BMWMB 12.413 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 37 minuten geleden, ICM zei: Niet voor mij. Welke kleur zou jij kiezen? Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 10 minutes ago, BMWMB said: Welke kleur zou jij kiezen? Zilver, maar dat had je al, of dat blauw. 1 Quote
ICM 24.993 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Zie je die mannen lachen? Awel, dadde! Quote
BMWMB 12.413 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Volgens mij had die motorrijder z'n broek open staan, en hebben ze dat gezien. Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 4 januari 2018 Auteur Geplaatst: 4 januari 2018 Ik ben blij dat ik zelf niet moet kiezen, k zou het nu eens ECHT niet weten in non PTS kleuren. Ik ben alles al beugezien precies. 2 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 Wel dat kan ik perfect volgen si. Quote
0231 172 Geplaatst: 4 januari 2018 Geplaatst: 4 januari 2018 33 minuten geleden, Alexanderr zei: Ik ben blij dat ik zelf niet moet kiezen, k zou het nu eens ECHT niet weten in non PTS kleuren. Ik ben alles al beugezien precies. Pak dan gewoon rood. Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Mag ik nog eens een foto van een rode zien ? [emoji85]Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 3 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Geen probleem, met plezier: 1 Quote
ir_fuel 58.454 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 10 hours ago, Alexanderr said: Ik ben blij dat ik zelf niet moet kiezen, k zou het nu eens ECHT niet weten in non PTS kleuren. Ik ben alles al beugezien precies. Ik gok op zwart Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 5 januari 2018 Auteur Geplaatst: 5 januari 2018 4 minuten geleden, ir_fuel zei: Ik gok op zwart Nee, kan enkel in uni. Zou ik niet moeten hebben. Quote
bt. 7.634 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 2 minuten geleden, Alexanderr zei: Nee, kan enkel in uni. Zou ik niet moeten hebben. Ik ken een carrossier die dat voor € 2,5k terug blank zet en er metallic van maakt of een andere kleur op zet naar keuze Quote
Alexanderr 36.251 Geplaatst: 5 januari 2018 Auteur Geplaatst: 5 januari 2018 Zojuist, bt. zei: Ik ken een carrossier die dat voor € 2,5k terug blank zet en er metallic van maakt of een andere kleur op zet naar keuze Ja maar dan klopt het niet meer als je op chassis zoekt! Quote
tuscani 11.819 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 proficiat jokke! hier verder heeft iemand zijn cayenne geruild voor een nieuwe hybride pana in crayon. samen met wat donkere onderdelen is dat een heel mooie kleur. sportief/tikje gekleed en niet knal recht in de ogen. 1 Quote
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Zwart of zilver zou mijn keuze zijn. Tijdloze kleurtjes [emoji2] Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 59 minuten geleden, korneeldebruyn zei: Zwart of zilver zou mijn keuze zijn. Tijdloze kleurtjes Ook mijn idee, TOT ik gisteren eens irl gaan checken ben. Blij dat ik dat gedaan heb ! Vergeet foto's, bewerkte foto's, forum shit , ga kijken. 3 Quote
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Tuurlijk. Moest ik zo’n wagen kopen zou ik echt wel genoeg gaan kijken, research doen etc. zodat het echt volledig m’n keus is. Maar bij zo’n kleur als Crayon heb ik gewoon schrik dat je dat na een tijd beu bent. Oké, nu is dat supervet maar is dat over 2 jaar ook nog zo? Bij een M3 in Yas Marine Blue heb ik dat ook. Bij z’n introductie heel vet, nu imo niet meer. Net zoals dat blauw op de Focus RS, dat rood op de Giulia QV. Heb je daar geen schrik voor, dat je je na 2 jaar jezelf dit beklaagt en zegt ‘fuck had ik toch maar ne zilvere genomen’? Ik vraag het me gewoon af [emoji3] Anyway, proficiat met je aankoop. Tis echt mijne droombak [emoji7] Quote
Gast Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 4 minuten geleden, korneeldebruyn zei: Tuurlijk. Moest ik zo’n wagen kopen zou ik echt wel genoeg gaan kijken, research doen etc. zodat het echt volledig m’n keus is. Maar bij zo’n kleur als Crayon heb ik gewoon schrik dat je dat na een tijd beu bent. Oké, nu is dat supervet maar is dat over 2 jaar ook nog zo? Bij een M3 in Yas Marine Blue heb ik dat ook. Bij z’n introductie heel vet, nu imo niet meer. Net zoals dat blauw op de Focus RS, dat rood op de Giulia QV. Heb je daar geen schrik voor, dat je je na 2 jaar jezelf dit beklaagt en zegt ‘fuck had ik toch maar ne zilvere genomen’? Ik vraag het me gewoon af Anyway, proficiat met je aankoop. Tis echt mijne droombak Maatje, hou oud ben jij? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 7 minuten geleden, korneeldebruyn zei: Tuurlijk. Moest ik zo’n wagen kopen zou ik echt wel genoeg gaan kijken, research doen etc. zodat het echt volledig m’n keus is. Maar bij zo’n kleur als Crayon heb ik gewoon schrik dat je dat na een tijd beu bent. Oké, nu is dat supervet maar is dat over 2 jaar ook nog zo? Bij een M3 in Yas Marine Blue heb ik dat ook. Bij z’n introductie heel vet, nu imo niet meer. Net zoals dat blauw op de Focus RS, dat rood op de Giulia QV. Heb je daar geen schrik voor, dat je je na 2 jaar jezelf dit beklaagt en zegt ‘fuck had ik toch maar ne zilvere genomen’? Ik vraag het me gewoon af Anyway, proficiat met je aankoop. Tis echt mijne droombak Nee geen schrik. 2 Quote
korneeldebruyn_OUD 417 Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 Maatje, hou oud ben jij?19, iets mis mee? [emoji6] Quote
Gast Geplaatst: 5 januari 2018 Geplaatst: 5 januari 2018 De minimumleeftijd is hier 21, vriend, gelieve er rekening mee te houden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.