Ga naar inhoud

TK 2012 BMW F10 528iA M-Sport

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Aangezien mijn vader inmiddels een nieuwe 5 heeft besteld, verkoopt hij zijn huidige 5-serie F10.

Specificaties:

BMW 528iA M-Sport
Bouwjaar: 05-2012
KM-stand: 70.500KM

Exterieur Kleur: carbon zwart metallic
Interieurkleur: Leder Dakota Oyster/zwart
inleglijsten BMW Individual piano zwart 
Acceleratie (0-100): 6,3s
Topsnelheid: 250 km/u
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 146 cm
Wielbasis: 297 cm
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.235 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg
Energielabel: C

Aanvullende opties en accessoires:

Airbag(s)
Alarmsysteem klasse iii
Ambianceverlichting
Aut. dimmende binnen- en buitenspiegels (elektrisch inklapbaar)
Automatisch dimmende binnenspiegel
Automatische 2-zone airconditioning.
Bandenspanningscontrole (rdc)
BMW individual hemelbekleding anthrazit
BMW individual hoogglans shadow line
Comfortstoelen, elektrische verstelling met geheugen
Driving experience control
Efficientdynamics
Elektrisch bediend schuif-/kanteldak
Elektrisch verstelbare lendensteunen
Elektrisch verwarmde voorstoelen
Extra warmtewerende voorruit
Bi-Xenon verlichting
Grootlichtassistent
Harman Kardon Logic 7 geluidsinstallatie
Head-up display
Interieurlijsten piano lak zwart (BMW Individual) 
Koplampsproeiers
Instrumentarium 'High' (volledige digitale tellers)
Leder sportstuurwiel
Lichtmetalen wielen 19"
M achterspoiler
M aerodynamicapakket
M sportonderstel
M sportpakket
Navigatiesysteem professional
Real time traffic information
Sporttransmissie met stuurschakeling
Surround view
PDC voor en achter
Achteruitrij camera
Lane Change warning (dodehoek detectie)
Parkeerassistent (automatisch inparkeren)
Getint glas/ privacy glas

Bijzonderheden: 

Velgen hebben lichte stoeprandschade
Sinds 500km nieuwe remblokken voor
Recent nieuwe voorruit geplaatst wegens steenslag.
Geen rokersauto. 
Auto is altijd dealer onderhouden. Onderhoudsboekjes aanwezig. 
100% schadevrij en met zorg onderhouden. 
Lak is in nieuwstaat

Vraagprijs excl. BPM (BE prijs): 29.950 EUR

Link naar de advertentie

http://www.autotrader.nl/auto/bmw-5-serie/2012/brunssum/7wmkd/bmw-5-serie-528ia-high-executive-m-sport-69500km/?zoekopdracht=bmw-5-serie|brandstof--benzine|bouwjaar-van-2012-tot-2012|kilometerstand-tot-70000

aangepast door iRicky
  • Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Echt knap!

Geplaatst:

Thanks! Ik vind hem qua design nog altijd indrukwekkender dan de G30[emoji85]

Geplaatst:

Denken jullie overigens dat de prijsstelling correct is? Gezien de km stand en de algemene staat van de auto lijkt het mij een courante vraagprijs.

Geplaatst:

I'm with the stupids above. Extreeem lekkere kleurencombinatie. :inlove: 

Die velgen lijken op de foto's een tik donkerder dan origineel, kan dat?

Geplaatst:
10 uur geleden zei iRicky:

Denken jullie overigens dat de prijsstelling correct is? Gezien de km stand en de algemene staat van de auto lijkt het mij een courante vraagprijs.

Helaas zijn er niet veel benzines van de F1x om te vergelijken. Prachtige optielijst deze, maar die opties worden maar deels gewaardeerd bij occasies. Zo weinig reactie voor deze parel?

Geplaatst:

Niet geheel onlogisch, in de Lage Landen. In Duitsland zal daar wel meer vraag naar zijn.
Grootste nadeel is dat het een 4 cilinder is. Dat doet 97% van de mensen die een loaded, propere 2e handse benzine '5 Mpack willen, afvallen.
Ik zoek zelfs niet op 528i, enkel op 535i.

Geplaatst:

Prijs toch wat te optimistisch vrees ik. Akkoord, auto heeft maar 70.000km, maar hij is wel al 5j oud he.
25k zal denk de prijs zijn die je hiervoor kunt krijgen. Maximum....

Geplaatst: (aangepast)
3 uur geleden zei gTa:

Niet geheel onlogisch, in de Lage Landen. In Duitsland zal daar wel meer vraag naar zijn.
Grootste nadeel is dat het een 4 cilinder is. Dat doet 97% van de mensen die een loaded, propere 2e handse benzine '5 Mpack willen, afvallen.

VAG doet het enkel met 4-cilinder benzines in zijn standaard modellen (tem S3 zelfs). 

Prijs toch wat te optimistisch vrees ik. Akkoord, auto heeft maar 70.000km, maar hij is wel al 5j oud he.

maximum is veel gezegd. Alles is onderhevig aan indexering en stijgende levensduurte, occasies incl. 

aangepast door erq
Geplaatst:
21 uur geleden zei erq:

VAG doet het enkel met 4-cilinder benzines in zijn standaard modellen (tem S3 zelfs). 

maximum is veel gezegd. Alles is onderhevig aan indexering en stijgende levensduurte, occasies incl. 

Stijgende levensduur?

Eerder omgekeerd denk ik.

EDIT : of tmoest zijn dat ge bedoelde dat het leven duurder wordt :D

Geplaatst:
14 minuten geleden zei Jonass:

EDIT : of tmoest zijn dat ge bedoelde dat het leven duurder wordt :D

Dit! Mijn 535d heb ik in 2013 gekocht voor 12k toen die 8j oud was. Een vergelijkbare lci of f11 is tegenwoordig ongeveer 50% duurder.

Geplaatst:

Ik heb vorig jaar voor mijn 5 jaar oude 530d met 185k km op de teller ook nog 25k euro gekregen.
Geplaatst:

Aja? Verschiet daar wel in eerlijk gezegd. Zoveel te beter he [emoji1]

Geplaatst:

Mijn 6 jaar oude E60 530d met 240k km heb ik destijds verkocht voor 14k euro.
Mijn F10 was dan ook een heel dikke 5. Net zoals mijn C nu. :-)

Geplaatst:

F1x staan een flink pak duurder dan een E6x in de tijd.

Geplaatst:

Ik heb m'n E61 535d toen hij 4.5j oud was verkocht voor 25k. Had een catalogusprijs van 86k toen.

Geplaatst:
On 2/3/2017 at 10:13 AM, gTa said:

Ik denk dat je deels gelijk hebt. Echter met het fiscale stelsel in NL zijn er toch wel veel mensen die juist naar een 2 liter zoeken. 

On 2/2/2017 at 4:53 PM, gTa said:

I'm with the stupids above. Extreeem lekkere kleurencombinatie. :inlove: 

Die velgen lijken op de foto's een tik donkerder dan origineel, kan dat?

Klopt. Zijn gespoten in het ferric grey (in originele BMW lakkleur). 

Dat carbon zwart blijft schitterend. Ik denk niet dat de saffierzwarte welke mijn vader voor de G30 besteld heeft hier aan kan tippen. 

Geplaatst:
On 2/2/2017 at 10:03 PM, erq said:

Helaas zijn er niet veel benzines van de F1x om te vergelijken. Prachtige optielijst deze, maar die opties worden maar deels gewaardeerd bij occasies. Zo weinig reactie voor deze parel?

Een aantal reacties gehad maar nog niet toegehapt. We hebben er ook niet zo heel veel haast mee. De 5 wordt pas in mei geleverd (ten vroegste) en ik zie mijn vader liever niet met de nieuwe JCW van mijn ma rijden tot die tijd :lol: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
F1x staan een flink pak duurder dan een E6x in de tijd.

Mijn E60 was dan ook veel minder duur in aankoop. Ik heb 54k voor de E60 betaald en 85k voor de F10.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mijn E60 was dan ook veel minder duur in aankoop. Ik heb 54k voor de E60 betaald en 85k voor de F10.

Helemaal correct. De F10 was in aankoop een pak duurder dan een E60.

Iemand die geïnteresseerd is in een nette F10 in de juiste configuratie met weinig km's is bij ons aan het juiste adres.
Geplaatst:

Tevreden eigenlijk van de 2.0 blok in deze? Ok, tis geen 6cilinder maar imho toch een mooi evenwicht tussen vermogen en gebruikskost? Ook niet overdreven dorstig denk ik (+-9l)?

Geplaatst:
Tevreden eigenlijk van de 2.0 blok in deze? Ok, tis geen 6cilinder maar imho toch een mooi evenwicht tussen vermogen en gebruikskost? Ook niet overdreven dorstig denk ik (+-9l)?

Mijn vader had hier echt niks over te klagen. De motor mist voor een liefhebber wat karakter (weinig inspirerend motorgeluid). Voor mijn pa was het echter meer dan voldoende zeker icm de 8 traps ZF sportautomaat. De specificaties liegen er dan ook niet om:

0-100km per uur in 6.3 seconden.
Topsnelheid: 250 km per uur.

Verbruik ligt wel wat boven de 9 liter bij de korte stukken welke mijn vader meestal rijdt. Eerder rond de 9.5/9.7l.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid