelen en stoelventilatie. Sportievere sound: niet echt een issue voor de gewone chauffeur zoals ik. Hoe minder lawaai, hoe liever Welke wereldschokkende opties zou je in dit segment nog willen of verwachten? Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 Ik ben bezig met een nieuwe firmasleur voor een medewerker. F30 ga ik niet doen, want daar komt volgend jaar een nieuw model van uit. Hoe zit het met de C-klasse? Daar komt binnenkort blijkbaar een facelift van uit? Iemand een idee van de CO2-gehaltes van deze facelift? C160 of C180 benzine. Merciekes.. Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 Met al die laadpalen die ge hebt staan .... tssss Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 15 minutes ago, ir_fuel said: Met al die laadpalen die ge hebt staan .... tssss Geef eens een realistisch elektrisch/hybrid alternatief voor een C klasse met AMG pack en een hoop opties van 42k btwi? Dus een wagen die er voor een autoliefhebber (niet een automaniak zoals wij) leuk uitziet en goed rijdt. Ik zie het niet helaas... Quote
ex-Mooseman 14.587 Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 Ze hebben leuke business-lines voor 't moment (met AMG-line in&out voor een schijntje), maar dat is op het uitgaande model. Mopf zou binnenkort bestelbaar moeten worden, leveren vanaf juni. Condities op stockwagens zijn ook de moeite. Ik heb hier een offerte liggen voor een donkerblauwe C220d break 9G 170 pk, exterieur AMG, interieur Avantgarde, achteruitrijcamera, dodehoekassistent, opbergpakket, comfortpack, spiegelpack, LED-koplampen, privacy-glas, keyless-go, Garmin-navigatie, metaalkleur, gemotoriseerde achterklep, achteruitrijcamera, parktronic, zwarte dakhemel voor minder dan je opgegeven budget (na toepassing van de 5-star-conventie). Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 18 minutes ago, DDke said: Geef eens een realistisch elektrisch/hybrid alternatief voor een C klasse met AMG pack en een hoop opties van 42k btwi? Dus een wagen die er voor een autoliefhebber (niet een automaniak zoals wij) leuk uitziet en goed rijdt. Als dat alle criteria zijn ..... Doe er nog 10% korting af en je komt aan .... 41300 euro Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.