Ga naar inhoud

Mercedes-Benz M-klasse


SilverArrow

Aanbevolen berichten

Die hebben ze erbij gezet omdat BMW "M" geregistreerd had als modelnaam.

Beetje zoals Porsche die geen 901 mocht gebruiken omdat peugeot de 0 in het midden van de typenaam geregistreerd had, en er dus 911 van maakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige generatie is in mijn ogen ook nog altijd de knapste van de reeks. Tot aan de C-stijlen valt deze ook goed mee, maar alles wat daar achter komt, past er niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vorige generatie is in mijn ogen ook nog altijd de knapste van de reeks. Tot aan de C-stijlen valt deze ook goed mee, maar alles wat daar achter komt, past er niet bij.

vind ik ook, het interieur van deze vind ik daarintegen wel zeer knap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slik dit is toch even wennen.......maar persoonlijk heb ik dat soms nog. Auto's waarvan je in een eerste reactie zegt: niet echt je dat..... die na gewenning juist wel knap blijken (en omgekeerd ook ). In een eerste reactie vind ik hem niet echt geslaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Spijtig want zelfs in real life is dit een lelijk hok! Vorige week op de IAA gezien en ik was zwaar teleurgesteld. De huidige ML (zeker de FL met LEDs) is een zeer knappe verschijning. Deze daarentegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer is deze bij de dealer te bekijken? Mijn pa ziet zo'n 250cdi wel zitten, en ik ook wel eigenlijk. Op foto vind ik het een heel knappe auto, zeker de achterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorstelling bij dealer op 19 november!

Kom gerust naar Waregem! ;)

Thanks, op 19 november zullen we dan eens gaan kijken. Misschien wel niet in Waregem want dat is een klein uurtje rijden. We zien wel. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, op 19 november zullen we dan eens gaan kijken. Misschien wel niet in Waregem want dat is een klein uurtje rijden. We zien wel. :)

Waarom duurt het zo lang voordat deze bij de dealer wordt voorgesteld? Die stond/ reed al op de IAA...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid