Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

gisteren een tijdje achter zo'n babyshootingbreak gereden.

zag er mooi uit op papier, maar in het echt is het toch niet je dat.

 

Geef mij maar "the real deal", zo'n CLS SB is dropdead gorgeous :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin ze ook steeds meer te appreciëren. It's still got issues, vooral aan z'n voorkant, en sommige lijnen zijn me wat te druk, maar all in all: yumcar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

van mij mag het zelfs een CLS SB 220cdi zijn !

 

*duikt weg om alle scheldtirrades te ontwijken*

 

Dat is meer dan voldoende voor het huidige verkeer.

 

Maar toch zou ik de 6-cilinder kiezen denk ik. Mocht het financieel geen verschil maken voor mij.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal financieel een verschil maken, maar niet zo'n groot. En de 350 is honderd keer de motor die de 220 is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal financieel een verschil maken, maar niet zo'n groot. En de 350 is honderd keer de motor die de 220 is.

 

Relatief gezien op de totale autokost gaat dat niet zo een heel groot verschil maken.

 

Maar het verschil is er wel degelijk. 2 liter olie meer, duurdere filters, grotere remmen,....

 

Ik zou trouwens wel altijd de E-break verkiezen boven een CLS, waardoor het verschil in aankoop al zo goed als teniet gedaan wordt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een CLK AMG DTM gezien op de nurburgring, goed afgebroken, swirls (meer krassen van een schuurspons) wel een dik hok :shock:

Yep, totaal niet onderhouden.....enkel gebruikt om mee te raggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een verlenging die niet oigineel Benz is, right? (Hoe heet dat bedrijf dat dat doet, Binz?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's een verlenging die niet oigineel Benz is, right? (Hoe heet dat bedrijf dat dat doet, Binz?)

 

Is gewoon een S600 Pullman 

Link naar reactie
Delen op andere sites

maybach : staat erop vanachter

Mercedes Maybach Pullmann S600 is de volledige naam. Weet wel niet of alle woorden in volgorde staan

Ik dacht dat vanaf nu alle Pullmans sowieso in "Maybach" uitvoering kwamen.

Misschien kan @@Carlito meer duidelijkheid scheppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eentje voor @@Carlito en andere Mercedes liefhebbers: 1929 Mercedes SSK, geweldig imposant irl

IMG_0027.JPG

IMG_0028.JPG

Lijkt me geen SSKL te zijn. Ik zie geen kompressor, en die moet volgens mij voor de radiator liggen. En ik zie de gaten in de chassisbalken ook niet

Edit: kompressor ligt niet voor radiator bij een SSK

Edit2: waarom ik SSKL gelezen had geen idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes Maybach Pullmann S600 is de volledige naam. Weet wel niet of alle woorden in volgorde staan

Ik dacht dat vanaf nu alle Pullmans sowieso in "Maybach" uitvoering kwamen.

Misschien kan @@Carlito meer duidelijkheid scheppen.

Bij mijn weten wel.

S

S lang

Maybach S

Maybach Pullmann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees in AMS dat er in Duitsland in 2014 geen 1.000 Mercedes-Benz SL zijn verkocht... :shocked:  Als dat geen bevestiging is dat 't design van die kar helemaal verkeerd zit, weet ik 't ook niet meer. :D  In "normale" jaren worden in Duitsland een 2.500 à 3.000 nieuwe SL's verkocht.

 

Idem met semi-gedrochtje SLK. Een normaal jaar daarvan is goed voor ca. 7.500 exemplaren. In 2014 werd de kaap van 4.000 maar net overschreden. En dan hebben ze in 2014 nog eens quasi geen concurrentie ook want de Z4 is nu ook geen topper en bij Audi was de TT al stokoud...

 

Er komt een S-klasse cabrio met stoffen kap! :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er komt een S-klasse cabrio met stoffen kap! :inlove:

 

Sleegehalte :o:inlove:

 

Voor mij begint dat al wat in dezelfde vijver als een Conti Convertible te vissen op vlak van stijl en sleegehalte. Of zelfs een Brooklands Convertible.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees in AMS dat er in Duitsland in 2014 geen 1.000 Mercedes-Benz SL zijn verkocht... :shocked: Als dat geen bevestiging is dat 't design van die kar helemaal verkeerd zit, weet ik 't ook niet meer. :D In "normale" jaren worden in Duitsland een 2.500 à 3.000 nieuwe SL's verkocht.

Idem met semi-gedrochtje SLK. Een normaal jaar daarvan is goed voor ca. 7.500 exemplaren. In 2014 werd de kaap van 4.000 maar net overschreden. En dan hebben ze in 2014 nog eens quasi geen concurrentie ook want de Z4 is nu ook geen topper en bij Audi was de TT al stokoud...

Er komt een S-klasse cabrio met stoffen kap! :inlove:

SLK segment is dood.

SL moet dus best gekocht worden voor later :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid