Ga naar inhoud

GPS/Navigatie app


Brecht

Aanbevolen berichten

Iemand hier die mij een goede GPS/Navigatie app kan aanraden.

Voorkeur eentje waar je de map op voorhand kan inladen en geen mobiele data moet gebruiken op locatie...

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tijdelijk Sygic gebruikt als standalone offline navigatie-app en was daar zeer tevreden van.

Wat TCT aanraadt is maar meuk advies: Waze zonder data is niet zo bijster, want van zodra 'ie moet herberekenen heeft 'ie data nodig. Google idem.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gohja Waze kan je in principe je route berekenen via WiFi en deze dan gewoon rijden offline. Je hebt dan wel 0,0 aan de voordelen van de app + als je verkeerd rijdt, rekent hij niet om :D.

Zou ook Here gebruiken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik waze, maar voor offline gebruikt onze pa maps.me geloof ik. Laadt met kleine stukjes de kaart offline in en blijven dan beschikbaar.

Zelf wel nog niet getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OsmAnd en Sygic zijn prima voor android offline navigatie.

Osmand zowel in US als in Bali meerdere malen gebruikt, werkt prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook al osmand met succes gebruikt. Bij osmand zijn uw offline kaarten in hoeveelheid beperkt dacht ik, tenminste de gratis kaarten.

Daarnaast ook viewranger en routeyou voor wandelingen en fietstochten, waar ik toch duidelijke voorkeur geef aan viewranger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het gebied niet zo groot is kan je met Google Maps gewoon een stuk kaart downloaden en dat dan offline gebruiken. Vorige zomer heb ik zo twee weken in Corsica rondgereden, ging er net op en navigeren ging perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er al veel geprobeerd en ben ook bij here gestrand.
In België gebruik ik maps (met 4g), maar in het buitenland, als ik niet op internet wil gebruik ik steevast here. Je kan de kaarten gewoon downloaden.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid