ICM 24.993 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 8 minutes ago, 0231 said: Bedankt , iedereen verstaat het nu tenminste. Je bedoelt het tweede? Quote
Gast exTB Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 3 minutes ago, brjefs said: Dat is al ietsje genuanceerder. Je kan voortaan misschien beter eerst eens vijf minuten nadenken vooraleer je die grote bek opzet, zou je veel mensen een plezier mee doen Gij hebt minstens een even grote bek als ik. Het is algemeen geweten dat je op dit forum toch wel een dikker vel nodig hebt, hé @wooter? Quote
brjefs 15.519 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 1 minuut geleden, Tom Bentley zei: Gij hebt minstens een even grote bek als ik. Het is algemeen geweten dat je op dit forum toch wel een dikker vel nodig hebt, hé @wooter? Dat kan goed zijn, maar ik trek die enkel open wanneer ik weet dat ik gelijk heb Wise men talk because they have something to say, idiots talk because they have to say something 7 1 Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 7 minutes ago, brjefs said: Wise men talk because they have something to say, idiots talk because they have to say something inderdaad Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 1 minute ago, ICM said: shit Nu doe je 't weer. Quote
Gast exTB Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 11 minutes ago, brjefs said: Dat kan goed zijn, maar ik trek die enkel open wanneer ik weet dat ik gelijk heb Wise men talk because they have something to say, idiots talk because they have to say something Gewaagde uitspraken voor iemand met 13k+ posts Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 5 minutes ago, Phil said: Nu doe je 't weer. Dit topic heeft dringend nood aan meer domme zever. Quote
Polygoon 15.058 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 3 minuten geleden, Tom Bentley zei: Gewaagde uitspraken voor iemand met 13k+ posts Over 2310 dagen Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 17 minutes ago, brjefs said: Wise men talk because they have something to say, idiots talk because they have to say something Quote
toere 17.055 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Dit topic heeft dringend nood aan meer domme zever.Moet ik wat vuile moppen vertellen? Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 3 uren geleden, BMWMB zei: Saffierblauw, de gulden middenweg tussen toch wel wat kleur, en niet te opvallend. De lievelingskleur van mijn vrouw. Da's wel een heel timide poging om zijn auto er een beetje vuil uit te laten zien. Quote
ir_fuel 58.450 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 1 hour ago, ICM said: 1/5 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 3 uren geleden, Tom Bentley zei: Gij hebt minstens een even grote bek als ik. Het is algemeen geweten dat je op dit forum toch wel een dikker vel nodig hebt, hé @wooter? Daar gaat het niet over he. Blijkbaar wil je om de een of andere reden gewoon niet zien wat er je gezegd wordt. Gelukkig is het je hier niet gelukt anderen over de schreef te laten gaan (wat je zelf wel doet naar mijn mening) . Als ik zie hoe je iemand anders over de rooie liet gaan en je houding hier merk dan krijg ik zo een gevoel van dat kereltje in de klas dat de boel aansteekt en dan de onschuld zelve speelt. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 7 uren geleden, Le Capri Mauve zei: Een paard is een paard en liever dat dan een rund! Ik weet het zo nog niet. Een huracan performante is ook heel aanlokkelijk... Quote
Gast exTB Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 21 minutes ago, Jokke_vlo said: Daar gaat het niet over he. Blijkbaar wil je om de een of andere reden gewoon niet zien wat er je gezegd wordt. Gelukkig is het je hier niet gelukt anderen over de schreef te laten gaan (wat je zelf wel doet naar mijn mening) . Als ik zie hoe je iemand anders over de rooie liet gaan en je houding hier merk dan krijg ik zo een gevoel van dat kereltje in de klas dat de boel aansteekt en dan de onschuld zelve speelt. Ik snap niet goed wat ik zogezegd niet wil inzien? Jij wilt imo mensen ervan overtuigen dat je de spoiler moét hebben als je naar de track gaat en ik zeg gewoon dat dat niet nodig is. Dus voor mij maakt het niet uit wat iemand kiest, voor u duidelijk wel. En als er op mij geschoten wordt, schiet ik met plezier terug en als het kan liefst nog iets harder ja. Heb in ieder geval een poll gemaakt, want met woorden gaan we er blijkbaar niet uit komen. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Kijk je wil het gewoon niet zien. Je antwoord is compleet naast de kwestie . Over wat je daar schrijft is alles gezegd en pertinent onwaar trouwens. Je conflict model en denigrerende stokerij zijn terug te vinden in meerdere topics. Uw spelleke pakt bij mij niet. Heb je nu trouwens al geantwoord hoeveel ervaring je hebt aan het stuur van een 911 ? 2 Quote
BMWMB 12.412 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 27 minuten geleden, Tom Bentley zei: Heb in ieder geval een poll gemaakt, want met woorden gaan we er blijkbaar niet uit komen. Wel een verkeerde poll hé makker. Je moet alle opties meenemen, dus ook met spoiler en manuele bak, en die keuze is er niet! Dus uw poll sluit niet aan bij deze discussie. 1 1 Quote
Gast exTB Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 5 minutes ago, BMWMB said: Wel een verkeerde poll hé makker. Je moet alle opties meenemen, dus ook met spoiler en manuele bak, en die keuze is er niet! Dus uw poll sluit niet aan bij deze discussie. De poll is weloverwogen hoor. Het gaat tussen 2 visies mbt het autorijden zelf, niet de esthetiek. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 De poll is weloverwogen hoor. Het gaat tussen 2 visies mbt het autorijden zelf, niet de esthetiek. Echt man ..... nee niet juist. Ik ken sowieso al twee man die een spoiler + manueel genomen hebben irl. Dat publiek is ook een visie en een kooppubliek dat mogelijk groter is dan een touring manueel. Het duidt nog maar eens hoe jij een soort eigen boekjeswaarheid aanneemt voor waar en dan wat komt stoken / manipuleren. De spoiler + manueel staat imo zelfs dichter bij de “purist” dan de touring manueel. Dat is wat@bmwmb ook wil zeggen Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 7 uren geleden, Capitol zei: Wat wordt er hier toch naast elkaar door gediscussieerd. En de discussies worden zo gebaseerd op persoonlijke meningen of goestingen. Maar daar gaat het helemaal niet om. Porsche biedt een GT3 met en een Touring zonder spoiler aan. Waarom? Omdat ze ervan overtuigd zijn dat beide versies hun liefhebbers hebben. Heeft de "spoiler" voordeel op de GT3 tov de Touring? Ja (en op circuit zeker). Moet iedereen dat geloven? Dat moet niet, maar als het geen nut zou hebben, zouden CUP auto's geen spoilers hebben. Maar blijkbaar willen sommigen liever persoonlijk in de tegenaanval gaan tegen personen die verkondigen dat dit zeker nut heeft, in plaats van even logisch na te denken en het nut ervan te erkennen. Al eens nagedacht hoeveel moeite de constructeurs in auto's steken om deze veilig en stabiel te houden wanneer ze spoilers zoveel mogelijk willen vermijden om esthetische redenen? Is dat voor iedereen van belang? Neen, want iedereen heeft andere eisen om een auto te kiezen. Dus iedereen heeft recht om zijn eigen keuzes te maken, maar misschien eerst eens logisch nadenken ipv puur op de eigen eisen baseren en in de tegenaanval te gaan. Gaat iedereen het verschil voelen op de baan? Geen idee, misschien niet aan legale snelheden. Waarschijnlijk wel aan illegale snelheden. Dat hier foute hyptheses gepost worden is iets wat je niet kan laten staan. Forums zijn net daarvoor, om zulke zaken te discussiëren tot in het ideale geval een consensus bereikt wordt. Jouw hypothese is ook niet 100% correct. Ja, Porsche verstaat zijn publiek en biedt beide opties aan. Beide opties zullen ook aan de minimum eisen voldoen. Het probleem dat ik dagelijks beleef, is dat een ingenieur en een marketeer niet hetzelfde wensen. Er is een groot verschil tussen iets dat ontwikkeld wordt naar technische specificaties volgens een ingenieursfilosofie en iets dat moet ontwikkeld worden omdat het opbrengt of omwille van image /strategie, al dan niet kwantificeerbaar. 3 Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 BTW, de ophanging en setup van een Touring en een 911R zijn niet gelijk. Er zijn veel haters en lovers van de 911R. Ook in Weissach. Quote
BMWMB 12.412 Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 Is de R niet wat zachter afgeveerd? Quote
Gast exTB Geplaatst: 20 december 2017 Geplaatst: 20 december 2017 26 minutes ago, Jokke_vlo said: Echt man ..... nee niet juist. Ik ken sowieso al twee man die een spoiler + manueel genomen hebben irl. Dat publiek is ook een visie en een kooppubliek dat mogelijk groter is dan een touring manueel. Het duidt nog maar eens hoe jij een soort eigen boekjeswaarheid aanneemt voor waar en dan wat komt stoken / manipuleren. De spoiler + manueel staat imo zelfs dichter bij de “purist” dan de touring manueel. Dat is wat@bmwmb ook wil zeggen Als ik mij goed herinner is BMWMB zijn keuze voor een spoiler een esthetische keuze, geen functionele. In ieder geval kan je dezelfde argumenten die voor een spoiler spreken, tegen een manuele bak gebruiken. Ik begrijp maw perfect dat iemand die track-focused is en elke seconde eruit wil pushen, de spoiler nodig heeft en de handbak laat staan. Iemand die daar minder op gefocust is en zich meer begeeft op de openbare weg, heeft een spoiler niet nodig en zal misschien liever de handbak kiezen. (Het is geen toeval dat je geen PDK kan nemen op een Touring) Het zijn 2 uitersten van een spectrum, wat niet wil zeggen dat de mensen die daartussen zitten geen visie hebben. En ik stel ten slotte voor dat je je wat minder opwindt in een loze discussie op een internetforum. Als ge "mijn spelleke van manipulatie/stoken/conflictmodel" niet wilt spelen, reageert er dan ook niet op. Ik begin zelfs het gevoel te krijgen dat je het zelf wilt onderhouden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.