Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Just now, vince522 said:

Kan zijn dat ik mis ben, maar dat is toch een andere tint geel?

U bent niet mis.

Geplaatst:
3 minutes ago, ir_fuel said:

U bent niet mis.

Is 't complimentendag?

Geplaatst:
11 minutes ago, ir_fuel said:

U bent niet mis.

Zou wel ferm kut zijn als er een opvallend verschil op zit, Porsche Exclusive bestaat voor een reden :lol:

Geplaatst:
11 minuten geleden zei vince522:

Kan zijn dat ik mis ben, maar dat is toch een andere tint geel?

Shit, ik heb ongewild een wijvendiscussie gestart op ons dierbare autoforum: is ton-sur-ton beter of erger dan contrast? :lolz: Dit weekend nog mogen aanhoren tijdens Elliotts verjaardagsfeestje, de "wijvenhoek" was daarover bezig. :D

Ik ben (een beetje) kleurenblind en ik vind een gele koetswerkkleur met gele remklauwen beter combineren (ook al is het geel niet gelijk) dan een gele koetswerkkleur met rode remklauwen.

Maar veel belangrijker: ook al lees ik (en geloof ik) vaak dat PCCB's nog altijd niet de betere keuze zijn voor track use (alles in beschouwing genomen, dus ook replacement cost), ik zou het toch willen op "mijn" GT3 :oops: Ik zou daar wel eens mee tracken maar vooral vaak langere day/weekend trips mee doen. Enkel de prijs zou me nog tegenhouden maar ik heb last van een sterke AM-redenering: ach, als je al 160k uitgeeft dan is 8k extra voor wat betere remmen toch een peulenschil? :D 

Geplaatst:

Ney, voor de heb. Lichte schijven, het effect daarvan op de totale roterende en onafgeveerde massa, het eventuele effect daarvan op versnelling (in welke richting dan ook), op de schokdemping en wegligging, enz. Het feit dat het een nieuwere techniek is, nieuwere materialen, een remsysteem met gewoon meer potentie, het feit dat ze graag zo warm/heet worden om écht goed te werken, het geluid dat ze maken (ook al zijn een deel van die geluiden echt lelijk), ... I like it. :inlove: 

Ik denk dat ik er weinig of niks van zou voelen (want dat kan maar als je direct kan vergelijken, en dan nog...) maar 't zit tussen de oren.

De kleur van de remklauwen kan me de ballen schelen. Als je 't mij vraagt vind ik alle remklauwen in 't zwart nog 't best van al, want wat wie ook beweert: remstof en road dust heb je altijd en dat maakt vuil. Op zwarte remklauwen ziet ge dat nauwelijks. Lekker makkelijk. :D  En als het wat fancy mag, dan altijd de remklauwen in de kleur van de auto, b.v. (hé @toere, gij gaat dat ook doen hé :D:inlove: ). Gele klauwen om te tonen dat ik 8k extra dokte: neen, bedankt. Maar 't is nu éénmaal zo dat ze komen in 't geel, en om dan nog eens zoveel lappen van 500 te laten ritselen om dat in een andere kleur te steken, njah dunno.

Geplaatst:
Just now, gTa said:

want wat wie ook beweert: remstof en road dust heb je altijd en dat maakt vuil

Toch niet bij PCCB? :P 

Geplaatst:

Nee, en verkleuren doet dat ook niet, hoor!

Sta je daar, zoveel jaren later, met je oranje PCCB-remklauwen. :lol: 

(Nu ja, de rode worden ook bordeaux, na verloop van tijd...)

Geplaatst:
Zojuist zei BMWMB:

1142162d1488886529-official-991-2-gt3-re

@tuscani @tuscani vindt dit leuk

GODVER STRONTMENTIONS WAAROM WERKT GULLIE NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Whoops. Sorry. Forum is broken again.

Waar zijn de gouden phpbb-tijden. Toen was alles nog eenvoudig en betrouwbaar. :D Diene vuile html-boel nu, dat loopt constant mank op alle vlakken, miljaar zeg.

Geplaatst:
Zojuist zei ir_fuel:

@tuscani

Nope, werkt niet.

Daarseffens wel. Maar de keer daarvoor wou ik een 10-tal mensen mentionen en toen liet 'ie er maar 2 toe. Al de rest heb ik nadien in 3-4 takes moeten "herdoen". :roll: 't Is echt een bescheten commissie, zeg. :D 

Geplaatst:
Zojuist zei ir_fuel:

@tuscani

@tuscani

@tuscani

Hang eraan @gTa

Het ligt aan u :P 

Wacht 'k ga u ne keer mentionen in een ander topic. M'n kop eraf dat het daar dan weer wel zal werken. @ir_fuel

Geplaatst:

@BMWMB ik ook hoor, als ik eens uit en weer in het topic ga. :D 't Is hier gewoon van den hond zijn kl. :D 

Wat ik de laatste tijd ook vaak voor heb is dat ik in élk topic (zonder uitzondering) niet kan quoten, omdat het snelschrijfvenster onderaan altijd volledig gevuld is met de tekst van mijn vorige post van dat topic. Ik moet dat dan eerst allemaal manueel wissen (en quotes wissen kunde niet doen met de delete-knop, ha neen, daar moete eerst linksboven op 't kaderke klikken en dan op de Del-knop duwen, da's logisch!) voordat ik kan quoten. Tof hoor. @dragonfly :D 

Geplaatst:

Gewoon links boven op dat wit blad klikken, en alles is weg ;) 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden zei Lefty:

Ontopic en max 3 foto's per post graag

:D  :D  :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid