Ga naar inhoud

991.1 GT3 vs 991.2 Targa 4S


Timo

4S vs GT3  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. 4S vs GT3



Aanbevolen berichten

14 minutes ago, tuscani said:

De gt3, want de kleurencombinatie van de targa staat me niet aan

Je hebt geluk, ik ga het deze keer goedkeuren en je mag zelf de kleur bepalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel moeilijke keuze eerlijk gezegd.
Mijn hart kiest onmiddellijk voor de GT3, maar mijn verstand fluit me terug met de argumenten dat zo'n GT3 veel te snel is voor de openbare weg, en je je dus constant moet beheersen. Ook heeft de GT3 geen achterbank, en kan je het dak niet openen. Ook is de GT3 moeilijker te rijden dior de combinatie van veel lager en de spoilerlip.

Langs de andere kant ben ik geen targa man. Ik rijd graag open, maar het concept targa zorgt voor heel veel geruis en turbulentie boven de 100km/u, zodat een cabrio met windscherm veel aangenamer is.
Ook zou ik liever de atmosferische motor willen en een handbak.

Ik zou hier dus voor de GT3 gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel moeilijke keuze eerlijk gezegd.
Mijn hart kiest onmiddellijk voor de GT3, maar mijn verstand fluit me terug met de argumenten dat zo'n GT3 veel te snel is voor de openbare weg, en je je dus constant moet beheersen. Ook heeft de GT3 geen achterbank, en kan je het dak niet openen. Ook is de GT3 moeilijker te rijden dior de combinatie van veel lager en de spoilerlip.

Langs de andere kant ben ik geen targa man. Ik rijd graag open, maar het concept targa zorgt voor heel veel geruis en turbulentie boven de 100km/u, zodat een cabrio met windscherm veel aangenamer is.
Ook zou ik liever de atmosferische motor willen en een handbak.

Ik zou hier dus voor de GT3 gaan.

911 targa is ook 'te snel' om heel de tijd 70 te bollen hé...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar die nodigen minder uit om zo snel te rijden, en een GT3 is pas echt plezant boven de 8000 toeren, wat bij een gewone 911 niet het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Timo:

Je hebt geluk, ik ga het deze keer goedkeuren en je mag zelf de kleur bepalen. 

bedankt. ik heb even zitten snuiteren, maar ik blijf bij de GT3. de targa is heel mooi en je kan je kinderen meenemen. maar een GT3 blijft toch iets speciaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei vince522:

Ik hoop vooral dat de volgende 911 wat kleiner wordt eigenlijk, maar als je dan toch moet kiezen, GT3 aub!

He ja, een mini 911, terug naar originele grootte en vermogen, zou daar geen markt voor zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee zo'n ugly uitvoeringen, naar mijn goesting. :cry: Maar bon, een targa zou ik sowieso nooit nemen, een GT3 des te meer. Wrapje erover (mat metallic blauw oid) of een toffe livery laten maken (Rothmans b.v.) en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid