Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Trouwens brunault, opletten he man, je ging je alcantara stuur wijzigen naar een lederen exemplaar. :ninja::D

Geplaatst:

Kan er ergens meer info verkregen worden over inhoud van de term 'sportbanden'?  Ik wil Cup's op mijn touring.

911 GT3 20" velgen met zilver centrale moer. 9 J x 20 velgen met 245/35 ZR 20 sportbanden voor,12 J x 20 velgen met 305/30 ZR 20 sportbanden achter

Geplaatst:

Touring was ook EVO COTY

En was nr1 op bijna elk eindejaarslijstje. 

Geplaatst:

wat een foorbakken bij elkaar

Fiesta, GTI, M3 CS, M2, Lambo, AM, zelfs de Porsche

Geplaatst:
2 minutes ago, Timo said:

wat een foorbakken bij elkaar

Fiesta, GTI, M3 CS, M2, Lambo, AM, zelfs de Porsche

Touring is toch minder een foorbak dan de GT3?

Geplaatst:

911R =/= Touring

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 minutes ago, Bouncing Bullet said:

911R =/= Touring

Wat is het verschil? 

Geplaatst:
9 minutes ago, Tom Bentley said:

Touring is toch minder een foorbak dan de GT3?

in die clown spec 

Geplaatst:
4 minutes ago, Tom Bentley said:

Wat is het verschil? 

Tot daar dus je nuttige bijdrages in dit topic. :lolz:

TB Score 0/5

Please see yourself out.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
Als geld geen rol speelde en je mocht een GT3 kiezen, maakt niet uit welk model, perfect volgens de specs die jij wenst. Geen RS.

Welke zou jiij dan kiezen en waarom? En je mag maar 1 reden geven.

997.2 of 991.2 en als de RS mag meetellen: geen twijfel: een zwarte 997 RS 4.0.

Geplaatst:
Oei, sprakeloos [mention=127]ir_fuel[/mention]? 

Ik denk dat zelfs een toppiloot als jij de 2 niet uit elkaar kan houden. 

Volgens mij is je enige rit aan het stuur van een 991, eentje op de PlayStation.

Geplaatst:
2 minutes ago, Jokke_vlo said:

Volgens mij is je enige rit aan het stuur van een 991, eentje op de PlayStation.

't is misschien een Xbox!

Geplaatst:
12 minutes ago, Capitol said:

997.2 of 991.2 en als de RS mag meetellen: geen twijfel: een zwarte 997 RS 4.0.

Vergeet 997RS 4.0 ... de 3.8 is op alle vlakken beter (behalve qua prijs/waarde natuurlijk)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
27 minutes ago, Tom Bentley said:

Oei, sprakeloos @ir_fuel

Ik denk dat zelfs een toppiloot als jij de 2 niet uit elkaar kan houden. 

Efkes de arrogante lul uithangen.

Moet iemand die 3 seizoenen met een 997 GT3 en 4 seizoenen met een 996 GT3 Cup op circuit gereden heeft echt met u hierover in discussie gaan?

Ik denk van niet.

9XHl18c.gif

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
7 minutes ago, ir_fuel said:

Efkes de arrogante lul uithangen: Moet iemand die 3 seizoenen met een 997 GT3 en 4 seizoenen met een 996 GT3 Cup op circuit gereden heeft echt met u hierover in discussie gaan?

Ik denk van niet.

Ok dan ;)

Misschien kunnen gij en jokke erover akkoord geraken dat gelle alles weten en de rest niets en elkaar wat gaan afrukken in de paddock.

Dan kan het plebs hier op z'n gemak wat hersendood verder lullen over zaken waar ze toch geen flauw benul van hebben.  

Geplaatst:

Nu, als er iemand mij de nuances, als die er al zijn natuurlijk, tussen de Touring en de 911 R kan duiden, sta ik daar zeker open voor. 

Geplaatst:
13 minutes ago, Tom Bentley said:

Ok dan ;)

Misschien kunnen gij en jokke erover akkoord geraken dat gelle alles weten en de rest niets en elkaar wat gaan afrukken in de paddock.

Dan kan het plebs hier op z'n gemak wat hersendood verder lullen over zaken waar ze toch geen flauw benul van hebben.  

Vereenzelvig je wel even niet met 'de rest', wil je. Denk dat je redelijk alleen staat met je mening.

• Vind ik leuk 6
  • Thanks Friendly 2
Geplaatst:
21 minutes ago, Tom Bentley said:

Ok dan ;)

@Geezer

Geplaatst:
9 minutes ago, Lefty said:

Vereenzelvig je wel even niet met 'de rest', wil je. Denk dat je redelijk alleen staat met je mening.

Er staat nergens dat ik mij vereenzelvig met "de rest". 

Wat mij duidelijk lijkt is dat jokke en irfuel, wegens hun zelfbenoemde (en meermaals herhaalde) ervaring, hun mening belangrijker vinden dan de rest, incl. mensen als BMWMB maar even goed bv Chris Harris en Steve Sutcliffe, die totaal het tegenovergestelde zeggen van sommige dingen die hier door eerstgenoemden verkondigd worden als de grote waarheid. 

Allé zo komt het toch over. 

Geplaatst:
23 minutes ago, Tom Bentley said:

Ok dan ;)

Hier heb je duidelijk over moeten nadenken, want dat stond er in 't begin allemaal niet. Heb je je even moeten herpakken of was je nog wat ervaring gaan opdoen eerst?

tumblr_oqp5owPIcD1r7sijxo1_500.gif

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vervang trouwens "de rest" maar gewoon door "Tom Bentley", en dan staat er idd eens iets dat jij hebt gepost waar ik het mee eens kan zijn.

Geplaatst:
Ok dan [emoji6]

Wat is je ervaring met een 996-997-991 ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid