Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@William Blake Verkoopt die nieuwe SL eigenlijk goed (FL van 2016)? Ik heb die auto serieus nog nooit zien rijden. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Timo zei:

@William Blake Verkoopt die nieuwe SL eigenlijk goed (FL van 2016)? Ik heb die auto serieus nog nooit zien rijden. 

Hier rijdt er eentje rond van iemand die al 15j SL rijdt. Voor de rest heb ik er ook nog geen gezien.

Geplaatst:

Die vanaf prijzen ook. No shit dat mensen eerder een Porsche kopen dan dit. Op 5 jaar tijd en 30-50k km verlies je max 30-40k (wanneer je geen Turbo koopt). Koop zo'n SL en je bent een pak meer kwijt binnen de 1-2 jaar, meer belastingen, meer benzine, .... 

SL400 108.000 euro

SL 63 AMG 167.000 euro

SL 63 AMG - 2017 - 3k km - 123k euro incl BTW

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264628687&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelGroupId=17&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=3&scopeId=C&fnai=prev&searchId=c6f39df5-0710-33c0-ae85-e738bab6c8ac

Geplaatst:

SLK - nu SLC zeker? - zie je toch ook nog nauwelijks? Van de eerste serie reden er nochtans massa’s rond.

Geplaatst:

Mijn voormalige collega heeft er eentje als bedrijfswagen. SLC180 in AMG-trim. Rijdt niet slecht, maar daarmee is ook alles gezegd: t is niet sportief, ‘t is niet echt comfortabel door de grote velgen, ‘t is klein, ‘t is niet praktisch.
Maar ‘t is wel mooi.
Kappersbak. Haar 21 jarige dochter gaat er graag mee op baan.

Geplaatst:

Als je naar een Mercedes SLC/C/E/SL/S (cabrio) kijkt en je hebt wat geld te besteden dan doe je waanzinnige deals. Dat is het positieve aan dit hele verhaal. 

Geplaatst:
15 uren geleden, Timo zei:

Die zien er toch ook niet meer uit.

Doe mij maar deze generatie SL

MERCEDESBENZSL65AMG-R230--2390_3.jpg

MERCEDESBENZSL65AMG-R230--2390_2.jpg

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
18 uren geleden, Ugeken zei:

SLK - nu SLC zeker? - zie je toch ook nog nauwelijks? Van de eerste serie reden er nochtans massa’s rond.

SLC best cava. Doe er elk jaar wel een paar.

C/E/S Cab zijn ?

Als je van de SL500 naar de S500Cab stapt voelt de SL echt oud aan

rijdt wel goed, veel dynamischer dan de meesten denken

maar voor de prijs ve SL neem ik los een AMG GT Roadster

Geplaatst: (aangepast)
1 hour ago, William Blake said:

Als je van de SL500 naar de S500Cab stapt voelt de SL echt oud aan

Bedoel je qua interieur?

Rijdt de SL niet een stuk beter? 

Heb ooit eens zelf met een PreFL kunnen rijden en buiten het onbestaande stuurgevoel, was dat wel fantastisch om mee te rijden. 

aangepast door JerryLambo
Geplaatst:
Op ‎25‎/‎07‎/‎2018 om 19:13, JerryLambo zei:

Bedoel je qua interieur?

Rijdt de SL niet een stuk beter? 

Heb ooit eens zelf met een PreFL kunnen rijden en buiten het onbestaande stuurgevoel, was dat wel fantastisch om mee te rijden. 

Qua alles / luxebeleving eigenlijk

Stuurgevoel hoeft ook niet, gewoon precies en lekker licht is perfect in zo'n auto

Geplaatst:
Geplaatst:
Qua alles / luxebeleving eigenlijk
Stuurgevoel hoeft ook niet, gewoon precies en lekker licht is perfect in zo'n auto

Is dan ook de zwakte van de GT
Een GT is teveel sportwagen om een SL liefhebber te bekoren
De SL is een rappe luxe cabriolet maar zeker geen sportwagen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst:
11 uren geleden, Brunault zei:

Is dan ook de zwakte van de GT
Een GT is teveel sportwagen om een SL liefhebber te bekoren
De SL is een rappe luxe cabriolet maar zeker geen sportwagen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is.. GT is niet comfortabel genoeg daarvoor

Geplaatst:
Geplaatst:

Wat een beestig blok, amper langzamer dan paar AMG's

steek dit eens in een C ? 340 dieselpk's

https://youtu.be/mk_7hfSQFa8

Geplaatst:
31 minuten geleden, JerryLambo zei:

Of in een S Coupe?

Hmm ja, het zou wel 'passen' in het geheel, echter is meer dan 90% vd S Coupé/Cabrio die wij verkopen een V8 of V12

Geplaatst:

Heeft dat dan niet sowieso minimum acht cilinders? 
Maar zou er met al dat koppel inderdaad goed passen in zo een cruiser, zo'n 400d.

Geplaatst:
1 minuut geleden, CHARLE5 zei:

Heeft dat dan niet sowieso minimum acht cilinders? 
Maar zou er met al dat koppel inderdaad goed passen in zo een cruiser, zo'n 400d.

Koppel, smootheid en zelfs klank; 6 inlijn..  Ik snap perfect waarom BMW hun 40d in de 8 lepelt

er is ook een S400/450 Coupé (niet in Cabrio) maar daar is eigenlijk geen vraag naar, en 't is dan ook nog de oude M276 motor en niet de nieuwe geniale M256 (ook 6 inlijn)

Geplaatst:
Op ‎5‎/‎08‎/‎2018 om 23:15, William Blake zei:

Hmm ja, het zou wel 'passen' in het geheel, echter is meer dan 90% vd S Coupé/Cabrio die wij verkopen een V8 of V12

Dan zal het toch nog steeds de verhouding 95% V8 en 5% V12 zijn, of vergis ik mij ?

Geplaatst:
19 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Dan zal het toch nog steeds de verhouding 95% V8 en 5% V12 zijn, of vergis ik mij ?

Zoiets jup

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid