Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 15 minuten geleden, ir_fuel zei: Niet eens PTS ... Hahahah klootje gij, maar goed ge vergeet het hele repertoire: - Geen touring - Geen lederen stuurkolom - Geen contrasterende stitching - Geen PCCB - Geen PTS - Geen zespuntsgordel voor de passagier - Geen Led lichten - Geen manueel Allez soit, de naam onwaardig ! Hoort hier niet thuis. 4 Quote
ir_fuel 58.443 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 32 minutes ago, Jokke_vlo said: - Geen lederen stuurkolom Maar wel een lederen dashboard toch? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Ook niet !!! Mea culpa, sorry Ps: Kunnen we het lijstje afsluiten want ik zal mogelijk nog veel fouten gemaakt hebben ! Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Goed dat je er geen topic over maakt, zou hier inderdaad totaal niet thuishoren. En met dat calimerogeween er nog bij wordt zoiets helemaal een ramp Bedankt Jokke! #prayforJokke 6 Quote
Waky 975 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 1 uur terug, Jokke_vlo zei: Hahahah klootje gij, maar goed ge vergeet het hele repertoire: - Geen touring - Geen lederen stuurkolom - Geen contrasterende stitching - Geen PCCB - Geen PTS - Geen zespuntsgordel voor de passagier - Geen Led lichten - Geen manueel Allez soit, de naam onwaardig ! Hoort hier niet thuis. Tjah, dan leef je boven uwe stand he 2 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 19 minuten geleden, Lefty zei: Goed dat je er geen topic over maakt, zou hier inderdaad totaal niet thuishoren. En met dat calimerogeween er nog bij wordt zoiets helemaal een ramp Bedankt Jokke! #prayforJokke Bedankt voor het medeleven ! Quote
Ambi 1.769 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Jokke, jij bent nogal anti PTS als ik hier zo wat lees. Maar voor dat krijt dat jij wil betaal je toch ook al 3.5K, ok PTS is nog drie keer zo duur maar die meerprijs voor krijt vind je dan wel gerechtvaardigd ? 1 Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Ik ben absoluut niet anti PTS. (Ben bv big fan van Signal Yellow.) Je heb er die +5000 euro meer betalen voor een Burmester enz enz.... Ik geef wel graag een knipoog naar het verwachtingspatroon dat hier gecreëerd wordt, dat is iets anders en dat icm dat we (op Porker zijn intro post na) hier bijna enkel en alleen over looks praten. Maar laat ons daar geen uitgebreide discussie over voeren als je mijn knipoog (of calimerogeween) leest weet je wat ik bedoel of heb ik deze hierbij verklaard. Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 7 minutes ago, Jokke_vlo said: Ik geef wel graag een knipoog Met het aantal knipogen dat jij wat dat betreft geeft zou men bijna angst krijgen dat je epilepsie hebt. Denk dat we het allemaal ondertussen wel weten, 99% hier zeikt te veel over het esthetisch aspect van dure wagens ipv het over het rijgedrag te hebben. Dus aan jou om dan wat tegengas te geven hé? Niemand verplicht je om hier te vertoeven Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Ik geef voldoende tegengas, no worry, dat is toch net wat ik doe, al moet je er voor tussen de lijnen lezen, nee? Anders kan ik natuurlijk vragen dat jij mijn stijl kan herschrijven zodat het je niet stoort maar het inhoudelijk wat strookt? In die zin snap ik je reactie niet, tenzij je op de man wat wil spelen. Maar daar wil ik je zeker niet van verdenken : D Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Er zijn hier véél mensen die geïnteresseerd zijn in het technische aspect rond rijden, je kent ze zelf toch ook? @Lotuzzz , @gTa , @ir_fuel etc, ikzelf overigens ook al betekenen auto's voor mij persoonlijk veel meer dan dat alleen, maar dat wil niet zeggen dat ik zulke verslagjes niet graag lees. Ik heb zelf in mijn topics (vooral GT3RS, Mégane) toch ook talloze keren over het rijden an sich gesproken? Het zal niet zo diepgaand zijn zoals bij jou, simpelweg omdat ik me daar niet in wil (of kan) verdiepen, maar gewoon op mijn eigen manier. Als je dan je auto hier niet gaat voorstellen omdat daar zogezegd geen interesse voor zou zijn, dan vind ik dat zelfs een klein beetje denigrerend, ik kan het niet anders zeggen. Doe toch gewoon normaal en laat anderen meegenieten? 8 Quote
msxx 7.875 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Het is ook nogal lastig om het over het rijden te hebben van een wagen die velen hier enkel zelf kunnen besturen op de playstation. Dan blijft het bij bewonderen/meegenieten, en dat is ook leuk 3 Quote
ir_fuel 58.443 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 26 minutes ago, Lefty said: Met het aantal knipogen dat jij wat dat betreft geeft zou men bijna angst krijgen dat je epilepsie hebt. Quote
ir_fuel 58.443 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 6 minutes ago, Lefty said: Doe toch gewoon normaal en laat anderen meegenieten? Zwijg, vuile sos. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 (aangepast) 16 minuten geleden, msxx zei: Het is ook nogal lastig om het over het rijden te hebben van een wagen die velen hier enkel zelf kunnen besturen op de playstation. Dan blijft het bij bewonderen/meegenieten, en dat is ook leuk Ah want gij hebt playstation! Ik heb alleen een PC met pijlkestoetsen en een paar oude spellekes! 17 januari 2018 aangepast door Le Capri Mauve Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 24 minuten geleden, Lefty zei: Er zijn hier véél mensen die geïnteresseerd zijn in het technische aspect rond rijden, je kent ze zelf toch ook? @Lotuzzz , @gTa , @ir_fuel etc, ikzelf overigens ook al betekenen auto's voor mij persoonlijk veel meer dan dat alleen, maar dat wil niet zeggen dat ik zulke verslagjes niet graag lees. Ik heb zelf in mijn topics (vooral GT3RS, Mégane) toch ook talloze keren over het rijden an sich gesproken? Het zal niet zo diepgaand zijn zoals bij jou, simpelweg omdat ik me daar niet in wil (of kan) verdiepen, maar gewoon op mijn eigen manier. Als je dan je auto hier niet gaat voorstellen omdat daar zogezegd geen interesse voor zou zijn, dan vind ik dat zelfs een klein beetje denigrerend, ik kan het niet anders zeggen. Doe toch gewoon normaal en laat anderen meegenieten? Ik praat mee over de wagen en de topics en deel veel info. Ik heb voorlopig geen behoefte om de auto (heb dat ook met mijn andere wagen niet gedaan) voor te stellen wat de reden ook is. Niks denigrerend aan. Dat mag toch? Je kan perfect je evaringen met deze wagen ook in dit topic delen als er iets te vertellen valt? Soit ik heb geantwoord op de vraag van Nico op mijn manier. So be it. Quote
flupke73 10.965 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 toch wel zonde van de kans op PTS te laten schieten Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 2 minuten geleden, flupke73 zei: toch wel zonde van de kans op PTS te laten schieten PTSD : Paint To Sample Disarray? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 5 minuten geleden, flupke73 zei: toch wel zonde van de kans op PTS te laten schieten Ik voel dat absoluut niet zo aan. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Paar dagen terug ook es in de GT3 configurator gedoken... man man man... ik kan me 10j terug topics voor de geest halen waar er pagina's lang gememd werd over het waarom van bekerhouders in een 996GT3(RS). Als ge ziet wat voor een ellenlange lijst dat in de configurator geworden is... van vele zaken weet ik gewoon ni wat het betekent, de dealer zou het me moeten uitleggen. Enfin, dat er vele mogelijkheden en opties zijn, tot daaraan toe en niks op tegen... maar waarom zijn die simple Nomex bekledingen ni meer mogelijk?? Daar heb ik het moeilijk mee. Jammer 1 Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Gewoon geen PTS of leder, en een ophanging van 20k steken Quote
ir_fuel 58.443 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 7 minutes ago, Mich said: Paar dagen terug ook es in de GT3 configurator gedoken... man man man... ik kan me 10j terug topics voor de geest halen waar er pagina's lang gememd werd over het waarom van bekerhouders in een 996GT3(RS). Als ge ziet wat voor een ellenlange lijst dat in de configurator geworden is... van vele zaken weet ik gewoon ni wat het betekent, de dealer zou het me moeten uitleggen. Enfin, dat er vele mogelijkheden en opties zijn, tot daaraan toe en niks op tegen... maar waarom zijn die simple Nomex bekledingen ni meer mogelijk?? Daar heb ik het moeilijk mee. Jammer 't is gene RS he Quote
ir_fuel 58.443 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Nog een interessante hypothetische (want je hebt de keus niet) vraag voor de puristen hier. De achterwielen die meesturen. Moest dat op deze een optie zijn van pakweg 250 euro (dus budget doet er niet toe). Zou je ze pakken of niet? Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Ja maar met een PDK ben je geen purist natuurlijk. Quote
NA_T 6 Geplaatst: 17 januari 2018 Geplaatst: 17 januari 2018 Nog een interessante hypothetische (want je hebt de keus niet) vraag voor de puristen hier. De achterwielen die meesturen. Moest dat op deze een optie zijn van pakweg 250 euro (dus budget doet er niet toe). Zou je ze pakken of niet?Enkel icm Touring pack. Parkeert makkelijk op de lippenslaan. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.