ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 27 minutes ago, gTa said: I dare to differ, in die zin dat ik denk dat dat op 99,9% van de km gereden op de openbare weg geen jota verschil zal maken. Je bent het niet eens met het feit dat je eigenlijk nu zegt wat ik dus ook bedoel met "ja"? Quote
ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 36 minutes ago, Lefty said: Altijd dat gezeik over 'toogpraters', terwijl er hier zo goed als geen toogpraters zijn. Jij hebt precies nog niet veel nabesprekings-topics gelezen 36 minutes ago, Lefty said: Ik zie hier buiten @Jokke_vlo en @ir_fuel geen snelle chauffeurs die met hun skills boasten, Waar wordt er hier "geboast"? En de titel "snelle chauffeur", mag je doorschuiven naar de veloboer. Ik ben maar een "chaffeur", maar wel eentje die al wat cijfers van "snelle chauffeurs" onder zijne neus heeft gehad. 36 minutes ago, Lefty said: Misschien gaan jullie met de verkeerde mensen tracken? Ik ben "nen echte" geworden. Ik zit nog maar enkele op de piste voor een race Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 't moet zijn dat het je nogal opwindt want het is een recurrente ergernis bij jullie! Quote
ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Het is ook een recurrente vaststelling Quote
ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 1 hour ago, ir_fuel said: Het gaat zelfs zo ver dat piloot X zich met piloot Y vergelijkt om dat hij piloot Z heeft kunnen inhalen en die reed met de vorige auto van piloot Y Effe Q.E.D.'en @Jokke_vlo hoe lang was dit geleden? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 GT3 touring segment avant la lettre ! (is nog mijn pauper tracktoy occosje geworden achteraf) 1 Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 In de drukker zijn verdediging: 't is moeilijk om een misshift te doen van 1ste naar 2de Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 7 minuten geleden, ir_fuel zei: Effe Q.E.D.'en @Jokke_vlo hoe lang was dit geleden? Hahahaha I remember ! Y kon X volgen stelling van Y: X is toch ook een even goed piloot als Z Y is even snel als Z. Evenals de auto van Y die even snel is als de auto van Z. Was dat wel aan de toog eigenlijk? Misschien is de locatie slecht gekozen. Ik herinner me iets van een Trackday in Ecuyers Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Ik heb met mijn GT3RS redelijk wat Nordschleife gedaan (maar dat is geen circuit) en ik denk slechts 1x Spa. Verder zeer veel autostrade, events zoals Le Mans / Goodwood (op de camping, niet op het circuit wel te verstaan), paar keer Vosges/Eifel...maw, wsl hooguit 1x circuit. Dus zet me maar bij in het GT3 Touring segment avant la lettre, I couldn't care less. Heb dik 3j gedurende elke van mijn 30k kms genoten, op mijn manier, net zoals zoveel anderen dat op hun manier doen. Wat jij op jouw manier doet moet jij weten, maar dat constant extrapoleren naar elke eigenaar met een GT3, dat is toch absurd? 5 4 Quote
Glenn-N 8.593 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Niet iedereen met een Rolex Submariner gaat daar ook -50m mee diepzeeduiken. 2 1 Quote
ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Is dit eigenlijk niet totaal naast de kwestie, @Lefty of zitten we ondertussen aan Want ik zie eigenlijk geen tegenstelling in je post Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Dais. Soit, ik leun tijdens het tanken. Klaar. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Dat was een grap dacht ik, inspelend op de andere stelling. Ik zal het voor de lieve vrede nog eens herhalen. - Stelling 0.5 sec= niet akkoord, + onderbouwde uitleg - Touring: "knapper" dan GT3 : akkoord. - Ik begrijp kopers van beide. Maar blijkbaar moet je zwijgen en stellingen laten passeren die pertinent onjuist zijn want je bent hautain en betweterig als je een GT3 hebt gehad, een GT3 racet of ervaring hebt met technische zaken. So be it zeker? Quote
ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 1 minute ago, Jokke_vlo said: Dat was een grap dacht ik, inspelend op de andere stelling. Ik zal het voor de lieve vrede nog eens herhalen. - Stelling 0.5 sec= niet akkoord, + onderbouwde uitleg - Touring: "knapper" dan GT3 : akkoord. - Ik begrijp kopers van beide. Maar blijkbaar moet je zwijgen en stellingen laten passeren die pertinent onjuist zijn want je bent hautain en betweterig als je een GT3 hebt gehad, een GT3 racet of ervaring hebt met technische zaken. So be it zeker? Ik had graag je mening gehoord over welke contrast stiksels pakken op een PTS macadamia GT3 Touring. En zou je dat combineren met een licht of een donker interieur? En wat met de dakhemel??!!! Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 3 minutes ago, Jokke_vlo said: Maar blijkbaar moet je zwijgen en stellingen laten passeren die pertinent onjuist zijn want je bent hautain en betweterig als je een GT3 hebt gehad, een GT3 racet of ervaring hebt met technische zaken. So be it zeker? Ja want we zijn allemaal Tom Bentley? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 14 minuten geleden, Lefty zei: Ik heb met mijn GT3RS redelijk wat Nordschleife gedaan (maar dat is geen circuit) En als je nu eens niet probeert om alleen maar in mijn ballen te trappen, denk je dat jij het verschil niet zou voelen mocht er GEEN spoiler op je GT3RS hebben gestaan? Dat je auto op zulke plaatsen geen totaal verschillend gedrag zou gaan vertonen? Of moet je daarvoor racer Fuelmans of Veloboer zijn? Quote
Gast Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Jullie hebben een topic over een gt3 langdradig gekregen, proficiat Quote
ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 2 minutes ago, Jokke_vlo said: En als je nu eens niet probeert om allen maar in mijn ballen te trappen, denk je dat jij het verschil niet zou voelen Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Just now, Jokke_vlo said: En als je nu eens niet probeert om allen maar in mijn ballen te trappen, denk je dat jij het verschil niet zou voelen mocht er GEEN spoiler op je GT3RS hebben gestaan? Dat je auto op zulke plaatsen geen totaal verschillend gedrag zou gaan vertonen? Maar serieus, ik meen dat - en zeker met mijn P rij (reed ) ik daar allerminst circuitmatig, dat is voor mij een baan waar ik me als een hooligan kan loslaten zonder bermen af te speuren. Ik raak jouw ballen niet aan, wees gerust Je bedoelt tussen de 997.1RS en de 991.2 GT3? Denk niet dat ik dat zou voelen eerlijk gezegd...enfin, kan ik me niet inbeelden, met mijn rijstijl / bochtensnelheden. Quote
Lotuzzz 17.097 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 2 minuten geleden, Geezer zei: Jullie hebben een topic over een gt3 langdradig gekregen, proficiat Mochten soms wel spoilertags gebruikt worden imho. 1 Quote
ir_fuel 58.451 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 1 minute ago, Lefty said: Je bedoelt tussen de 997.1RS en de 991.2 GT3? Denk niet dat ik dat zou voelen eerlijk gezegd...enfin, kan ik me niet inbeelden, met mijn rijstijl / bochtensnelheden. Het probleem is eigenlijk dat je (ik ook niet trouwens) daar nooit mee zit te prutsen, met dat soort dingen. Dat staat erop van dag 1, en in een bepaalde stand van dag 1, en daar stopt het dan ook. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 4 minuten geleden, ir_fuel zei: Ik had graag je mening gehoord over welke contrast stiksels pakken op een PTS macadamia GT3 Touring. En zou je dat combineren met een licht of een donker interieur? En wat met de dakhemel??!!! Geen te lichte kleuren aub, want dat vet van die velo's: krijg het er maar af he ! 2 minuten geleden, Geezer zei: Jullie hebben een topic over een gt3 langdradig gekregen, proficiat Gewoon overslaan en wachten tot het terug boeiend wordt met de tientallen prachtige foto's en het pagina's lang discussiëren over het afwerkingsniveau en de stance ..... indien dan als we het ooit gaan kopen We zijn bijna rond, nog even geduld. Quote
Gast exTB Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 Just now, Jokke_vlo said: Gewoon overslaan en wachten tot het terug boeiend wordt met de tientallen prachtige foto's en het pagina's lang discussiëren over het afwerkingsniveau en de stance ..... indien dan als we het ooit gaan kopen We zijn bijna rond, nog even geduld. PDK of manuele boite jokke? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 18 december 2017 Geplaatst: 18 december 2017 2 minuten geleden, Lefty zei: Maar serieus, ik meen dat - en zeker met mijn P rij (reed ) ik daar allerminst circuitmatig, dat is voor mij een baan waar ik me als een hooligan kan loslaten zonder bermen af te speuren. Ik raak jouw ballen niet aan, wees gerust Je bedoelt tussen de 997.1RS en de 991.2 GT3? Denk niet dat ik dat zou voelen eerlijk gezegd...enfin, kan ik me niet inbeelden, met mijn rijstijl / bochtensnelheden. Nee ik bedoel dat niet. De vraag is deze: idien je de spoiler van je 997RS had afgevezen. Zou je dat niet voelen of gevoeld hebben op dat stukje openbare weg dat Nordschleife heet? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.