Jump to content
Pieter

Mercedes Lovers

Recommended Posts

kefkie    1,220
kefkie

Mercedes GL :inlove:, ik heb er een paar keer mee moeten rijden voor men werk en wat een zalig auto is dat!

mercedes-gl-class-facelift-2009.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kefkie    1,220
kefkie

G klasse :inlove:

AMG's klinken toch super goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites
quadrifoglio    2,990
quadrifoglio

[Naish] Mijn spoiler is groter [/Naish]

P1400933SP_border.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
kefkie    1,220
kefkie

Mercedes AMG komt met een nog snellere versie van hun C63BS.

Er komen 2 packs bij:

- AMG Track package

- AMG aerodynamics package

Het AMG Track Package richt zich met onder andere speciale banden op circuitgebruik, terwijl het Aerodynamics Package de C 63 AMG Black Series daadkrachtiger over de hele linie maakt.

De al niet misselijke bodykit wordt nog eens voorzien van extra windgeleiders (van koolstofvezel) en achterop wordt een enorme vleugel gemonteerd die verstelbaar zal zijn.

Ook inbegrepen zijn andere 19 inch wielen en donkergetinte achterruiten. Binnenin zal er meer carbon aanwezig zijn.

Foto's van het AMG aerodynamics package

18291225340_.jpg

18291225415_.jpg

18291225890_.jpg

182912256178_.jpg

182912259149_.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
quadrifoglio    2,990
quadrifoglio

Wat een heerlijke foutheid hierboven:inlove:

P1270776_border1.jpg

P1270777_border1.jpg

P1270773_border1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
quadrifoglio    2,990
quadrifoglio

7dacb2d5.jpg

4b9641b4.jpg

b6f55c16.jpg

55d59f2b.jpg

Edited by quadrifoglio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jokke_vlo    9,961
Jokke_vlo

18291225415_.jpg

182912256178_.jpg

182912259149_.jpg

Holy Shit, dat is ferm !

Share this post


Link to post
Share on other sites
TCT    4,889
TCT

4b9641b4.jpg

Den die, hoe zoek ik die op mobile? waarom zijn koplampruitenwisser geen optie dat ge op mobile kunt aanklikken...

Share this post


Link to post
Share on other sites
quadrifoglio    2,990
quadrifoglio

:lolz:

TCT, ge weet toch wek wat de benaming van die auto is hè...?:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
TCT    4,889
TCT
:lolz:

TCT, ge weet toch wek wat de benaming van die auto is hè...?:lol:

Nope...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • D Squaloid
      By D Squaloid
      Zojuist heeft Mercedes-Benz op het hoofdkwartier in Sindelfingen de gloednieuwe S-klasse aan de wereld getoond. De zelfbenoemde beste auto ter wereld zit opnieuw boordevol technische innovaties en verfijnde luxe.
      Door je oogwimpers beschouwd lijkt er weinig veranderd aan de Mercedes-Benz S-klasse. Het silhouet lijkt veel op dat van het in 2013 geïntroduceerde model, dat in 2017 een facelift kreeg. Maar kijk je beter, dan zie je wel degelijk verschillen. Zo zijn de twee scherpe vouwen over het midden van de flanken glad gestreken en de deurgrepen vervangen door exemplaren die automatisch verzinken, waardoor het geheel nog wat gladder wordt.
      De rolmaat onthult nog meer verschillen. De nieuwe S is 54 mm langer (34 mm voor de verlengde versie), 55 mm breder (met ingetrokken deurgrepen 22 mm breder), 10 mm hoger en de wielbasis is met 71 mm toegenomen.
         

      Aan de voorkant springen de rankere koplampen en meer rechte grille in het oog, de achtersteven toont een stuk ranker dankzij de meer horizontale lichtunits die samen met de verchroomde strip één lijn over de breedte vormen.
      Interieur
      In het interieur echter heeft zich een ware revolutie voltrokken. Dat enorm brede lcd-scherm, waar we juist gewend aan waren geraakt, is verdwenen. Het lijkt erop dat Mercedes vindt dat het, nu het helemaal is afgezakt tot de A-klasse, de S onwaardig is geworden. In plaats daarvan een rechthoekig scherm als klokkenwinkel, geassisteerd door een head-up display dat er in twee versies is. Het grootste projecteert ook in augmented reality. Het enorme centrale scherm toont 3D-beelden en zweeft als het ware boven een breed paneel. De combinatie hoogglans hout met aluminium strips is geïnspireerd op luxe jachten. Het geheel oogt zo rijk dat Lodewijk de Veertiende er een acuut minderwaardigheidscomplex van zou hebben gekregen.
      Mercedes-Benz S-klasse interieur
      LCD
      De alu-houten balk komt ook terug achterin, waar het allemaal zo mogelijk nog luxueuzer is. LCD-schermen, led-sfeerverlichting en artisanaal gestikt leer zijn alom aanwezig. De zachte kussens (door Mercedes ‘Kuschelkissen’, ofwel knuffelkussen genoemd) zijn er voortaan ook voor de inzittenden voor, terwijl ze achter zelfs verwarmd zijn. Ook verwarmd zijn de deurpanelen rondom de armsteunen. Energizing Air Control is een filtersysteem dat fijnstof, pollen, geurtjes en schadelijke stoffen uit de lucht verwijdert met behulp van een actief koolstoffilter. Mercedes-Benz gaat daarnaast prat op de geluidsisolatie, waarmee het opmerkelijk stil moet blijven onderweg.
      Mercedes-Benz S-klasse achterin
      MBUX
      Het in 2018 geïntroduceerde MBUX (Mercedes-Benz User Experience) is toe aan zijn tweede generatie en dat debuteert in stijl in deze nieuwe S-klasse. De mogelijkheden tot personificatie zijn uitgebreid en het is volgens Mercedes-Benz intuïtiever gemaakt. De spraakassistent (‘Hey Mercedes’) heeft een groter zelflerend vermogen en kan voortaan ook vanuit achterin worden gebruikt.
      Daarnaast kan het ook communiceren met je woning. Verlichting, gordijnen, verwarming, alarm, apparaten: mits natuurlijk aangesloten op het internet of things, neemt MBUX er de controle over en zorgt de S-klasse ervoor dat je favoriete muziek en de geur van wildgebraad door je huis kringelen tegen de tijd dat je garagedeur zich automatisch opent. Inmiddels is je rug dan heerlijk los gekneed door de stoelen met tien verschillende massageprogramma’s.
      Lekker intensief van muziek genieten zonder een aanklacht voor geluidsoverlast te riskeren kan dankzij een systeem dat de bassen in de stoelen laat resoneren, zodat je ze in je lijf voelt alsof je op Pinkpop pal voor de speakerzuil staat.
      Mercedes-Benz S-klasse achterkant
      Achterasbesturing
      De optionele achterasbesturing heeft een grotere mate van wieluitslag (10 graden). Het bekende Pre Safe-systeem heeft nu ook een functie die het actieve onderstel de hele carrosserie bij dreigende botsing een stuk (80 mm) doet stijgen. Daardoor gaat een groter deel van de impact naar de dorpel, die meer kracht kan absorberen dan de portieren. De rijassistentie-systemen zijn verder verfijnd, waarmee de S-klasse een stapje dichter bij volledige autonomie komt. Parkeren kan van buitenaf met behulp van de smartphone.
      Motoren
      In de eerste instantie komt de nieuwe Mercedes-Benz S-klasse er met zes-in-lijn drieliter benzine- en dieselmotoren. De S 450 4Matic heeft 367 pk (270 kW) en 500 Nm, de S 500 4Matic 435 pk (320 kW) en 520 Nm. De S 350 d is er met achterwielaandrijving en als 4Matic en levert 286 pk (210 kW) en 600 Nm. De sterkste diesel is de S 400 d 4Matic met 330 pk (243 kW) en 700 Nm. Alle S-klasses hebben een 9-traps 9G-Tronic automaat en zijn afgeregeld op een top van 250 km/h. Acceleraties variëren van 4,9 s van 0-100 voor de S 500 4Matic tot 6,4 s voor de instapdiesel.

      In een later stadium volgt een V8 met ISG (geïntegreerde startgenerator) en 48V boordsysteem. Volgend jaar komt er een plug-in hybride die zo’n 100 km volledig elektrisch kan rijden.
      De nieuwe S-klasse staat in december in de showrooms.
    • Porker
      By Porker
      Afscheid van de brulaap, niet met volle goesting, maar lichte vracht als enige dagelijks inzetbaar voertuig begint wat op de zenuwen te werken. 
      Belangrijkste opties:
      Crème nappa-lederke Open dak Performance pack HK-audio Enkele voordelen:
      Zwaar/stevig onderhouden (bundelke facturen op aanvraag) OS Giken LSD geplaatst vorig jaar 140k km LV ombouw (achterbank etc meegeleverd) 4x vers PS4S 4x vers remblok Onderhoud 'B2' op 140k km >520pk Enkele nadelen:
      Een bluts hier en een deuk daar (zie foto's) Achterbumper geschuurd door hondenpoten Mistlampen verwijderd (dat barst steeds door steenslag) VP: EUR26.000, gekeurd voor verkoop
      Foto's schade:

       

      Foto normaal:



      Foto potentieel:

       
       
       
       
    • Timo
      By Timo
      Base cars, geen alpina vs .... budgetten zijn anders, klopt, gewoon kiezen wat je leuk zou vinden.
      Twee unieke cabrio's, de ene iets meer legendarisch dan de andere. 
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=300851591&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=54&maxMileage=20000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=next&searchId=6165a750-e017-986a-5aad-1fea9e08c710




       
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=303858393&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=302003010&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=34&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=9cae9959-1001-09be-3f2e-96dbc1da6304


       
       
       
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
      The Mercedes-Benz EQS has been spied testing once again on the streets of Germany, this time with less camo than before.
      Notice that the plastic cladding on the hood has been trimmed down and the stickers covering the upper and lower grilles have been cut. The headlights are more visible too, with their incorporated LED DRLs, and the door handles are different and appear to have a pop-out design.
      The fake exhaust pipes are gone and the rear bumper now looks cleaner. There is also less cladding on the tailgate, so the tiny wing is more visible. Last, but definitely not least, the provisional taillights have been replaced with a new set that will bring it closer to some of the automaker’s modern vehicles.
      A challenger to the likes of the Porsche Taycan and Tesla Model S, as well as the upcoming Audi e-tron GT and BMW i7, the EQS will be built on the MEA platform and should be offered from launch with a dual-motor setup. The base model is understood to pack over 400 HP, and the range might be topped by a very potent version, which could partly be the work of AMG, with nearly 600 HP.
      Daimler’s head honcho, Ola Kallenius, has recently confirmed the range of the electric flagship sedan, which will stand at over 435 miles (700 km) on a single charge, in the WLTP cycle. Mind you, this will be in the range-topping non-AMG variant of the car, but even the base model is believed to achieve over 310 miles (500 km).






    • Maxime S
      By Maxime S
      Mijn auto staat te koop.
      2017 / 47.500 kms / 2 eigenaars / Niet full-option maar zeer goed uitgesrust / ...
      De achterste banden moeten mogelijks vervangen worden. 
      52.950 EUR
      Alle info:
      https://www.twinstarcars.be/nl/collectie/17-mercedes-benz-c63s-amg-kombi
      Echt een beest van een auto  
      Eigenlijk de leukste auto die ik ooit had denk ik ! 
      Mag weg omdat ie vervangen wordt door ofwel iets gelijkaardigs ofwel iets totaal anders. Ben er nog niet uit.
       

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions