Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
37 minuten geleden, ICM zei:

Niet voor mij.

Welke kleur zou jij kiezen?

Geplaatst:
10 minutes ago, BMWMB said:

Welke kleur zou jij kiezen?

Zilver, maar dat had je al, of dat blauw.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zie je die mannen lachen? Awel, dadde!

Geplaatst:

Volgens mij had die motorrijder z'n broek open staan, en hebben ze dat gezien. :lol:

Geplaatst:

Ik ben blij dat ik zelf niet moet kiezen, k zou het nu eens ECHT niet weten in non PTS kleuren. Ik ben alles al beugezien precies.

• Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
33 minuten geleden, Alexanderr zei:

Ik ben blij dat ik zelf niet moet kiezen, k zou het nu eens ECHT niet weten in non PTS kleuren. Ik ben alles al beugezien precies.

Pak dan gewoon rood.:)

Geplaatst:

Mag ik nog eens een foto van een rode zien ? [emoji85]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
10 hours ago, Alexanderr said:

Ik gok op zwart :P 

Geplaatst:
4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik gok op zwart :P 

Nee, kan enkel in uni. Zou ik niet moeten hebben.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Alexanderr zei:

Nee, kan enkel in uni. Zou ik niet moeten hebben.

Ik ken een carrossier die dat voor € 2,5k terug blank zet en er metallic van maakt of een andere kleur op zet naar keuze :P

Geplaatst:
Zojuist, bt. zei:

Ik ken een carrossier die dat voor € 2,5k terug blank zet en er metallic van maakt of een andere kleur op zet naar keuze :P

Ja maar dan klopt het niet meer als je op chassis zoekt!

Geplaatst:

proficiat jokke!

hier verder heeft iemand zijn cayenne geruild voor een nieuwe hybride pana in crayon. samen met wat donkere onderdelen is dat een heel mooie kleur. sportief/tikje gekleed en niet knal recht in de ogen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
porsche-991-gt3-mkii-c753310072017000237_2.jpg&key=d40ed294827c78e4eaa9b1235d0c2a0a8dc386c8a876a564dd697b15a038f716
Dit blauw :drool:
Geplaatst:

Zwart of zilver zou mijn keuze zijn. Tijdloze kleurtjes [emoji2]

Geplaatst:
59 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Zwart of zilver zou mijn keuze zijn. Tijdloze kleurtjes emoji2.png

Ook mijn idee, TOT ik gisteren eens irl gaan checken ben. Blij dat ik dat gedaan heb ! Vergeet foto's, bewerkte foto's, forum shit :), ga kijken. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Tuurlijk. Moest ik zo’n wagen kopen zou ik echt wel genoeg gaan kijken, research doen etc. zodat het echt volledig m’n keus is. Maar bij zo’n kleur als Crayon heb ik gewoon schrik dat je dat na een tijd beu bent. Oké, nu is dat supervet maar is dat over 2 jaar ook nog zo? Bij een M3 in Yas Marine Blue heb ik dat ook. Bij z’n introductie heel vet, nu imo niet meer. Net zoals dat blauw op de Focus RS, dat rood op de Giulia QV.

Heb je daar geen schrik voor, dat je je na 2 jaar jezelf dit beklaagt en zegt ‘fuck had ik toch maar ne zilvere genomen’? Ik vraag het me gewoon af [emoji3]

Anyway, proficiat met je aankoop. Tis echt mijne droombak [emoji7]

Geplaatst:
4 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Tuurlijk. Moest ik zo’n wagen kopen zou ik echt wel genoeg gaan kijken, research doen etc. zodat het echt volledig m’n keus is. Maar bij zo’n kleur als Crayon heb ik gewoon schrik dat je dat na een tijd beu bent. Oké, nu is dat supervet maar is dat over 2 jaar ook nog zo? Bij een M3 in Yas Marine Blue heb ik dat ook. Bij z’n introductie heel vet, nu imo niet meer. Net zoals dat blauw op de Focus RS, dat rood op de Giulia QV.

Heb je daar geen schrik voor, dat je je na 2 jaar jezelf dit beklaagt en zegt ‘fuck had ik toch maar ne zilvere genomen’? Ik vraag het me gewoon af emoji3.png

Anyway, proficiat met je aankoop. Tis echt mijne droombak emoji7.png

Maatje, hou oud ben jij?

Geplaatst:
7 minuten geleden, korneeldebruyn zei:

Heb je daar geen schrik voor, dat je je na 2 jaar jezelf dit beklaagt en zegt ‘fuck had ik toch maar ne zilvere genomen’? Ik vraag het me gewoon af emoji3.png

Anyway, proficiat met je aankoop. Tis echt mijne droombak emoji7.png

Nee geen schrik. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Maatje, hou oud ben jij?

19, iets mis mee? [emoji6]
Geplaatst:

De minimumleeftijd is hier 21, vriend, gelieve er rekening mee te houden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid