Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je zo es een GT3 configureert... verschil van 20k eur met een GTS. Da is veel, en eigenlijk ook ni. Als je geen achterbank nodig hebt kan je wel es twijfelen

Geplaatst:
3 hours ago, Alexanderr said:

Crayon GTS vs Crayon GT3 Touring Package

IMG_8899.jpg

Die GTS ziet er veel en veel beter uit.

1. Dak

2. grille achteraan

3. doorlopende achterlichten 

Geplaatst:
36 minuten geleden, Mich zei:

Als je zo es een GT3 configureert... verschil van 20k eur met een GTS. Da is veel, en eigenlijk ook ni. Als je geen achterbank nodig hebt kan je wel es twijfelen

True. Maar het verschil in sensatie is wel gigantisch ...

Geplaatst:
56 minutes ago, Mich said:

ik dacht het ook al.

jammer he

Zonde inderdaad. Ik denk dat ze ook bij de Motorsport 911's het interieur naar een hoger niveau hebben getild om mee te kunnen speleen spelen op het hogere prijsniveau van de 991. Ik kan alleen, gelukkig, berichten dat ondanks de toegevoegde luxe, het geheel wel nog degelijk "Motorsport" aanvoelt.

Geplaatst:

Uiteraard... fully agree.

In het 996 tijdperk wist ik een GT3 Touring rijden met achterbank... af fabriek Porsche. 

Geplaatst:
25 minutes ago, Timo said:

Die GTS ziet er veel en veel beter uit.

1. Dak

2. grille achteraan

3. doorlopende achterlichten 

Die doorlopende achterlichten, dat is toch geen onverdeeld pluspunt. Als je dat 's nachts in de verte ziet rijden trekt het op niks. Precies een of andere Amerikaan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 minutes ago, Porker said:

Zonde inderdaad. Ik denk dat ze ook bij de Motorsport 911's het interieur naar een hoger niveau hebben getild om mee te kunnen speleen spelen op het hogere prijsniveau van de 991. Ik kan alleen, gelukkig, berichten dat ondanks de toegevoegde luxe, het geheel wel nog degelijk "Motorsport" aanvoelt.

Geen probleem met extra luxe voor zij die willen.... in optie. Maar standaard zou zoiets gewoon met Nomex moeten geleverd worden

Geplaatst:
1 minute ago, Porker said:

Ik vind dat ze dat bij de RS wel volledig zouden moeten loslaten. Strip daar gewoon alle bekleding uit. Wil je meer luxe pak je maar de gewone GT3.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
2 minutes ago, Porker said:

En eigenlijk is dat niet waar he als je er over nadenkt.

Op de 997 kon je ook leder/alcantara in het interieur krijgen. In dat opzicht is er geen verschil met de 991. Alleen ben je nu verplicht leder/alcantara te pakken als je clubsport wilt. Stof kan gewoon niet.

Oja, en de brandblusser is ook verdwenen :P 

Geplaatst:
9 minutes ago, ir_fuel said:

Zonde... de madam vond dat handig om de handtas op te zetten :D:D 

Geplaatst:
5 minutes ago, ir_fuel said:

Die doorlopende achterlichten, dat is toch geen onverdeeld pluspunt. Als je dat 's nachts in de verte ziet rijden trekt het op niks. Precies een of andere Amerikaan.

Ik vind dat erg erg erg mooi. 

Je ziet het trouwens meer en meer, het slaat toch aan. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vind dat ze dat bij de RS wel volledig zouden moeten loslaten. Strip daar gewoon alle bekleding uit. Wil je meer luxe pak je maar de gewone GT3.

Gaat al dat poser volk in de VS en Arabische landen leuk vinden. 

Geplaatst:
5 minutes ago, Timo said:

Gaat al dat poser volk in de VS en Arabische landen leuk vinden. 

Ik geloof nooit dat ze daardoor 1 auto minder gaan verkopen.

Geplaatst:
18 minutes ago, Mich said:

Geen probleem met extra luxe voor zij die willen.... in optie. Maar standaard zou zoiets gewoon met Nomex moeten geleverd worden

Akkoord, temeer omdat ik dat echt beter vind zitten. Dat gezegd zijnde, ik heb die (standaard) luxe wel echt weten appreciëren op de lange donkere rit CH-België. Op mijn exemplaar staat standaard LED, standaard PCM, twee dingen die ik nooit zou speccen, maar wel echt fijn blijken en geheel geen afbreuk doen aan mijn rijervaring. Integendeel, ik ga er op termijn misschien vaker instappen dan ik met mijn 997 destijds deed omdat ik dat ding een tik te ver richting "GT3 Cup" had geduwd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@ir_fuel Waarschijnlijk niet maar als je ziet hoe de vorige en zeker de huidige GT3 RS er uit ziet dan spelen ze echt wel in op trends in plaats dat ze een fatsoenlijke auto ontwerpen (voornamelijk qua design). 

Geplaatst:
18 minutes ago, ir_fuel said:

En eigenlijk is dat niet waar he als je er over nadenkt.

Op de 997 kon je ook leder/alcantara in het interieur krijgen. In dat opzicht is er geen verschil met de 991. Alleen ben je nu verplicht leder/alcantara te pakken als je clubsport wilt. Stof kan gewoon niet.

De brandblusser is er nog! De dealer installeert hem gewoon niet...

Geplaatst:
Just now, Porker said:

De brandblusser is er nog! De dealer installeert hem gewoon niet...

Serieus? Staat dacht ik niet meer in de beschrijving als je de optie aanklikt.

Geplaatst:
Just now, Mich said:

PCM zou ik altijd nemen eigenlijk. Is te handig gewoon

Voor mij eigenlijk enkel voor de bluetooth verbinding met de telefoon/Waze.

Geplaatst:
3 uren geleden, ir_fuel zei:

Om de prijs geen rol te laten spelen in het debat.

Hoewel ik wel weet dat prijs hier nooit een rol speelt, met al dat PTS en PCCB gedroom :P 

Ela ela, "gedroom" mijn voeten: mijne second hand Fünfer heeft weldegelijk ParkeerTuutSysteem en PersoonlijkerijCoördonatie&ConcordantieBegeleiding, vriendschap!

Geplaatst:
3 minutes ago, Porker said:

omdat ik dat ding een tik te ver richting "GT3 Cup" had geduwd.

Zo kennen we er hier nog :P

Die moesten dan plankskes meepakken om het circuit van Zolder binnen te geraken :P 

Geplaatst:
3 minutes ago, Timo said:

@ir_fuel Waarschijnlijk niet maar als je ziet hoe de vorige en zeker de huidige GT3 RS er uit ziet dan spelen ze echt wel in op trends in plaats dat ze een fatsoenlijke auto ontwerpen (voornamelijk qua design). 

Over welke specifieke trends heb je het dan?

Geplaatst:

Zo kennen we er hier nog :P

Die moesten dan plankskes meepakken om het circuit van Zolder binnen te geraken :P 

"Zolder"... en "Cup" in 1 zin.... wat hoort ni thuis? :D:D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid