Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
On 30/01/2018 at 12:00 PM, Alexx said:

420i met supersprint uitlaat. 

Laat me raden, gedebadged? :P 

Geplaatst:
1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Laat me raden, gedebadged? :P 

Dat wel, maar het is zeker niet iemand die wil doen alsof hij met een 35i rijdt. Hij heeft wel dik spijt van zijn aankoop. Hij geeft zelf toe dat een 2liter naft van BMW echt op niets trekt. En als zijn auto 2 linkse uitlaten had, had hij het niet gedaan, maar 1 enkele uitlaat vond hij echt niet mooi.

Geplaatst:

En het is een detailfreak. Dus logo’s moesten er af voor het polieren makkelijker te maken :D

Geplaatst:
3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik zoek nog zo een race pak. Enige tips?

Lijkt me handig zo een rok in de fik na een accident :D 

Geplaatst:
3 minutes ago, Alexx said:

Dat wel, maar het is zeker niet iemand die wil doen alsof hij met een 35i rijdt. Hij heeft wel dik spijt van zijn aankoop. Hij geeft zelf toe dat een 2liter naft van BMW echt op niets trekt. En als zijn auto 2 linkse uitlaten had, had hij het niet gedaan, maar 1 enkele uitlaat vond hij echt niet mooi.

#excuustruus :P 

Ja en een opzetstuk om er 2 linkse uitlaten van te maken was waarschijnlijk pakken lastiger dan een conversie naar 2 enkele links en rechts :P 

Geplaatst:
3 minutes ago, ir_fuel said:

Ja en een opzetstuk om er 2 linkse uitlaten van te maken was waarschijnlijk pakken lastiger dan een conversie naar 2 enkele links en rechts :P 

Dat poliert gemakkelijker.

Geplaatst:

En die 2 reeks die er ook staat, wat is dat? lijkt me ook niet echt een standaard autoke :P

Geplaatst:
2 uren geleden, ir_fuel zei:

Hij heeft dan maar een Supersprint uitlaat gekocht en die was stiller dan stock :lolz: 

Dik spijt dat hij geen 35i had gekocht, maar hij mocht niet van thuis. Dikke misserie die N20 motoren. Maar we zijn offtopic aan het gaan. GT3 :inlove: 

Geplaatst:

40350af879746c102420fdf1e50d93c9.jpg

Perfect zo [emoji7] (buiten de getinte ruitjes)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
4 hours ago, Alexx said:

Hij heeft dan maar een Supersprint uitlaat gekocht en die was stiller dan stock :lolz: 

Dik spijt dat hij geen 35i had gekocht, maar hij mocht niet van thuis. Dikke misserie die N20 motoren. Maar we zijn offtopic aan het gaan. GT3 :inlove: 

N20 is nooit beschikbaar geweest in 4-reeks, het is de B48 die in een 420i ligt, zouden goeie blokken moeten zijn.

Geplaatst:
5 uren geleden, vince522 zei:

N20 is nooit beschikbaar geweest in 4-reeks, het is de B48 die in een 420i ligt, zouden goeie blokken moeten zijn.

Kan goed zijn. Maten van mij hebben een 220i. Hij een 420i. Allemaal enorm veel miserie met die blokken. ;) 

Geplaatst:

Jij mag dan wel “dinero’s” hebben, maar lezen is blijkbaar niet uw sterkste punt. 

1. Waar the fuck ben ik aan het opscheppen?

2. Dit gaat niet over mij he. Ik rij niet met een      420i

3. Net opgezocht, tussen 2014-2026 was het de N20, vanaf 2016 de B48 motor. Of dit klopt kan ik niet 100% zeggen.

4. Nogmaals, het gaat niet over mij, maar “de bank liet het niet toe” is bij mijn maat niet echt van toepassing. Mooi oordeel als je iemand niet kent...

Ik ken u niet irl, maar hoe jij nu doet, komt dit meer dikkenekkerig over, dan waarvoor jij mij “beschuldigd”

Waar plots die aanvallende post vandaan komt snap ik niet goed, maar bon..

Geplaatst:

Bon, ik weet nog steeds niet waar ik opschep. Aangezien ik niet sprak over mijn wagen of wat dan ook. En euh... mensen die nog op centen van mij wachten?! :wacko:

Geplaatst:

Misschien wil hij subtiel duidelijk maken dat die proever niet gratis was. :ninja:

Geplaatst:

Oke. We zullen maar stellen dat alles virtueel anders overkomt dan in ‘t echt zeker :D

Toch even zeggen dat de mensen die mij irl kennen, mij (hopelijk) niet zien als iemand die opschept. Ik heb daar ook geen reden voor. En qua betalingen ben ik heel strikt.

bon, back on-topic.

Geplaatst:
6 hours ago, Alexx said:

3. Net opgezocht, tussen 2014-2026 was het de N20, vanaf 2016 de B48 motor. Of dit klopt kan ik niet 100% zeggen.

Je hebt gelijk, de N20 hebben ze na 2014 nog geleverd voor BMW, ik ben mis geïnformeerd geweest :)

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Alé Shmee met zijn incestbakkes heeft ook al een groene 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik kan dat sujet ook niet meer luchten, niet uit jaloezie, ik vind het gewoon een flauw menneke. 

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid