Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beide zeer knap, maar je ziet wel goed hoe de lijnen meer uitgesproken zijn bij het zilver (heup / achterbumper). Zeker omdat beide wagens onder exact dezelfde camerahoek staan. Zilver vangt het licht wat mooier op.
Achterlichten springen er ook mooier uit en vallen niet "weg" in de rode kleur.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
On 1/5/2018 at 9:08 AM, Jokke_vlo said:

Geen probleem, met plezier:

Afbeeldingsresultaat voor inside 991 GT3 MK2

Voor mij eigenlijk die grijze er voor. :D

Geplaatst:
Beide zeer knap, maar je ziet wel goed hoe de lijnen meer uitgesproken zijn bij het zilver (heup / achterbumper). Zeker omdat beide wagens onder exact dezelfde camerahoek staan. Zilver vangt het licht wat mooier op.

Heel juist!! [emoji4]
Geplaatst:
43 minutes ago, Glenn-N said:

Is ook metallic vs uni. En zoals gezegd is rood een lastige kleur om op foto te zetten. Alles verdwijnt daarin. Sowieso is die kleur op die foto te fel. Met geel ga je dat ook hebben.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Glenn-N zei:

Exact de reden waarom zilver zo knap staat op veel wagens.

Geplaatst:

Ik vind op foto zilver even knap als rood, maar irl vind ik roder knapper. Zoals Fuel zegt komt rood steeds te fel en zelfs oranje over op foto, terwijl irl dat rood veel voller van kleur is. Na 2,5 jaar een zilveren 991, wordt het nu eens een rode.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Voor mij eigenlijk die grijze er voor. [emoji3]

Een grijze turbo cabrio koop ik mij wel over jaar of 15, want tegen dan vind ik een GT3 hoogstwaarschijnlijk te hard, te puur. Daarom dat ik echt vond dat het voor mij wel de moment was om een GT3 te kopen.

Geplaatst:
7 minutes ago, BMWMB said:

Een grijze turbo cabrio koop ik mij wel over jaar of 15, want tegen dan vind ik een GT3 hoogstwaarschijnlijk te hard, te puur. Daarom dat ik echt vond dat het voor mij wel de moment was om een GT3 te kopen.

Inderdaad! Eigenlijk zou ik ze alletwee willen. Soms wil je stijlvol snel, soms wil je hardcore rijden.

Maar ik heb iets met een zilveren cabrio 911 met bij voorkeur een blauwe kap. Beetje nostalgie.

Geplaatst:
Je bedoeld een Cabrio 250Kw? Tegen dan bestaat dat niet meer.
Geplaatst:
Inderdaad! Eigenlijk zou ik ze alletwee willen. Soms wil je stijlvol snel, soms wil je hardcore rijden.
Maar ik heb iets met een zilveren cabrio 911 met bij voorkeur een blauwe kap. Beetje nostalgie.

Ooit homo geweest?
Geplaatst:
9 uren geleden, ir_fuel zei:

Rood is een drama om te fotograferen.

Weet ik nog van toen ge uwe 997 pas had, lijkt al snel op wit. 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
Je bedoeld een Cabrio 250Kw? Tegen dan bestaat dat niet meer.

Daar zeg je zoal iets. Wie weet. Dan wordt het een Tesla roadster.
Geplaatst:

Voor mij is de kleurencombinatie ook nostalgie, maar dan wel als Audi 80 cabrio. :)
Als de kids de deur uit zijn, dan gaan mijn vrouw en ik meer tijd hebben, en gaan we meer gaan reizen en ook autotrips doen naar het zuiden. Vandaag heb ik moeten vaststellen dat dat niet te dikwijls met de 964 cabrio zal zijn, want dat windgeruis wordt heel snel vermoeiend. Olen - Genk, en ik was blij dat we de snelweg konden verlaten. Sowieso wil ik later een snelle cabrio.
Geplaatst:
5 minutes ago, Jokke_vlo said:

Ooit homo geweest?

Zou je me graag overtuigen?

Geplaatst:

Zou je het willen? :D

Geplaatst:
Weet ik nog van toen ge uwe 997 pas had, lijkt al snel op wit. 
Eerste keer dat ik fuel zijn GT3 zag staan aan de Nurburgring was[emoji7]
Geplaatst:
Op 6-1-2018 om 18:32, Glenn-N zei:

Je kan blijven planken terwijl je ontkoppelt en schakelt?

Dus als de koppeling ingedrukt wordt dat coupeert hij het gas. Maar toch kun je heel&toe doen....maar die kan toch onmogelijk weten of je gaat op of afschakelen. Hmmmm

Geplaatst:
2 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Ooit homo geweest?

2 uren geleden, ICM zei:

Zou je me graag overtuigen?

51 minuten geleden, BMWMB zei:

Zou je het willen? :D

7 minuten geleden, toere zei:

Eerste keer dat ik fuel zag staan aan de Nurburgring wasemoji7.png

:blink:

1/3 :) 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, PJH zei:

Dus als de koppeling ingedrukt wordt dat coupeert hij het gas. Maar toch kun je heel&toe doen....maar die kan toch onmogelijk weten of je gaat op of afschakelen. Hmmmm

Zal wellicht enkel werken aan 8500 rpm en hoger met 100% throttle applied

Bestaat eigl al jaren op Amerikaanse sportwagens

Geplaatst:
3 hours ago, PJH said:

Bwa, als je te hoog zit om af te schakelen ... :) 

Geplaatst:
5 hours ago, BMWMB said:

Vandaag heb ik moeten vaststellen dat dat niet te dikwijls met de 964 cabrio zal zijn, want dat windgeruis wordt heel snel vermoeiend. 

Platte :P 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
16 hours ago, Thebiemerke said:

Die zijn ze nog aan het klaarmaken voor aflevering?
Sebiet de rolkooi en de spoiler monteren en de plak erop vijzen :ninja:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid