Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 minutes ago, Bouncing Bullet said:

Als je de vleugel op een race auto anders stelt, pas je dan ook niet je setup aan? 

Niet noodzakelijk nee.

Geplaatst:
Zojuist, ir_fuel zei:

Niet noodzakelijk nee.

Voor 20kg verschil misschien nog niet. Wat is überhaupt het instelbereik op de cup? 

Geplaatst:

Dat weet ik niet. Je gaat maar een paar graden bijsteken of weghalen. Die compleet recht zetten heb ik nog niet weten gebeuren.

Geplaatst: (aangepast)

Miami blue is te flets.

aangepast door bossie
Geplaatst:

Ik zou op t eerste zicht ook gokken op die kleuren. Niet gek op dat blauw evenwel, zeker niet met heldere koplampen en zilveren wielen <_<

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Da's zeker geen Miami, ik tip ook op Gulf.

Eerst moest ik Miami niet, ik vond er te veel groen in zitten (vergeleken met b.v. Riviera of Mexico). Deze foto toont dat goed:

80-img_2597_629130228c595121dd9f59a9c558

(Miami in het midden)

Maar hoe meer ik het zie... :inlove: miljaar wat een kleur. :inlove: 

Die kleur heeft exact wat het groen van de Frosch van Leftlane ook heeft: vol en warm in dusk lichtomstandigheden, maar van zodra de zon er op komt wordt die tint precies 'gerokken' tot een "flets" (klinkt negatief, bedoel het echter positief), egaal, fris blauw, wat minder "zoet" dan Mexico of Riviera. Heerlijk. :inlove: 

1244624d1503503019-miami-blue-again-img_

Met dat groen er in wordt het soms bijna turkoois... Je moet er voor zijn maar ik kan het meer en meer smaken.

1245002d1503577542-miami-blue-again-miam

Sample van Miami op Mexico Blue:

80-img_0384_b9cd199df28c8e402915dcaabda4

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mocht Mexico een standaard metallic zijn, ik nam het ! Signal yellow ook...... helaas . Ik vind mijn smaak niet in de config ....

Geplaatst:
3 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Mocht Mexico een standaard metallic zijn, ik nam het ! Signal yellow ook...... helaas . Ik vind mijn smaak niet in de config ....

Mexico is toch uni, niet metallic? Is dus idd PTS.

Signalgelb is zachter dan racing gelb, maar ik weet niet of ik er de extra prijs voor over zou hebben. Dat racing yellow is écht striking, imo. :inlove:  (Je moet van ir_fuel wel de matching PCCB brakes met yellow calipers nemen anders wordt de fashionista in hem boos)

Ik vind carmine en miami beestige tinten. Allebei wel al serieuze premium, maar bon, 't is nog altijd maar 1/3e van de prijs van een PTS'je.

Geplaatst:

Miami is al meer turquoise dan echt blauw, liever mexico dan.

Geplaatst:

Miami = 3,5k
Mexico = 10k

Heftig verschil. Daar spec je het full alcantara/leder interieur voor mét contrast stitching in Miami Blue én kan je ook nog eens je PCCB-remklauwen in Miami Blue laten lakken. :inlove:  (Zo zou ik 'm willen.)

Geplaatst:

Contraststitching in Miami Blue kan niet, zelfs niet met een blanco cheque bij Exclusive Manufaktur. Ze doen ‘t niet.

Geplaatst:
5 minutes ago, Alexanderr said:

Contraststitching in Miami Blue kan niet, zelfs niet met een blanco cheque bij Exclusive Manufaktur. Ze doen ‘t niet.

Ze laten je stikken...

1/3

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 hours ago, Alexanderr said:

Dan maar naar Techart met je centen!

Geplaatst:
19 uren geleden, Alexanderr zei:

De draadjesleverancier biedt de kleur niet aan met een garantie dat het zoveel jaar kleurecht blijft, dus.?

Geplaatst:
13 uren geleden, CHARLE5 zei:

:inlove:

Mooie cleane spec, I love it.

En wat klinkt die 4.0 geniaal goed.

Geplaatst:

Ja, maar niet op een GT3. Vind het een mooie kleur, maar weet niet of ik ze zou blijven mooi vinden... 

DSC_1282.jpg.d32de6eedf9173521c1023a383534e38.jpg

Geplaatst:

'k denk ook niet dat dat een 'blijvertje' is, erg 'vaal'

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid