William Blake 2.844 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 6 minuten geleden, ir_fuel zei: Dus ook geen kuipen. Hoezo? Quote
ir_fuel 58.455 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 2 minutes ago, William Blake said: Hoezo? Dat heb je toch niet van doen? Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat heb je toch niet van doen? En waarom niet? Quote
ir_fuel 58.455 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 No comment. Ik ga terug naar chips en popcorn voor de komende 6 pagina's. Doei! 5 Quote
vince522 2.494 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 12 minutes ago, ir_fuel said: Als je enkel beleving wil koop dan maar een 996 GT3 en hou een hoop geld in je zak. Dat is een auto met beleving! Wie wil die oude brol nu nog 12 minutes ago, ir_fuel said: Vind je dan van alle andere modellen downforce cijfers? Links en rechts vind je wel wat cijfers terug, maar heel officieel is dat allemaal niet. In het persbericht is er enkel sprake van 'increased downforce compared to..' Hier wel wat meer info van de 991.1 RS:http://www.carmagazine.co.uk/features/car-culture/a-guided-tour-of-the-2015-porsche-911-gt3-rs-by-the-boss/ Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 3 minuten geleden, ir_fuel zei: No comment. Ik ga terug naar chips en popcorn voor de komende 6 pagina's. Doei! Quote
Gast exTB Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 1 hour ago, Jokke_vlo said: Ja ik snap niet dat wanneer je graag track doet en het ook effectief doet je toch voor de touring kiest. IK SNAP DAT NIET he. Waarom zou dat overdreven zijn als de verschillen significant zijn (en ik denk ook dat ze dat zijn) (significant: +1sec op spa). Maw PDK voor de jokke_vlo(toverzijntoeren)? Quote
ir_fuel 58.455 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 1 minute ago, Tom Bentley said: Maw PDK voor de jokke_vlo(toverzijntoeren)? Over Jokke vlo spreek ik me niet uit, maar als ik zo ne ketel koop om mee te tracken? Ja. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Op welke blz beginnen we over het aanbrengen van een Gurney strip en het effect hiervan ! 1 Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 4 hours ago, BMWMB said: Jokke heeft gelijk! Zo'n spoiler gaat heel zeker z'n nut hebben als je eens heel snel wil rijden, bijvoorbeeld op de Duitse Autobahnen, Vreemd dat @Jokke_vlo hier niet op gereageerd heeft 1 Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Waarom zou je niet kunnen stellen dat iemand een touring zou willen omdat hij/zij de vleugel ook niet als iets strikt noodzakelijk ziet voor op circuit, maar wel kuipen zou speccen? Ik zie het probleem niet. 1 Quote
Ambi 1.769 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Dus als ik het goed begrijp ben je al helemaal zot als je een GT3 met spoiler neemt maar zonder PDK, want het uiteindelijk draait hem toch allemaal om de snelste laptime ? Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Altijd dat gezeik over 'toogpraters', terwijl er hier zo goed als geen toogpraters zijn. Ik zie hier buiten @Jokke_vlo en @ir_fuel geen snelle chauffeurs die met hun skills boasten, ik zie ook geen chauffeurs die weinig skills hebben en dat niet ruiterlijk toegeven. Misschien gaan jullie met de verkeerde mensen tracken? 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 The Porsche 911 GT3 is a high performance version of the Porsche 911 sports car primarily intended for racing. It is a line of high-performance models, which began with the 1973 911 Carrera RS. The GT3, introduced in 1999, is named after the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA) Group GT3 class, created in 2005, in which it was designed to compete. Quote
gTa 28.078 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 1 uur geleden, Daggie zei: http://www.roadandtrack.com/new-cars/road-tests/a13043223/porsche-911-gt3-manual-pcoty-preview/ Hoe meer ik die auto zo zie (geel, zwarte wielen, gele remzadels), hoe meer ik er gek van ben. Zelfde livery in de GT2 RS ook mijn favoriet. Miljaar. 1 uur terug, Jokke_vlo zei: Eigenlijk wel ja Wat je hier schrijft gaat ook op voor de 991GTS........... kan je in exact dezelfde bewoordingen over praten. Dat ding (ik heb dat al geschreven in mijn topic) is gewoon TE efficient imo. Dus op dat vlak gaat een vleugel helemaal geen verschil geven, daar heb je wel helemaal gelijk. De beste manier om van dit soort auto op de openbare weg te genieten is voelen hoe je respect hebt in de capaciteiten die de bouwers hebben om een auto met zo een grip te bouwen en aan te voelen hoe solide dat geheel is. Je zit op binnenwegen echt aan compleet absurde snelheden alvorens de auto gaat leven, dan nog dikwijls door oneffenheden of de krachten die vrijkomen bij het remmen. In de regen of sneeuw zijn ze wel wat speelser te krijgen. Dan kan je echt gaan genieten van het correct handelen met gas en stuur en komt het echte plezier naar boven. True, met veel meer wagens is er eigenlijk veel veiliger en even veen plezier te halen als 't nat ligt, of nog beter: op sneeuw. 't Is dan ook een pak makkelijker om te driften, zeker op sneeuw. Ik zie me nog niet meteen met een gerust hart zaken uitspoken die ik zonder nadenken op sneeuw doe. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 2 minuten geleden, Lefty zei: Altijd dat gezeik over 'toogpraters', terwijl er hier zo goed als geen toogpraters zijn. Ik zie hier buiten @Jokke_vlo en @ir_fuel geen snelle chauffeurs die met hun skills boasten, ik zie ook geen chauffeurs die weinig skills hebben en dat niet ruiterlijk toegeven. Misschien gaan jullie met de verkeerde mensen tracken? In mijn jonge tijd nog gevist, niet iedereen is toogvisser maar zeggen dat ze niet bestaan Quote
gTa 28.078 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 46 minuten geleden, ir_fuel zei: Ja. I dare to differ, in die zin dat ik denk dat dat op 99,9% van de km gereden op de openbare weg geen jota verschil zal maken. Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 1 minute ago, Jokke_vlo said: In mijn jonge tijd nog gevist, niet iedereen is toogvisser maar zeggen dat ze niet bestaan Wie is dat hier dan? Je lijkt wel de USSR ten tijde van de Koude Oorlog Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 2 minutes ago, gTa said: I dare to differ, in die zin dat ik denk dat dat op 99,9% van de km gereden op de openbare weg geen jota verschil zal maken. Ah ma ja dat is niet bedoeling want het is primarily intended for racing Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 8 minuten geleden, Lefty zei: Waarom zou je niet kunnen stellen dat iemand een touring zou willen omdat hij/zij de vleugel ook niet als iets strikt noodzakelijk ziet voor op circuit, maar wel kuipen zou speccen? Ik zie het probleem niet. Porsche is gewoon totaal de mist in gegaan met hun Touring. Ze hadden beter hun doelpubliek moeten inschatten, namelijk poseurs die niet thuis horen op circuit. Eigenlijk bizar dat ze dat alleen aanbieden met een handbak, beter gewoon de 8-traps automaat met koppelomvormer gebruikt. De ophanging mogen ze ook herbekijken, denk dat luchtvering uit de Cayenne hier toch de betere keuze zou geweest zijn. En dan hebben we het nog niet gehad over de kuipstoelen die werkelijk totaal misplaatst zijn, men neemt beter de adaptieve zetels uit de Panamera, dat zit pas goed. Jezus gasten Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Touring is perfect, maar er had wel een spoiler op gemogen 5 Quote
bt. 7.634 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Ik kies voor een zwarte Touring met alu raamomlijsting en velgen, geen kuipen en laat achteraf het hele interieur (incl. dashboard) in cognac (oid) leder met contraststitching steken. Hell, de zittingen mogen nog quilted! Call me a fashion queen any day of the week 4 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 21 minuten geleden, William Blake zei: Porsche is gewoon totaal de mist in gegaan met hun Touring. Ze hadden beter hun doelpubliek moeten inschatten, namelijk poseurs die niet thuis horen op circuit. Eigenlijk bizar dat ze dat alleen aanbieden met een handbak, beter gewoon de 8-traps automaat met koppelomvormer gebruikt. De ophanging mogen ze ook herbekijken, denk dat luchtvering uit de Cayenne hier toch de betere keuze zou geweest zijn. En dan hebben we het nog niet gehad over de kuipstoelen die werkelijk totaal misplaatst zijn, men neemt beter de adaptieve zetels uit de Panamera, dat zit pas goed. Jezus gasten Het enige waar het over ging was het feit dat die spoiler amper 0.5 verschil gaf on TRACK, waarna ik een poging deed om uit te leggen wat een spoiler deed. Dat je ondertussen schrijft dat de touring knap is, knapper dan de GT3 ontgaat blijkbaar. Eigenlijk is het niet meer dan dat............. hoe dat dan tot zulke conclusies kan leiden is leuk. Porsche is trouwens niet de mist in gegaan he, ze hebben gezien dat poseurs ook hun plaats hebben kwestie van interessant te zijn aan de toog en eens niet over rondetijden hoeven te praten, zoals de overgrote meerderheid der Porsche liefhebbers ! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.