Ga naar inhoud

TK 2012 BMW F10 528iA M-Sport

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Prijs toch wat te optimistisch vrees ik. Akkoord, auto heeft maar 70.000km, maar hij is wel al 5j oud he.

25k zal denk de prijs zijn die je hiervoor kunt krijgen. Maximum....

Hier zit toch BPM op...

2875 euro

Geplaatst:
[mention=253]iRicky[/mention] verkocht?
 Zoekertje werkt niet meer althans [emoji4]

Nee nog niet. Foutje. Advertentie was on bedoeld verlopen. Auto staat hier nog altijd in de garage. Km stand is nog steeds gelijk.

Echt een pareltje voor iemand die een goede daily zoekt.
Geplaatst:
Hier zit toch BPM op...
2875 euro

Correct. BE prijs bedraagt 29.950 euro. Lijkt mij een courante prijs gezien die uitvoering, km stand en algehele staat van de auto.
Geplaatst:
1 uur geleden zei iRicky:

Correct. BE prijs bedraagt 29.950 euro. Lijkt mij een courante prijs gezien die uitvoering, km stand en algehele staat van de auto.

Zal nooit lukken, mijn E 250 cdi van 2012 en 100 000 km en 20 000euro aan opties verkocht met zeer veel moeite voor een goeie 20k!

Geplaatst:

F10 gaat meer dan een w212.

Geplaatst:

Ik heb vorig jaar voor mijn 5 jaar oude 530d met 185k km op de teller ook nog 25k euro gekregen.

Het bewijs.
Geplaatst:
Zal nooit lukken, mijn E 250 cdi van 2012 en 100 000 km en 20 000euro aan opties verkocht met zeer veel moeite voor een goeie 20k!

Ja maar wie wil er nu een E klasse met vierpitter diesel? Alleen turken toch? [emoji23]. En die betalen niet veel.
Geplaatst:

En wie wil er een BMW 5 met een 2 liter 4 pitter naft? Alleen Hollanders toch? [emoji23] En die betalen niet veel!

[emoji51]

• Vind ik leuk 8
Geplaatst:
Op 24 februari 2017 om 18:28 zei BMWMB:

Het bewijs.

@BMWMB ik hoop dat ge gelijk krijgt. Over 4j ga ik er ook eentje verkopen :)

1 uur geleden zei BMWMB:

En wie wil er een BMW 5 met een 2 liter 4 pitter naft? Alleen Hollanders toch? emoji23.png En die betalen niet veel!

emoji51.png

Ik heb serieus getwijfeld voor deze! Maar het feit dat dit een berline is maakt het voor mij minder interessant. Knappe kar wel met een zeldzame optielijst! Ik heb gisteren getekend voor 525d, met als enkele toegeving geen HUD.

Geplaatst:
Ik heb serieus getwijfeld voor deze! Maar het feit dat dit een berline is maakt het voor mij minder interessant. Knappe kar wel met een zeldzame optielijst! Ik heb gisteren getekend voor 525d, met als enkele toegeving geen HUD.

Jammer ERQ. Was op zijn minst eens op de koffie gekomen he;)
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
En wie wil er een BMW 5 met een 2 liter 4 pitter naft? Alleen Hollanders toch? [emoji23] En die betalen niet veel!
[emoji51]

[emoji23][emoji23] true
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
...met als enkele toegeving geen HUD.

Ik ben niet zo HUD-minded, dus ik zou het niet missen. Ik heb het in de C en het staat altijd af, want voor mij is het soms zelfs een stoorfactor.
Geplaatst:
Zojuist zei BMWMB:

Ik ben niet zo HUD-minded, dus ik zou het niet missen. Ik heb het in de C en het staat altijd af, want voor mij is het soms zelfs een stoorfactor.

Staat bij mij ook altijd uit

Geplaatst:
3 uur geleden zei iRicky:

Jammer ERQ. Was op zijn minst eens op de koffie gekomen he;)

Mag dat nog altijd als mijne afgehaald is? Kan ik nog altijd vergelijken ;)

Geplaatst:
Mag dat nog altijd als mijne afgehaald is? Kan ik nog altijd vergelijken [emoji6]

Zeker weten! Altijd Welkom!
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid