Ga naar inhoud

Porsche 991-2 GT3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
52 minutes ago, Jokke_vlo said:

Van waar haalt die gast al dat geld?

Runt een fietsenfabriek, biShmycles!

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
1 hour ago, Jokke_vlo said:

Rijke familie

Geplaatst:

Foorkraam

Geplaatst:

Hoe kan je een GT3 in één bijna perfecte buitkleur verneuken ...

Geplaatst:

Wat een dwaas, zoveel verschillende kleuren...  En dan het gebruikte lettertype in de lijst, wtf.

Geplaatst:

Schmee is niet mijn favoriet, maar kijk en vooral luister en geniet van de symfonie van deze 4.0 motor gecombineerd met de manuele versnellingsbak. [emoji7]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
On 09/02/2018 at 5:36 PM, Jokke_vlo said:

Youtube! En hard werken en slim investeren natuurlijk!

----- elke 14-jarige abonnee van zijn kanaal

Geplaatst:

Ah, youtube ads, de nieuwe manier om rijk te worden.

Ik ben wel benieuwd onder welk belastingsregime hij die autos dan ingeeft. Zullen geen bedrijfswagens zijn.

Geplaatst:

Lol, ziet er zowaar nog debieler uit met zo’n helmmutsje.

Geplaatst:
Op 9/2/2018 om 17:36, Jokke_vlo zei:

Trustfund.

Geplaatst:

Ook gehoord dat zen eerste mcclaren betaald was door YouTube. Onderschat ook die inkomsten niet denk ik, er zijn zo van die gastjes die games spelen en gevolgd worden. Echt absurd wat die daar met verdienen.

Geplaatst:
5 minutes ago, Maverick said:

Ook gehoord dat zen eerste mcclaren betaald was door YouTube. Onderschat ook die inkomsten niet denk ik, er zijn zo van die gastjes die games spelen en gevolgd worden. Echt absurd wat die daar met verdienen.

Zever in pakskes.

Geplaatst:
9 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zever in pakskes.

Welk deel van z'n post?

Dit zou de revenue zijn van sxephil.

Schermafbeelding 2018-02-12 om 22.15.06.png

Geplaatst:
27 minutes ago, Polygoon said:

Welk deel van z'n post?

Dit zou de revenue zijn van sxephil.

Schermafbeelding 2018-02-12 om 22.15.06.png

Tussen de 300 en de 5000 dollar per dag.

Nou, daar zijn we wat mee :lolz: 

Geplaatst:

Neem dan het minimum? Is toch nog 10k per maand. 

Geplaatst:

Shmee150 makes extra income through sponsorship deals from companies like Huawei. Before YouTube, he used to own an online electronic and retail business that developed into a London high street shop. He sold the business and went to become a ski instructor. After this he worked in the technology team of an Investment Consultancy in London.

Dat in samenwerking met z'n trustfonds zal dat wel wat reserve opbrengen zeker. 

Geplaatst:
Just now, Polygoon said:

Dat in samenwerking met z'n trustfonds zal dat wel wat reserve opbrengen zeker. 

Allemaal goed en wel, maar dat is "nu".

Hij is niet begonnen met een youtube kanaal met zijn eigen Ford Fiesta eh ... Of had van dag 1 1 miljoen subscribers.

En als we wat verder zoeken

Who are the Top YouTubers? In 2014, the top YouTuber made $4.9 million unboxing toys. Yes that’s right, the whole channel is just her unboxing Disney toys. Her top video, Play Doh Sparkle Princess, has garnered 217 million views. Other examples include PewDiePie, which made $4 million in 2014 and LittleBabyBum, which made $3.5 million. If this makes you question everything you’ve done in your life, you’re not alone.

Die kerel heeft 60 miljoen subscribers. Dat is nog een heel eind van het aantal van Schmeegel.

alsook

https://devumi.com/2016/12/1-million-youtube-views-much-youtube-pays-milestone/

$300 is definitely way below the initial $2000 you thought you’d earn for 1 million YouTube views.

Geplaatst:

Ik volg meerdere kanalen met een miljoen subscribers, en moesten ze echt zoveel geld scheppen ze zouden zich niet bezig houden met Patreon en andere manieren om inkomsten te genereren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid