Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vrouw is niet te overtuigen. <_<

Geplaatst:
Nee, en verkleuren doet dat ook niet, hoor!
Sta je daar, zoveel jaren later, met je oranje PCCB-remklauwen. :lol: 
(Nu ja, de rode worden ook bordeaux, na verloop van tijd...)

Dat is geen waar
De pccbs slijten vlugger dan dat je klauwen zouden verkleuren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst:
5 uur geleden zei BMWMB:

Ik ben fier dat ik Belg ben. :D

Je hebt gelijk. Wat me ook stoort zijn de rode gordels van het clubsportpakket, ook icm die gele kleur. 

Geel vind ik wel vet, maar als ik uiteindelijk zou moeten beslissen zou ik toch voor weer lichtgrijs kiezen. Trekt dat 'Crayon' wat op iets? Is dat een uni kleur?

Crayon is idd uni.

Geplaatst:
Mijn vrouw is niet te overtuigen. <_>

Dat is dikke pech jongen.
Geplaatst:

Sommige zaken zijn toch echt poser opties. Streep in de zetel, lijntje op de velg, spiegel in 7 verschillende finishes. 

Hoe leuk zou het zijn mocht je lichtere wielen kunnen speccen. Of een ander diff, aflevering zonder tapijten, andere uitlaat,...

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
8 uur geleden zei gTa:

@tuscani

Nope, werkt niet.

Daarseffens wel. Maar de keer daarvoor wou ik een 10-tal mensen mentionen en toen liet 'ie er maar 2 toe. Al de rest heb ik nadien in 3-4 takes moeten "herdoen". :roll: 't Is echt een bescheten commissie, zeg. :D 

Als het is voor met mij te lachen dan werken die mentions niet.

Geplaatst:

Als deze weeral zwaarder gaat worden dan zijn voorganger gaan ze naar 1500kg leeggewicht...

Geplaatst:

Gewicht is identiek aan gen 1.

Geplaatst:
22 uur geleden zei ir_fuel:

En daar gaat de 991.1 GT3 prijzenzeepbel :P 

991.1.RS ook wss, motor zou "leuker" zijn, handbak

Geplaatst:
11 hours ago, gTa said:

Shit, ik heb ongewild een wijvendiscussie gestart op ons dierbare autoforum: is ton-sur-ton beter of erger dan contrast? :lolz: Dit weekend nog mogen aanhoren tijdens Elliotts verjaardagsfeestje, de "wijvenhoek" was daarover bezig. :D

Ik ben (een beetje) kleurenblind en ik vind een gele koetswerkkleur met gele remklauwen beter combineren (ook al is het geel niet gelijk) dan een gele koetswerkkleur met rode remklauwen

Geel op geel is sowieso de betere combinatie, maar de neuroot in mij zou toch willen dat het dezelfde kleur is, ook al vervaagd dat na verloop van tijd. :D

Ik weet nu niet of het aan de foto ligt of het feit dat deze al goed gebruikt zijn, maar hier zie je toch een duidelijk verschil. Los daarvan 997 GT3 Mk2 :inlove:

c214748364808032010111416_2.jpg

Geplaatst:
8 hours ago, Brunault said:

Dat is geen waar

Je verandert je klauwen toch niet als je je schijven verandert? :blink:

Geplaatst:
11 uur geleden zei BMWMB:

Mijn vrouw is niet te overtuigen. <_<

Trek het je niet aan. Ander en beter!

Welke kleur neem je op je GT3? :D 

Geplaatst:

als zijn vrouw weg is, zal het een schaalmodel worden vrees ik. :D

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
12 uur geleden zei Brunault:

Dat is geen waar

Ik snap je opmerking niet, volgens mij beweer je iets wat ik helemaal niet beweerde? :oops: 

Ze verkleuren, da's een feit. (Heb er al voldoende gezien.) Dus dat is wel waar.

Maar ik heb nooit gezegd dat dat vroeger is dan de PCCB-schijven verslijten, oid. Ik snap eigenlijk helemaal niet wat de link daartussen is. :oops: 

Geplaatst:
als zijn vrouw weg is, zal het een schaalmodel worden vrees ik. [emoji3]

Ik denk het ook niet. [emoji2]
Geplaatst:
Ik snap je opmerking niet, volgens mij beweer je iets wat ik helemaal niet beweerde? :oops: 
Ze verkleuren, da's een feit. (Heb er al voldoende gezien.) Dus dat is wel waar.
Maar ik heb nooit gezegd dat dat vroeger is dan de PCCB-schijven verslijten, oid. Ik snap eigenlijk helemaal niet wat de link daartussen is. :oops: 

Mijn pccbs waren op na 50000 km en die hebben goed heet en vele keren echt roodgloeiend gestaan maar mijn klauwen zijn nog niet veranderd van kleur
Dat wil ik hiermee zeggen

Geplaatst:
3 uur geleden zei Brunault:

Mijn pccbs waren op na 50000 km en die hebben goed heet en vele keren echt roodgloeiend gestaan maar mijn klauwen zijn nog niet veranderd van kleur
Dat wil ik hiermee zeggen

Super! Maar ik heb ook nooit beweerd dat de jouwe verkleurd waren, hé (heb je auto nog nooit live gezien, zou maar straf zijn om dat dan te zeggen). Maar betwist jij dan, op basis van het feit dat de jouwe niet verkleurd waren, dat er geen andere zijn die dat wél voor hebben? t Is toch niet omdat de jouwe niet verkleurd zijn, dat het nooit gebeurt?  Ik heb er toch al gezien...

Geplaatst:
5 uur geleden zei Daggie:

2a4v29d.png

2r44s2w.png

Welke kleur wordt het Daggie? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die onderste, is dat dat ... damn hoe heet het weer ... dat zachtere oranje waarmee de 991.1 GT3 RS werd gelanceerd? Ziet er op foto absurd lekker uit maar IRL is dat toch serieus anders?

Geplaatst:

Is Lava, van de RS inderdaad. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid